Board logo

標題: 請問呢塊Arduino買唔買得過? [打印本頁]

作者: sam14142006    時間: 2013-7-29 19:15     標題: 請問呢塊Arduino買唔買得過?

咁多位師兄,小弟一直以黎,都想買塊Arduino番黎,但無奈既係,小弟只係知道淘寶呢個途徑。

但係機緣巧合之下,小弟係 http://www.indiegogo.com/project ... n-learn-electronics 見到一塊白色既Arduino,連運費都只係usd$12,所以小弟想向咁多位師兄請教一下,呢一塊白色既Arduino買唔買得過?同藍色既Arduino係唔係無分別?

希望咁多位師兄可以解答一下小弟既問題,麻煩曬咁多位。
作者: FPDman    時間: 2013-7-29 20:16

回復 1# sam14142006
但係肥老外話 8 月中至做 PCB,8 月尾開 SMT line,9 月中至開始寄貨噃。
分分鐘要 10 月至收到貨。
作者: sam14142006    時間: 2013-7-29 20:19

回復 2# FPDman
師兄,如果小弟唔趕住用既,咁你會建議小弟等呢塊?定係淘寶?
作者: salad    時間: 2013-7-29 20:43

回復 3# sam14142006

你有甚麼用途?
作者: xiao    時間: 2013-7-29 20:45

咁多位師兄,小弟一直以黎,都想買塊Arduino番黎,但無奈既係,小弟只係知道淘寶呢個途徑。

但係機緣巧合 ...
sam14142006 發表於 2013-7-29 19:15



    接近市場價, 可用
作者: sam14142006    時間: 2013-7-29 20:48

回復 4# salad
師兄,小弟主要用黎以pwm控制模型鐵路既速度。

雖然小弟已經整左個555 timer既控制器,但因為係網上見到有其他人用Arduino整左個模仿真車vvvf行走音既控制器,所以想用Arduino黎試下。
作者: salad    時間: 2013-7-29 21:03

回復 6# sam14142006

以前有人去這間買
http://shop34256193.taobao.com/

粒MCU的pwm output current好少,若果直接on load會燒粒U,建議最起碼用粒transistor放大電流。
作者: sam14142006    時間: 2013-7-29 21:08

回復 7# salad
唔該曬師兄,小弟會考慮下師兄你比小弟果條link入面既Arduino。
作者: FPDman    時間: 2013-7-29 22:36

回復 8# sam14142006
舊年正正在鑫X科技實體店買了塊 UNO,以人仔賣三四十蚊一塊、品質要求唔高來說都算 OK。
記得老闆仲當塲試機俾我睇,但係買返屋企玩一兩月之後,
個 USB 座外殼 plating 有一撻變咗色,d pin header 金腳好快變啞。
不過以咁嘅價錢,要求真係唔能夠太高,我相信其他 TB 店的質量都係差不多。
再者,肥老外塊板 d 料都話要 USD6.354 ,兌翻人仔要四十左右,
TB 店主同工廠都冇得賺,唯有用 d cheap 料。
作者: sam14142006    時間: 2013-7-29 23:05

回復 9# FPDman
師兄,唔知你介唔介意比一比鑫X科技實體店既地址比小弟?麻煩曬你。
作者: michael2010    時間: 2013-7-29 23:57

1.老外 clone 係跟 Arduino Leonardo (相信你都知道)
$12USD ~= 96
2. 內地 Leonardo / UNO R3
$ ~40 + 8(內地) + 10(香港) = 58 *1.28 = 74 (差廿蚊, 搭車都無左)

Arduino Leonardo
1. Max @ 16MHz
2. Built-in usb transceiver

UNO R3
1. Max @ 20Mhz (Atmega 328)
2. Separate Atmega16 software usb impl <--UART-->  M328


睇你用途, 如果你同時用得盡兩粒mcu,可以話 UNO 好d
但UNO粒 m8 只得(最盡, reset pin我當你唔會用) 9條io lines, 同328溝通又用左兩條
Leonardo build-in usb, 控制usb又會容易D, internal program可以處理哂,唔駛經慢速UART
所以真係睇你用到佢幾盡

以上超過左arduino既原意:P, 我純粹講講以我認知佢地hardware最大既可能性
作者: skybread    時間: 2013-7-30 00:01

同本身LEONARDO分別應該唔大
1) the color, that's just a choice of style and has no influence on the functions
姐係換個色, 冇野改
2) some components like resistors and capacitors are from different manufacturers, so they can have different color, but all the values are strictly matched with the original project
換左唔同廠既Components, 影響唔大
3) I've used a different micro USB connector, that I think is more reliable and robust, an important feature as I hope this board will get into the hands of kids
寶藥黨??
4) I've used a different diode but it has the same functions of the one used by Arduino
另一個寶藥黨??
5) I've uses a different voltage regulator for the 3.3V, that's pin-to-pin compatible with the one used by Arduino but supports higher current output for better performance

個人對粗體左既"大Current會有好Performance"有少少保留
P = VI, P大左溫度都會大左, 真係會好左Performance??
定係換左可以幫Arduino超頻先??
作者: peter95811658    時間: 2013-7-30 00:33

同本身LEONARDO分別應該唔大
姐係換個色, 冇野改
換左唔同廠既Components, 影響唔大
寶藥黨??
另一個寶藥黨 ...
skybread 發表於 2013-7-30 00:01


3.3V voltage regulator 可能有D用,有D擴充板係用3.3V條rail俾電(例如我用過ethernet擴充板係用3.3V),我估高電流D可能會穩定D既
作者: FPDman    時間: 2013-7-30 08:00

回復 10# sam14142006
師兄唔好意思,我冇保留鑫X的地址。
鑫X 以前在 TB 有列出實體店的地址,但前一陣子改了版面就消失咗。
但我仲記得大概是在華強北路寶華大厦 4 樓,
即從深南中路起沿華強北路向北方向行,第一個路口,
寶華大厦旁有一條窄窄嘅扶手電梯,沿電梯上 4 樓。
上到去 4 樓之後要在"內巷"慢慢揾。
鑫X 鋪面唔多顯眼,柜枱堆滿板仔同材料,唔似做門市生意,
有時會有個妹仔响鋪面縮在板仔堆中幫手焊野同試機。
不過 ... 唔知現在間實體店仲是否存在 ...
Map2.jpg
Map1_0.jpg

圖片附件: [寶華在賽格隔離] Map1_0.jpg (2013-7-30 07:51, 97.84 KB) / 下載次數 9
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1562329&k=d49c37cdd587de219764fb6c5ad88548&t=1782201722&sid=2NzpZiohBT



圖片附件: [可以坐地鐵去] Map2.jpg (2013-7-30 07:51, 71.17 KB) / 下載次數 8
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1562330&k=cd2b3ff6f5c00288fc3869e094a04b0e&t=1782201722&sid=2NzpZiohBT


作者: salad    時間: 2013-7-30 11:26

回復 14# FPDman

上年年中去過,唔知而家間鋪仲係唔係度。
作者: sam14142006    時間: 2013-7-30 18:20

回復 14# FPDman
唔該曬師兄你先,如果係咁既,睇黎小弟都係淘寶會穩陣D。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2