Board logo

標題: 普電乾電池放一年後剩回幾多%電? [打印本頁]

作者: so?    時間: 2013-4-1 22:55     標題: 普電乾電池放一年後剩回幾多%電?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jamesting    時間: 2013-4-2 02:59

咁你上網搵多三個人係想買電比鐘用,一人一粒咪得囉
作者: edwardfcy    時間: 2013-4-2 05:54

回復 2# jamesting


作者: uxuq    時間: 2013-4-2 08:00

可放好幾年的。Google "Battery Shelf Life".
作者: citibatter    時間: 2013-4-2 10:12

It depends on the quality of the battery.
作者: skybread    時間: 2013-4-2 13:53

咁你上網搵多三個人係想買電比鐘用,一人一粒咪得囉
jamesting 發表於 2013-4-2 02:59

咁都係一人用一年, 點解唔Parallel哂4粒比自己用4年呢





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2