作者: poonpoon098 時間: 2015-4-27 13:36 標題: 示波器探市電
剛剛入手左隻Rigol 1054Z, 我想請教甘多Ching 如果度市電波型 探頭已SET去10X
係示波器方面vertical 果個制同衰減個制 洗唔洗預早set 定
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1785830&k=2730b21bd5d95acbbf54353fbaf417f5&t=1782139004&sid=fM0mjoZ47u

作者: wfchoi 時間: 2015-4-27 13:45
如果你只有一支跟機來的10X probe就咪試啦,會跳製的。
可參考:
http://www.radio-electronics.com ... lloscope-probes.php
作者: lunxg 時間: 2015-4-27 13:54
示波器不做任何隔離措拖接市電是很危險的!
請參考
http://www.youtube.com/watch?v=xaELqAo4kkQ
作者: wyhui5124 時間: 2015-4-27 14:48
舊式CRO唔駛駁輸入,只要揀line trigger同埋trigger view已經可以睇倒power line waveform,新野反而冇
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1785838&k=013bba8a7370b3fb561ce884c613ca9c&t=1782139004&sid=fM0mjoZ47u

作者: poonpoon098 時間: 2015-4-27 17:31
示波器我一早掉左水線 所以想知vertical 同衰減個制 洗唔洗預早set
作者: lunxg 時間: 2015-4-27 18:24
本帖最後由 lunxg 於 2015-4-27 18:26 編輯
既然你都識拆水線做floating.....
VERTICAL要SET啱RANGE最穩陣,內部有attenuator over range有機會燒。最好調到個range最大先接電,再慢慢調落去。
理論上BNC個接口最大電壓係300Vrms(已標在scope上),唔超過唔會燒, 當然係指CAT I 情況下,即有ISOLATION TRANSFORMER. 直接市電已經係CAT II, 所以冇保証
另外1X定10X冇所謂,SET番你支PROBE個attenuate factor就得.只係內部軟件計算用來顯示正確v/div
作者: lunxg 時間: 2015-4-27 18:28
但係都要再講,示波器拆水線係好危險架,冇必要唔好咁做
作者: qkuser 時間: 2015-4-27 18:44
最緊要set 支探頭,過500v 我先用x100.
Set 做 x10 500v bnc 頭先出50v.
作者: poonpoon098 時間: 2015-4-27 20:53
既然你都識拆水線做floating.....
VERTICAL要SET啱RANGE最穩陣,內部有attenuator over range有機會燒。最 ...
lunxg 發表於 2015-4-27 18:24
多謝CHING 指點
作者: YES_MAN 時間: 2015-4-27 22:47
示波器我一早掉左水線
想感受觸電的感覺
其實有好多安全的方法

作者: poonpoon 時間: 2015-4-28 16:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hknightlife 時間: 2015-4-28 17:26
聽聞以前做過電視生產工廠的前輩話無乜邊個未電過.
作者: 七彩小生 時間: 2015-4-28 18:26
本帖最後由 七彩小生 於 2015-4-28 18:33 編輯
我明你講乜, 但樓主度佢旁邊的市電波型, 只用probe度Socket LIVE, 或 (probe度 Socket LIVE + probe ground 度Socket EARTH) 不會跳製 . 但 "probe度 Socket Live + probe ground 度Socket Neutral" 真係有可能跳漏電斷路制, probe ground 度左落Socket LIVE 就更Crazy
作者: poonpoon098 時間: 2015-4-28 21:07
我明你講乜, 但樓主度佢旁邊的市電波型, 只用probe度Socket LIVE, 或 (probe度 Socket LIVE + probe gr ...
七彩小生 發表於 2015-4-28 18:26
CHING 如果個示波器電線冇駁水線, 甘有冇問題?
作者: 七彩小生 時間: 2015-4-28 23:04
乜野都可冇水缐, CRO 不可。 同上面所説, 好危。
作者: poonpoon 時間: 2015-4-28 23:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: poonpoon 時間: 2015-4-28 23:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vtrchan 時間: 2015-4-28 23:37
本帖最後由 vtrchan 於 2015-4-29 22:54 編輯
回覆 1# poonpoon098
度Live voltage都係用Scopemeter比較安全D.
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1786306&k=c1373ffd2a7267c4d87da6bf9073f3f9&t=1782139004&sid=fM0mjoZ47u

作者: wfchoi 時間: 2015-4-29 10:04
回覆 13# 七彩小生
哈,我在公司,無時間同樓主解釋。
我以前試過你講的case2,結果跳左屋外在樓層的製,所以急急腳叫停樓主啫。
作者: vg1234 時間: 2015-5-2 03:57
回覆 19# wfchoi
甘老細點啊,無炒你?
作者: msko2003 時間: 2015-5-3 08:18
本帖最後由 msko2003 於 2015-5-3 08:21 編輯
Rigol官方網有介紹如何用示波器測試市電。
首先準備好一條100X高壓探棒(1:100),之後設置好示波器,探棒的探針接在市電的"火線",而鱷魚夾接在"地線"(要留意這重點,不是接中線!),跟著照片中介紹方法進行測量。
但市電是好危險,無實際需要都係唔好試,安全最重要!
https://www.youtube.com/watch?v=Tp4bK5W0PbY
作者: kfceric 時間: 2015-5-3 10:54
用100:1會比較好,打錯檔都吾會咁易燒,我有時都會吾接水線測高壓,不過真係要小心,冇用的接頭吾好插,接左其它設備都要斷開,吾係有機會經其他設備落左地!不過現代的示波器多數是膠外殼,比較安全。正路是用隔離放大器,不過幾貴下。
作者: poonpoon098 時間: 2015-5-3 19:52
Ching 又要你指教LA

作者: msko2003 時間: 2015-5-3 20:41
唔洗客氣,大家一齊研究研究!
RIGOL官網有好多短片介紹儀器用法,淨係示波器已有十幾條短片,值得花時間睇的。
http://education.rigol.com/education_video.html
作者: jwong852 時間: 2015-5-3 22:38
整電腦火牛, 我都覺得用scopemeter安全D.
就算我有用isolated transformer做供電, 但接咗bench scope, 等於接番地, 唔係isolated, 掂到高壓端一樣咁危險. 將bench scope唔接地, 都係唔安全.
Scopemeter 就唔同, 全個身係膠, 無金屬外露, 唔會有跳火位. 行埋電池供電, 保證isolated.
作者: hknightlife 時間: 2015-5-3 23:28
而且好多SCOPEMETER, CH1, CH2 都不是共地的, 兩通道完全隔離 (起碼都有1kV隔離度).
整電腦火牛, 我都覺得用scopemeter安全D.
就算我有用isolated transformer做供電, 但接咗bench scope, 等 ...
jwong852 發表於 2015-5-3 22:38
作者: wfchoi 時間: 2015-5-4 17:42
回覆 20# vg1234
果時在屋企,俾老爸話左兩句啫。
作者: poonpoon098 時間: 2015-5-4 21:11
短片已經冇左
作者: msko2003 時間: 2015-5-4 21:42
本帖最後由 msko2003 於 2015-5-4 22:18 編輯
唔緊要,Youku优酷網無晒啲片,youtube啲片仲係度!
https://www.youtube.com/watch?v= ... XOoszZYqMcMRtXGIA8P
(不過,剛剛睇過优酷網啲片仲睇到,只是好慢。)
作者: hobbya 時間: 2015-5-5 14:48
我用10:1去睇閃光燈400V電壓都冇問題,支 probe 頂得住。
作者: evec 時間: 2015-5-5 14:57
本帖最後由 evec 於 2015-5-5 14:58 編輯
一般型示波器都係玩低壓,唔好話家用,一般電子設計要用示波器度市電的都絕無緊有,有的如度 EMI 一般示波器又無作用,無設備的,比錢LAB度最便宜,一般中小型公司,投資幾十萬買設備,一年CAL費都要上萬蚊夠曬比LAB費有突。
作者: msko2003 時間: 2015-5-5 19:38
好奇怪!用我比條link的確係話係無晒啲片!
要由首頁入去先至睇到,你試下是否ok?
RIGOL首頁(選擇中文網頁) > 服務與支持 > 普源教育 > 教學視頻 > 數字示波器
www.rigol.com
作者: poonpoon098 時間: 2015-5-5 20:25
係WO 好神奇
作者: msko2003 時間: 2015-5-5 20:29
作者: poonpoon098 時間: 2015-5-5 21:38
但CHing 我有個問題
X10 探頭 去夾住5V 左右電池 用它表去度探頭OUTPUT 係2.5V左右
點解唔做到降壓10陪???
作者: msko2003 時間: 2015-5-5 22:48
剛剛用舊的AA電測試過,用X10探頭,顯示出147.XmV(衰減倍率=1X),好正常喎!
作者: msko2003 時間: 2015-5-5 23:00
我剛才是用DS2102A測試,用原廠跟機X10探頭。
明天再試下DS1054Z,有結果再通知師兄。
作者: hobbya 時間: 2015-5-6 09:00
本帖最後由 hobbya 於 2015-5-6 09:03 編輯
回覆 35# poonpoon098
你係咪 probe 咀接電池、 probe 插接他錶?
probe 有 9M 內阻而他錶有 10M,咁電池去到他錶電壓 = 10/19 即係一半左右。
你要搵一個內阻 1M,即係同 scope 內阻一樣既錶先量到 10 倍衰減。
作者: msko2003 時間: 2015-5-6 09:05
作者: msko2003 時間: 2015-5-6 12:32
原來是自己睇錯內容,誤以為是示波器讀數有問題!
都是hobbya師兄夠細心!
作者: hobbya 時間: 2015-5-6 16:39
msko2003 師兄 : 多謝你 d 開箱文先真
poonpoon098 師兄:你可以用 scope 既 1kHz 訊號測試衰減
作者: poonpoon098 時間: 2015-5-7 20:03
多謝2位Ching 指教
度完示波器內阻 真係1M ohm
度探頭10X 有9M ohm
不過唔知點解度探頭1X內阻 果陣 個他表度出黎既數值跳黎跳去好唔stable
作者: hobbya 時間: 2015-5-8 15:27
本帖最後由 hobbya 於 2015-5-8 15:28 編輯
x1 時你量到甚麼?
作者: poonpoon098 時間: 2015-5-8 16:37
係甘跳 完全睇唔到



