作者: meguro_ 時間: 2012-12-31 21:14 標題: 火牛求評價~
今日去新昌買左隻牛, 打算用黎推白菜白光(因為怕網購無得揀size), 標稱IBM出品 16V 2.2A , 盛惠60大洋
配合呢個盒用: http://item.taobao.com/item.htm? ... &id=14477111736
先行上圖:
頂
左
右
底
右邊特寫
懇請各位評論呢隻牛有無買錯/貴
有幾個問題:
1. 呢舊野係唔係必要?
2. L/N點分布@@
3. 16V 2.2A夠唔夠推白菜白光用盡100%加熱???
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1474983&k=b5e0386463c0a4b9f58a0324013c81cd&t=1782439169&sid=12G6Gd2R4Op

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1474984&k=b3bf25a9aaf106c0dce54e79e40295d9&t=1782439169&sid=12G6Gd2R4Op

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1474985&k=99de9d68d3de54bcaacdbf5c7b53bbe5&t=1782439169&sid=12G6Gd2R4Op

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1474986&k=5a8705e098e2db97685da3a60c574fa8&t=1782439169&sid=12G6Gd2R4Op

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1474987&k=f91d654b5824ef440dee2296e6d62c3b&t=1782439169&sid=12G6Gd2R4Op

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1474988&k=905721e5309be22bb75f4746609559ab&t=1782439169&sid=12G6Gd2R4Op

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1474989&k=b0c369b5373447636cbacf7727bcf008&t=1782439169&sid=12G6Gd2R4Op

作者: Offer 時間: 2012-12-31 21:27
得三十幾火力水會差少少
作者: meguro_ 時間: 2012-12-31 21:29
無計, 要睇size做人
我都覺得唔夠力.... 但係15-20秒化錫做唔做到?
作者: kwliu 時間: 2012-12-31 23:58
回復 3# meguro_
15-20秒okay, 不過火數有限.
如果大膽o的可以改佢個電壓feedback電阻,
像個輸出電壓set去20V就好洗o的
要留意有無trigger隻牛保護同有無over heat.
另外有駁fuse隻輸入腳係L
作者: funfunhk 時間: 2013-1-1 00:04
2. L/N點分布@@
底圖咪有答案囉~

作者: meguro_ 時間: 2013-1-1 00:15
回復 4# kwliu
始終會駁濕電, 唔敢亂黎@@
至於L/N分布問題, 我就係覺得其中一隻腳(估計係L)入fuse, 但係另一邊又駁住粒Y電容(灰色)之後入N.... 但係又睇唔到另一邊D路搞到好亂..... 唔該曬師兄先~
但係隻牛... 足料嗎?
作者: meguro_ 時間: 2013-1-1 00:16
回復 5# funfunhk
參照研究中.....
作者: kwliu 時間: 2013-1-1 00:20
回復 6# meguro_
果粒係X2 Cap, 跨接LN之間
作者: funfunhk 時間: 2013-1-1 00:33
其實米奇頭 E L N 係有標準的

作者: meguro_ 時間: 2013-1-1 00:34
姐係有2粒X2 cap?
因為另一粒粉藍色立方形物體上面寫住: 220n M 275V~X2 336 2
所以先估灰色呢粒係Y cap....
作者: meguro_ 時間: 2013-1-1 00:39
回復 9# funfunhk
姐係左L右N?
作者: kwliu 時間: 2013-1-1 01:00
本帖最後由 kwliu 於 2013-1-1 01:01 編輯
回復 10# meguro_
275V? 正常Y cap有兩粒, 你望下個大型電用幾多V?
作者: meguro_ 時間: 2013-1-1 12:28
400V 120uF
作者: funfunhk 時間: 2013-1-1 13:51
你搵埋條米奇頭電線出黎睇下CHECK下就已經有答案了~

作者: meguro_ 時間: 2013-1-1 13:53
回復 14# funfunhk
就係無
作者: funfunhk 時間: 2013-1-1 14:04
咁弱o既第一關都過唔到,點玩落去呀?

Post你o既米奇頭電線出黎睇下點~
作者: 普羅 時間: 2013-1-1 14:28
大水塘裝假CAP

作者: meguro_ 時間: 2013-1-1 14:30
真係要搵下@@
作者: meguro_ 時間: 2013-1-1 14:32
直徑12mm, 長50~52mm
唔合理?
作者: logoff 時間: 2013-1-1 16:01
我手上有粒好舊嘅 Rubycon 220uF 400V 又係"快巴"底,
N 年前喺公公婆婆檔口買,那些年大概仲未流行強國嘅 "容中容".........
自己相信老行尊 (公公婆婆) 唔會咁易入錯咗啲咁假嘅電容,
同埋我估師兄隻火牛嘅生產商亦無需要咁樣去裝假狗掛,印張高仿標籤喺個火牛外殼咪仲好..........
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1475276&k=e19baabcdf9adc3afa1d4a90cd333889&t=1782439169&sid=12G6Gd2R4Op

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1475277&k=4faff73662d6a205ca91b9a3d9b33371&t=1782439169&sid=12G6Gd2R4Op

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1475278&k=b4282933fe7ee9be663d67a70439f8c8&t=1782439169&sid=12G6Gd2R4Op

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1475279&k=01b1f436a23b8bf2efc65bdbcf751d22&t=1782439169&sid=12G6Gd2R4Op

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1475280&k=20a093ad00f6152cf37312deba64906a&t=1782439169&sid=12G6Gd2R4Op

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1475281&k=db586a27d845b1d4c21a35e13fb0e5dd&t=1782439169&sid=12G6Gd2R4Op

作者: meguro_ 時間: 2013-1-1 16:29
研究到了..... 望住插座: 左L右N上E
作者: meguro_ 時間: 2013-1-1 16:34
其實我當初都覺得個fiber底有D怪怪地.... 遲D整好左個LC meter先再研究啦
PS: 上電後一切正常, 希望正式上load後唔會出事~
作者: funghome 時間: 2013-1-1 19:47
火牛幾靚,但個人覺得貴左D
作者: meguro_ 時間: 2013-1-1 19:56
回復 23# funghome
無計啦, 人工鋪租燈油火蠟打單膠袋樣樣都係錢, 貴小小我都接受到
重點係....#1寫左, 蝸居限制火牛(及輸出)大小, 一定要度住黎買, 無得TB
作者: logoff 時間: 2013-1-1 20:05
要塞埋隻牛落去?
作者: meguro_ 時間: 2013-1-1 20:35
回復 25# logoff
無錯~ 扮手提式白菜白光(不過要AC電....
)作者: funfunhk 時間: 2013-1-1 22:01
唔

作者: elbahk 時間: 2013-1-2 15:39
回復 26# meguro_
可以加個DC JACK 落去
AC AND DC
作者: meguro_ 時間: 2013-1-2 22:42
回復 28# elbahk
一邊AC IN, 另一邊DC OUT?
作者: funfunhk 時間: 2013-1-2 23:29
我諗係 DC IN

作者: elbahk 時間: 2013-1-3 07:53
Yes, DC in
作者: Charcoal99 時間: 2013-1-3 15:34
板邊灰黑色果粒餅仔並不是電容(當然更不會是Y CAP) 而是Inrush current limiter,
一般是NTC (Negative Temperature Coefficient) Thermistor. 負係數熱敏電阻.
常溫下你用它表度它會有幾ohm 至 十幾ohm, 但當有大電流流過升溫後,
內阻便會趺至零點幾ohm 或更低. 保護其它零件不會在開機時有瞬間超大電流流過。

它總是串接電源的, 你用它表一度便知。
作者: meguro_ 時間: 2013-1-3 16:22
回復 31# elbahk
how to DC in?
作者: meguro_ 時間: 2013-1-3 16:27
回復 32# Charcoal99
的確無錯.... 真係得幾ohm....唔該曬~
另外Y caps已經搵到~
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1476056&k=9518a7aea2f9d2e6eada1f1bdbdee079&t=1782439169&sid=12G6Gd2R4Op



