Board logo

標題: - [打印本頁]

作者: RichardBellyham    時間: 2013-3-11 11:35     標題: -

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: longun    時間: 2013-3-11 22:27

係喎, 睇黎師兄整黎俾音響用的!? 唔記得你玩音響的, 早知上你度參觀下, 不過近排真係有少少唔得閒
作者: longun    時間: 2013-3-11 22:29

而且把鑽仲唔係身邊
作者: RichardBellyham    時間: 2013-3-11 22:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: longun    時間: 2013-3-11 22:33

我以為音響先用咁堅既野
作者: 人中之龍    時間: 2013-3-11 22:43

32A曲架掣,工業用防水socket,家用會唔會誇左少少
作者: RichardBellyham    時間: 2013-3-11 23:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ckshum    時間: 2013-3-12 12:59

唔係音響用  (音響用呢d好似死得 )`
RichardBellyham 發表於 2013-3-11 22:30


真係好想知道乜野電器要咁大陣仗
作者: morris    時間: 2013-3-12 13:04

本帖最後由 morris 於 2024-3-22 09:46 編輯

......
作者: koelner73    時間: 2013-3-12 13:08

呢條用係屋企度就誇張左些少!
作者: qxwzevrc    時間: 2013-3-16 21:04

防火牆?
作者: 3K    時間: 2013-3-16 21:32

其實只係普通插蘇頭一個

搵唔到45A 燈曲, 先用32A頂檔......
平時開果隻火牛係用拖板個開關掣,  ...
RichardBellyham 發表於 2013-3-11 23:16


想玩埋 "索掣" ?
作者: RichardBellyham    時間: 2013-3-16 22:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kimhocity    時間: 2013-3-16 22:53

回復 13# RichardBellyham


    刀制
作者: RichardBellyham    時間: 2013-3-16 23:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 3K    時間: 2013-3-16 23:10

本帖最後由 3K 於 2013-3-16 23:12 編輯
唔識講, 不如睇睇
RichardBellyham 發表於 2013-3-16 22:49



索掣 其中一個突點係 , 當停電 突然又有返電時唔會即時"ON" , 要手動再開 , 適合用係大型機械. 如 車床,銑床 . 防止停電意外.  你圖中就係呢類型.
作者: kimhocity    時間: 2013-3-16 23:12

回復 15# RichardBellyham


    電器行先有 通常
我隻貓d紋唔同
作者: kimhocity    時間: 2013-3-16 23:21

回復 16# 3K


    要係自偶索先係
如果普通燈制管咪一樣
作者: RichardBellyham    時間: 2013-3-16 23:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 人中之龍    時間: 2013-3-16 23:50

呢隻掣就見得多, 短片果隻係鴨記都搵唔到
RichardBellyham 發表於 2013-3-16 11:40 PM


使唔使玩到咁大??
索制人地做工程先用到
新填地街/廣東道果D電工材料鋪先有賣
RS/element14有spec.查到
鴨記無得賣架
作者: BEpsilon    時間: 2013-3-16 23:58

本帖最後由 BEpsilon 於 2013-3-17 00:05 編輯
唔識講, 不如睇睇
http://www.youtube.com/watch?v=9 ... u.be&t=1h15m51s
RichardBellyham 發表於 2013-3-16 22:49


片中的好似我這個:
3p_cutoff.JPG

呢隻掣就見得多, 短片果隻係鴨記都搵唔到
RichardBellyham 發表於 2013-3-16 23:40


應該要去賣電力公程材料(例如總掣箱、電錶、等等)的商店先有。

圖片附件: 3p_cutoff.JPG (2013-3-16 23:58, 127.9 KB) / 下載次數 21
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1506409&k=3aa7e3c48f3a3bca3fdd214e798d70ed&t=1782199524&sid=f6KGDtVOPL


作者: A032798    時間: 2013-3-17 00:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 人中之龍    時間: 2013-3-17 00:44

Keyword: Switch Disconnector
作者: 3K    時間: 2013-3-17 00:46

回復 18# kimhocity

佢得張圖,唔知邊鍾囉,外表上差唔多.
要睇佢咩用途.....
作者: RichardBellyham    時間: 2013-3-17 01:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: RichardBellyham    時間: 2013-3-17 01:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kimhocity    時間: 2013-3-17 01:20

回復 26# RichardBellyham


    會咩 = =+
作者: BEpsilon    時間: 2013-3-17 02:12

應該係呢個, 我覺得加係屋企都幾方便使用, 大大個掣.
RichardBellyham 發表於 2013-3-17 01:15


佢真係幾大個的。佢係用來斷總掣箱的電源供應,中電電錶之後就直接駁去佢。
你想修理全層的任何電力裝置(插頭、冷風機、總掣箱、等等;單相或三相),關佢就保證全層無電。

師兄,米話我唔提醒你,如用你常常開關,佢其實唔係好好。
個手把要幾大力先轉到,而且個機械式開關好大聲。

其實你的用途是什麼?
作者: RichardBellyham    時間: 2013-3-17 14:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: BEpsilon    時間: 2013-3-17 19:15

開關掣.
RichardBellyham 發表於 2013-3-17 14:01


正如之前有師兄提到,用 Solid-State Relay 或 Latching Contactor 應該比較適合你啦。
作者: ∼失落人∼    時間: 2013-3-17 20:56

屋企洗唔洗咁裝呀? 仲要用埋防水蘇...你想要個隻叫"刀制"
作者: RichardBellyham    時間: 2013-3-17 21:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ∼失落人∼    時間: 2013-3-18 21:44

屋企唔裝得既咩?  如果洗衣房用, 你會唔會覺得合理d?
RichardBellyham 發表於 2013-3-17 21:26



無話唔得,你可以用MCB/MCCB做制又得,甚至ACB都得
不過依D刀制多數過100A先會用到
作者: RichardBellyham    時間: 2013-3-18 21:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: YES_MAN    時間: 2013-3-21 12:28

用左32A開關
仲有無見到火光?
作者: amb_cpl    時間: 2013-3-21 12:55

話說係咁既... 小弟個囡訓覺時要開一點點燈 (因為怕黑), 咁啱小弟有一條 led 燈帶, 於是用 8ah 鉛電開佢... 但係每到叉電時, 當叉電機 (bc-650)接觸鉛電兩極時, 總會產生火花, 情況就好似樓主 ching既一樣, 但之後發現, 每當鉛電點住d led 燈時 (即係有負載), 叉電機接駁鉛電又唔會有火花產生喎... 其實可否套用到去 ching 個 case 度呢?
作者: RichardBellyham    時間: 2013-3-21 15:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kin1111kin    時間: 2013-3-21 20:30

本帖最後由 kin1111kin 於 2013-3-21 20:33 編輯

不如玩大D,用ACB啦,仲可以防電弧
作者: 百式mkII    時間: 2013-3-23 08:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: RichardBellyham    時間: 2013-3-23 08:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2