Board logo

標題: 問: 油壓電鑽 [打印本頁]

作者: SZA    時間: 2014-4-24 22:38     標題: 問: 油壓電鑽

見街外在兩隻,一款係bosxx,另一款係makxxx
邊隻好,預900元

作者: 高登阿伯    時間: 2014-4-25 12:58

回覆 1# SZA

電子世界問油壓鑽,你要用嚟做乜先?仲有Bosch同Maktec咁多型號,你叫人逐隻同你對?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2