Board logo

標題: 可調電源故障求救 [打印本頁]

作者: Inti    時間: 2013-10-14 15:12     標題: 可調電源故障求救

手上一只古董可調電源, 原本一直都得, 無用一排之後突然唔得...
出現症狀就係調電壓正常, 電壓表會指去相對電壓, 輸出接口也都有電壓.
但調電流就點調都唔得, 而且輸出接負載都係0電流, 請問邊部分出問題??

附上電路照
Image00001.jpg
Image00002.jpg

圖片附件: Image00001.jpg (2013-10-14 15:12, 102.78 KB) / 下載次數 24
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1592648&k=2f72dff0220ac5b124ba2d3aaa69680d&t=1782195410&sid=38cggEZRNc



圖片附件: Image00002.jpg (2013-10-14 15:12, 105.09 KB) / 下載次數 35
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1592649&k=9e2145666d262ff608ebb24ce2cc3452&t=1782195410&sid=38cggEZRNc


作者: wlmak    時間: 2013-10-14 20:04

有電壓證明CITCUIT仲有FUNCTION,
好大機死CAP放唔到電冇輸出
作者: kafachan    時間: 2013-10-14 20:15

檢查下粒op 和附近元件.
作者: logoff    時間: 2013-10-14 20:50

"段"估冇痛苦.......

燒咗???
111.JPG

熱到虛焊???
222.JPG

圖片附件: 111.JPG (2013-10-14 20:49, 33.38 KB) / 下載次數 30
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1592838&k=68db28c7b9589c1d05c48bd1c3d81c77&t=1782195410&sid=38cggEZRNc



圖片附件: 222.JPG (2013-10-14 20:49, 53.16 KB) / 下載次數 17
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1592839&k=dd47326f241cc9e0cc1b721d6159bfee&t=1782195410&sid=38cggEZRNc


作者: vtrchan    時間: 2013-10-15 00:20

回復 1# Inti

唔知會唔會有地方bad contact, 如output terminals, cables, Amp錶等.......
作者: Inti    時間: 2013-10-15 09:08

回復 4# logoff


真係依粒三極管燒左, 三只腳都開路, 粒野上面寫住:9011 h43c, 唔知邊度有
作者: logoff    時間: 2013-10-15 09:49

回復 6# Inti

咁都畀我撞中?其實我唔識理論㗎........
9011,好普通嘅 NPN 三極管,如果係我就會求奇揾粒 NPN 三極管質落去睇睇呢個係咪唯一死因
作者: vtrchan    時間: 2013-10-15 22:54

回復  Inti

咁都畀我撞中?其實我唔識理論㗎........
9011,好普通嘅 NPN 三極管,如果係我 ...
logoff 發表於 2013-10-15 09:49


師兄, Like!
作者: kamcm    時間: 2013-10-16 00:42

回復  Inti

咁都畀我撞中?其實我唔識理論㗎........
9011,好普通嘅 NPN 三極管,如果係我 ...
logoff 發表於 2013-10-15 09:49


運氣也是實力的一種





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2