Board logo

標題: [操作疑難] 各位可以教吓路嗎,2.5吋H.D外置盒 [打印本頁]

作者: vc6cmh    時間: 2014-9-22 18:07     標題: 各位可以教吓路嗎,2.5吋H.D外置盒

本帖最後由 vc6cmh 於 2014-9-22 18:17 編輯

唔知從何下手,表面冇傷痕,外置盒led燈黄,红咁轉,硬碟電腦認唔到,我轉駁usb adapter 就ok 電腦認到,可以確定是個盒子壞,個盒子得條mini usb cable ,不需要火牛接駁,都唔知壞在邊處,希望各位可以教吓路指點吓,thanks you
01.jpg
05.jpg

還有一隻火牛,人地俾,好似俾人做過手腳,唔知可唔可以簡單地整番好多隻牛用,俾電入led燈紅色不停咁一吓一吓咁閃,量輸出電壓不停跳動,
02.jpg
03.jpg
04.jpg
06.jpg

圖片附件: 02.jpg (2014-9-22 18:16, 95.27 KB) / 下載次數 29
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1719324&k=a207f6ff4e3c8e213097ec35192ffa61&t=1782145177&sid=1iEb9PVjS0f



圖片附件: 03.jpg (2014-9-22 18:16, 121.21 KB) / 下載次數 24
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1719325&k=a83d4003e484c18cc5cb4e38e8ffbb32&t=1782145177&sid=1iEb9PVjS0f



圖片附件: 04.jpg (2014-9-22 18:16, 124.43 KB) / 下載次數 28
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1719326&k=eb5316e655091ca1bbe0df1c648690a1&t=1782145177&sid=1iEb9PVjS0f



圖片附件: 06.jpg (2014-9-22 18:16, 92.13 KB) / 下載次數 30
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1719327&k=05879130ac5426088ab82f4d5a61759f&t=1782145177&sid=1iEb9PVjS0f



圖片附件: 01.jpg (2014-9-22 18:17, 93.56 KB) / 下載次數 28
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1719328&k=35c50ca84dc717b96b951bda5b63e03c&t=1782145177&sid=1iEb9PVjS0f



圖片附件: 05.jpg (2014-9-22 18:17, 73.1 KB) / 下載次數 28
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1719329&k=3f3491ba90dff289c3f667c172cb8fa1&t=1782145177&sid=1iEb9PVjS0f


作者: Joe_Black    時間: 2014-9-22 20:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vc6cmh    時間: 2014-9-22 23:27

thanks you (Joe_Black)我換過條新買短啲既mini usb 線再試通電,結果粒IC就好熱喺大約由俾電開始計20秒左右,會唔會粒myson century CS8818G-107 0613b032w6 呱咗呢,
作者: xiao    時間: 2014-9-24 17:12

3V3 LDO 正常嗎 ?
作者: vc6cmh    時間: 2014-9-25 18:18

多謝各位師兄粒,量度ldo既輸入同輸出喺沒有電到,可能有其它嘢燒咗,各位唔知有冇睇到我上載咗隻火牛個火牛塊pcb有個位好明顯 喺未好似俾人cut咗刀,如要整番佢可以點做,我上網揾唔到個火牛資料,希望各位師兄可以提點吓,thank you
作者: xiao    時間: 2014-9-25 18:55

多謝各位師兄粒,量度ldo既輸入同輸出喺沒有電到,可能有其它嘢燒咗,各位唔知有冇睇到我上載咗隻火牛個火牛塊 ...
vc6cmh 發表於 2014-9-25 18:18


不建議你改動.
只做參考,
http://www.silan.com.cn/english/ ... x?id=19&c=AC-DC
作者: peterma    時間: 2014-9-26 03:56

多謝各位師兄粒,量度ldo既輸入同輸出喺沒有電到,可能有其它嘢燒咗,各位唔知有冇睇到我上載咗隻火牛個火牛塊 ...
vc6cmh 發表於 2014-9-25 18:18


PCB比人cut左刀應該是當初PCB設計時錯誤而事後用人手cut PCB來修正補鑊用的





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2