作者: 431204879 時間: 2013-12-11 19:02 標題: Makita 10.8V電問題
Makita 10.8V電問題
小弟 用26650 3串做左電 用2-4A串聯板
現在 用到電批上 只有LED亮了 摩打有一下少少起動感覺
不會轉 是不是用錯串聯板
作者: meguro_ 時間: 2013-12-11 19:20
電批用2-4A串聯保護板?
後面加多個0都未必夠用
作者: charleslam009 時間: 2013-12-12 00:47
小弟 用26650 3串做左電 用2-4A串聯板?
你係唔係3s1P 2-4A保護板,首先恭喜你,你塊保護板好正常,我測過红M電批起動係有5-6A,有負載有時會去到7-8A,空轉有2-3A
換過塊8A保護板就ok,不過想問你部咩型號红M,可以裝到26650電?
作者: 431204879 時間: 2013-12-12 02:57
本帖最後由 431204879 於 2013-12-12 03:01 編輯
唔該晒
8A板就OK?
我係做外至電
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1615421&k=c11b7a17680b48a30764f8e5282242ea&t=1782190385&sid=4Nkua1afiF

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1615422&k=a45629d470f6e46a9a12489f2c6aa519&t=1782190385&sid=4Nkua1afiF

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1615423&k=924e99a0c917daec2677f618e727927e&t=1782190385&sid=4Nkua1afiF

作者: dcc2000 時間: 2013-12-12 11:16
10.8V (12V)嘅鋰電鑽就係貪佢size細,就手,拖住條線有D唔方便。
作者: 431204879 時間: 2013-12-12 13:04
你係拎住去開工,你就知道點解
電有扣 扣在腰的
作者: Inti 時間: 2013-12-12 13:33
果條線過唔過到10a 呀???好似電話線來咁o既....
作者: kevinckcheung 時間: 2013-12-12 13:41
我知,有條線左住囉。
作者: kammoo 時間: 2013-12-12 13:46
本帖最後由 kammoo 於 2013-12-12 13:53 編輯
失敗的改裝,
條線香雞咁幼,裏面還用網線去接限流保護,
基本上就完全過唔到大電流,電批起動瞬間超過40A以下,
正常工作都有10A左右,電動工具根本就無人會用限流方法去保護,
一般只要低壓+超溫斷電就已經足夠,
現在改完等於用條飲管去救火,唔改好過.
支批完全唔用得.
作者: 431204879 時間: 2013-12-12 16:23
唔該,如果真係唔得咁就算,先夠粗換操之,改裝預左失敗
作者: Inti 時間: 2013-12-12 16:58
http://item.taobao.com/item.htm? ... &_u=c2ecls88965
換保護板, 換粗d o既線, 插頭同插座換成航空插,
作者: 431204879 時間: 2014-1-21 18:54
大成功 爽晒
換了扳同換左線
新批時 1日用2粒 上午1下午1
1年後 1 日差兩次 上午2下午2
2年 1 日差3次 上午3下午3
E+外置電 極限用2日半 開始冇力
作者: sky929 時間: 2014-1-25 12:52
請問可唔可以教下點做 , 用咩充電 ??


