作者: ed209 時間: 2013-5-20 09:51 標題: 出面有沒哩款電池賣?
想自己換notebook電池
謝謝
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1534115&k=562133ff9770803e4180511f697a4db1&t=1782132768&sid=Q2itt2W3YQ

作者: funfunhk 時間: 2013-5-20 10:19
18650香港都有賣,但冇乜epc會員會在香港買

作者: leslie 時間: 2013-5-20 10:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ed209 時間: 2013-5-20 11:45
沒, 但其他野就換過, 係咪有風險架
作者: funfunhk 時間: 2013-5-20 12:03
什麼牌子notebook?
有D牌子(lenovo,sony...)電池內有芯片,就咁換會鎖電池的...
作者: ed209 時間: 2013-5-20 12:07
我用Sony, 咩原來會鎖電池?
咁唯有買代用..
作者: prof2034 時間: 2013-5-20 14:10
我都試過幾次自己換芯,過程唔難不過大部電池上的底板是有記憶的。換後顯示唔到正確電量,把低電自動關機功能關了都可以使用。可到深水埗電池男重置記憶。如非冷門機用代用比較化算,冷門機才要換芯。我之前用ASUS內置電Netbook,電池男唔幫我搞先要自己搞。
作者: leslie 時間: 2013-5-20 15:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: leslie 時間: 2013-5-20 15:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: leslie 時間: 2013-5-20 16:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ed209 時間: 2013-5-20 16:04
咁我去買代用啦, 唔該各位
作者: leslie 時間: 2013-5-20 16:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: leslie 時間: 2013-5-20 16:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

