作者: vc6cmh 時間: 2014-9-22 18:07 標題: 各位可以教吓路嗎,2.5吋H.D外置盒
本帖最後由 vc6cmh 於 2014-9-22 18:17 編輯
唔知從何下手,表面冇傷痕,外置盒led燈黄,红咁轉,硬碟電腦認唔到,我轉駁usb adapter 就ok 電腦認到,可以確定是個盒子壞,個盒子得條mini usb cable ,不需要火牛接駁,都唔知壞在邊處,希望各位可以教吓路指點吓,thanks you
還有一隻火牛,人地俾,好似俾人做過手腳,唔知可唔可以簡單地整番好多隻牛用,俾電入led燈紅色不停咁一吓一吓咁閃,量輸出電壓不停跳動,
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1719324&k=a207f6ff4e3c8e213097ec35192ffa61&t=1782145177&sid=1iEb9PVjS0f

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1719325&k=a83d4003e484c18cc5cb4e38e8ffbb32&t=1782145177&sid=1iEb9PVjS0f

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1719326&k=eb5316e655091ca1bbe0df1c648690a1&t=1782145177&sid=1iEb9PVjS0f

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1719327&k=05879130ac5426088ab82f4d5a61759f&t=1782145177&sid=1iEb9PVjS0f

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1719328&k=35c50ca84dc717b96b951bda5b63e03c&t=1782145177&sid=1iEb9PVjS0f

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1719329&k=3f3491ba90dff289c3f667c172cb8fa1&t=1782145177&sid=1iEb9PVjS0f

作者: Joe_Black 時間: 2014-9-22 20:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vc6cmh 時間: 2014-9-22 23:27
thanks you (Joe_Black)我換過條新買短啲既mini usb 線再試通電,結果粒IC就好熱喺大約由俾電開始計20秒左右,會唔會粒myson century CS8818G-107 0613b032w6 呱咗呢,
作者: xiao 時間: 2014-9-24 17:12
3V3 LDO 正常嗎 ?
作者: vc6cmh 時間: 2014-9-25 18:18
多謝各位師兄粒,量度ldo既輸入同輸出喺沒有電到,可能有其它嘢燒咗,各位唔知有冇睇到我上載咗隻火牛個火牛塊pcb有個位好明顯 喺未好似俾人cut咗刀,如要整番佢可以點做,我上網揾唔到個火牛資料,希望各位師兄可以提點吓,thank you
作者: xiao 時間: 2014-9-25 18:55
不建議你改動.
只做參考,
http://www.silan.com.cn/english/ ... x?id=19&c=AC-DC
作者: peterma 時間: 2014-9-26 03:56
PCB比人cut左刀應該是當初PCB設計時錯誤而事後用人手cut PCB來修正補鑊用的


