作者: RichardBellyham 時間: 2013-3-11 11:35 標題: -
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: longun 時間: 2013-3-11 22:27
係喎, 睇黎師兄整黎俾音響用的!? 唔記得你玩音響的, 早知上你度參觀下, 不過近排真係有少少唔得閒
作者: longun 時間: 2013-3-11 22:29
而且把鑽仲唔係身邊

作者: RichardBellyham 時間: 2013-3-11 22:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: longun 時間: 2013-3-11 22:33
我以為音響先用咁堅既野
作者: 人中之龍 時間: 2013-3-11 22:43
32A曲架掣,工業用防水socket,家用會唔會誇左少少



作者: RichardBellyham 時間: 2013-3-11 23:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ckshum 時間: 2013-3-12 12:59
真係好想知道乜野電器要咁大陣仗
作者: morris 時間: 2013-3-12 13:04
本帖最後由 morris 於 2024-3-22 09:46 編輯
......
作者: koelner73 時間: 2013-3-12 13:08
呢條用係屋企度就誇張左些少!
作者: qxwzevrc 時間: 2013-3-16 21:04
防火牆?
作者: 3K 時間: 2013-3-16 21:32
想玩埋 "索掣" ?
作者: RichardBellyham 時間: 2013-3-16 22:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kimhocity 時間: 2013-3-16 22:53
回復 13# RichardBellyham
刀制
作者: RichardBellyham 時間: 2013-3-16 23:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 3K 時間: 2013-3-16 23:10
本帖最後由 3K 於 2013-3-16 23:12 編輯
索掣 其中一個突點係 , 當停電 突然又有返電時唔會即時"ON" , 要手動再開 , 適合用係大型機械. 如 車床,銑床 . 防止停電意外. 你圖中就係呢類型.
作者: kimhocity 時間: 2013-3-16 23:12
回復 15# RichardBellyham
電器行先有 通常
我隻貓d紋唔同
作者: kimhocity 時間: 2013-3-16 23:21
回復 16# 3K
要係自偶索先係
如果普通燈制管咪一樣
作者: RichardBellyham 時間: 2013-3-16 23:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 人中之龍 時間: 2013-3-16 23:50
使唔使玩到咁大??

索制人地做工程先用到
新填地街/廣東道果D電工材料鋪先有賣
RS/element14有spec.查到
鴨記無得賣架

作者: BEpsilon 時間: 2013-3-16 23:58
本帖最後由 BEpsilon 於 2013-3-17 00:05 編輯
唔識講, 不如睇睇
http://www.youtube.com/watch?v=9 ... u.be&t=1h15m51s
RichardBellyham 發表於 2013-3-16 22:49
片中的好似我這個:
應該要去賣電力公程材料(例如總掣箱、電錶、等等)的商店先有。
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1506409&k=3aa7e3c48f3a3bca3fdd214e798d70ed&t=1782199524&sid=f6KGDtVOPL

作者: A032798 時間: 2013-3-17 00:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 人中之龍 時間: 2013-3-17 00:44
Keyword: Switch Disconnector

作者: 3K 時間: 2013-3-17 00:46
回復 18# kimhocity
佢得張圖,唔知邊鍾囉,外表上差唔多.
要睇佢咩用途.....
作者: RichardBellyham 時間: 2013-3-17 01:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: RichardBellyham 時間: 2013-3-17 01:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kimhocity 時間: 2013-3-17 01:20
回復 26# RichardBellyham
會咩 = =+
作者: BEpsilon 時間: 2013-3-17 02:12
佢真係幾大個的。佢係用來斷總掣箱的電源供應,中電電錶之後就直接駁去佢。
你想修理全層的任何電力裝置(插頭、冷風機、總掣箱、等等;單相或三相),關佢就保證全層無電。
師兄,米話我唔提醒你,如用你常常開關,佢其實唔係好好。
個手把要幾大力先轉到,而且個機械式開關好大聲。
其實你的用途是什麼?
作者: RichardBellyham 時間: 2013-3-17 14:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: BEpsilon 時間: 2013-3-17 19:15
正如之前有師兄提到,用 Solid-State Relay 或 Latching Contactor 應該比較適合你啦。
作者: ∼失落人∼ 時間: 2013-3-17 20:56
屋企洗唔洗咁裝呀? 仲要用埋防水蘇...你想要個隻叫"刀制"
作者: RichardBellyham 時間: 2013-3-17 21:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ∼失落人∼ 時間: 2013-3-18 21:44
無話唔得,你可以用MCB/MCCB做制又得,甚至ACB都得
不過依D刀制多數過100A先會用到
作者: RichardBellyham 時間: 2013-3-18 21:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: YES_MAN 時間: 2013-3-21 12:28
用左32A開關
仲有無見到火光?
作者: amb_cpl 時間: 2013-3-21 12:55
話說係咁既... 小弟個囡訓覺時要開一點點燈 (因為怕黑), 咁啱小弟有一條 led 燈帶, 於是用 8ah 鉛電開佢... 但係每到叉電時, 當叉電機 (bc-650)接觸鉛電兩極時, 總會產生火花, 情況就好似樓主 ching既一樣, 但之後發現, 每當鉛電點住d led 燈時 (即係有負載), 叉電機接駁鉛電又唔會有火花產生喎... 其實可否套用到去 ching 個 case 度呢?
作者: RichardBellyham 時間: 2013-3-21 15:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kin1111kin 時間: 2013-3-21 20:30
本帖最後由 kin1111kin 於 2013-3-21 20:33 編輯
不如玩大D,用ACB啦
,仲可以防電弧作者: 百式mkII 時間: 2013-3-23 08:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: RichardBellyham 時間: 2013-3-23 08:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


