Board logo

標題: [操作疑難] 火牛求評價~ [打印本頁]

作者: meguro_    時間: 2012-12-31 21:14     標題: 火牛求評價~

今日去新昌買左隻牛, 打算用黎推白菜白光(因為怕網購無得揀size), 標稱IBM出品 16V 2.2A , 盛惠60大洋
配合呢個盒用: http://item.taobao.com/item.htm? ... &id=14477111736
先行上圖:

IMG_20121231_204610.jpg

IMG_20121231_210032.jpg

IMG_20121231_210101.jpg

IMG_20121231_204723.jpg
右邊特寫
IMG_20121231_210123.jpg
懇請各位評論呢隻牛有無買錯/貴

有幾個問題:
1. 呢舊野係唔係必要?
IMG_20121231_204634.jpg
2. L/N點分布@@
IMG_20121231_204651.jpg
3. 16V 2.2A夠唔夠推白菜白光用盡100%加熱???

圖片附件: IMG_20121231_204610.jpg (2012-12-31 21:10, 86.8 KB) / 下載次數 80
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1474983&k=b5e0386463c0a4b9f58a0324013c81cd&t=1782439169&sid=12G6Gd2R4Op



圖片附件: IMG_20121231_204634.jpg (2012-12-31 21:10, 70.89 KB) / 下載次數 87
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1474984&k=b3bf25a9aaf106c0dce54e79e40295d9&t=1782439169&sid=12G6Gd2R4Op



圖片附件: IMG_20121231_204651.jpg (2012-12-31 21:10, 136.95 KB) / 下載次數 91
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1474985&k=99de9d68d3de54bcaacdbf5c7b53bbe5&t=1782439169&sid=12G6Gd2R4Op



圖片附件: IMG_20121231_204723.jpg (2012-12-31 21:10, 94.8 KB) / 下載次數 82
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1474986&k=5a8705e098e2db97685da3a60c574fa8&t=1782439169&sid=12G6Gd2R4Op



圖片附件: IMG_20121231_210032.jpg (2012-12-31 21:10, 81.88 KB) / 下載次數 89
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1474987&k=f91d654b5824ef440dee2296e6d62c3b&t=1782439169&sid=12G6Gd2R4Op



圖片附件: IMG_20121231_210123.jpg (2012-12-31 21:10, 102.62 KB) / 下載次數 110
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1474988&k=905721e5309be22bb75f4746609559ab&t=1782439169&sid=12G6Gd2R4Op



圖片附件: IMG_20121231_210101.jpg (2012-12-31 21:10, 108.01 KB) / 下載次數 87
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1474989&k=b0c369b5373447636cbacf7727bcf008&t=1782439169&sid=12G6Gd2R4Op


作者: Offer    時間: 2012-12-31 21:27

今日去新昌買左隻牛, 打算用黎推白菜白光(因為怕網購無得揀size), 標稱IBM出品 16V 2.2A , 盛惠60大洋
配合 ...
meguro_ 發表於 2012-12-31 21:14


得三十幾火力水會差少少
作者: meguro_    時間: 2012-12-31 21:29

得三十幾火力水會差少少
Offer 發表於 2012-12-31 21:27



無計, 要睇size做人
我都覺得唔夠力.... 但係15-20秒化錫做唔做到?
作者: kwliu    時間: 2012-12-31 23:58

回復 3# meguro_

15-20秒okay, 不過火數有限.
如果大膽o的可以改佢個電壓feedback電阻,
像個輸出電壓set去20V就好洗o的
要留意有無trigger隻牛保護同有無over heat.

另外有駁fuse隻輸入腳係L
作者: funfunhk    時間: 2013-1-1 00:04

今日去新昌買左隻牛, 打算用黎推白菜白光(因為怕網購無得揀size), 標稱IBM出品 16V 2.2A , 盛惠60大洋
配合 ...
meguro_ 發表於 2012-12-31 21:14



    2. L/N點分布@@
底圖咪有答案囉~  
作者: meguro_    時間: 2013-1-1 00:15

回復 4# kwliu


始終會駁濕電, 唔敢亂黎@@
至於L/N分布問題, 我就係覺得其中一隻腳(估計係L)入fuse, 但係另一邊又駁住粒Y電容(灰色)之後入N.... 但係又睇唔到另一邊D路搞到好亂..... 唔該曬師兄先~
但係隻牛... 足料嗎?
作者: meguro_    時間: 2013-1-1 00:16

回復 5# funfunhk

參照研究中.....
作者: kwliu    時間: 2013-1-1 00:20

回復 6# meguro_

果粒係X2 Cap, 跨接LN之間
作者: funfunhk    時間: 2013-1-1 00:33

其實米奇頭 E L N 係有標準的  
作者: meguro_    時間: 2013-1-1 00:34

姐係有2粒X2 cap?
因為另一粒粉藍色立方形物體上面寫住: 220n M 275V~X2  336 2
所以先估灰色呢粒係Y cap....
作者: meguro_    時間: 2013-1-1 00:39

回復 9# funfunhk


    姐係左L右N?
作者: kwliu    時間: 2013-1-1 01:00

本帖最後由 kwliu 於 2013-1-1 01:01 編輯

回復 10# meguro_

275V? 正常Y cap有兩粒, 你望下個大型電用幾多V?
作者: meguro_    時間: 2013-1-1 12:28

回復  meguro_

275V? 正常Y cap有兩粒, 你望下個大型電用幾多V?
kwliu 發表於 2013-1-1 01:00



    400V 120uF
作者: funfunhk    時間: 2013-1-1 13:51

回復  funfunhk
    姐係左L右N?
meguro_ 發表於 2013-1-1 00:39


你搵埋條米奇頭電線出黎睇下CHECK下就已經有答案了~  
作者: meguro_    時間: 2013-1-1 13:53

回復 14# funfunhk


    就係無
作者: funfunhk    時間: 2013-1-1 14:04

回復  funfunhk
    就係無
meguro_ 發表於 2013-1-1 13:53



    咁弱o既第一關都過唔到,點玩落去呀?  
Post你o既米奇頭電線出黎睇下點~  
作者: 普羅    時間: 2013-1-1 14:28

大水塘裝假CAP

作者: meguro_    時間: 2013-1-1 14:30

咁弱o既第一關都過唔到,點玩落去呀?  
Post你o既米奇頭電線出黎睇下點~   ...
funfunhk 發表於 2013-1-1 14:04



    真係要搵下@@
作者: meguro_    時間: 2013-1-1 14:32

大水塘裝假CAP
普羅 發表於 2013-1-1 14:28



直徑12mm, 長50~52mm
唔合理?
作者: logoff    時間: 2013-1-1 16:01

直徑12mm, 長50~52mm
唔合理?
meguro_ 發表於 2013-1-1 14:32


我手上有粒好舊嘅 Rubycon 220uF 400V 又係"快巴"底,
N 年前喺公公婆婆檔口買,那些年大概仲未流行強國嘅 "容中容".........
自己相信老行尊 (公公婆婆) 唔會咁易入錯咗啲咁假嘅電容,
同埋我估師兄隻火牛嘅生產商亦無需要咁樣去裝假狗掛,印張高仿標籤喺個火牛外殼咪仲好..........

IMG_7380 (Small).JPG

IMG_7379 (Small).JPG

IMG_7377 (Small).JPG

IMG_7378 (Small).JPG

IMG_7375 (Small).JPG

IMG_7383 (Small).JPG

圖片附件: IMG_7375 (Small).JPG (2013-1-1 15:51, 51.55 KB) / 下載次數 67
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1475276&k=e19baabcdf9adc3afa1d4a90cd333889&t=1782439169&sid=12G6Gd2R4Op



圖片附件: IMG_7377 (Small).JPG (2013-1-1 15:51, 43.25 KB) / 下載次數 65
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1475277&k=4faff73662d6a205ca91b9a3d9b33371&t=1782439169&sid=12G6Gd2R4Op



圖片附件: IMG_7378 (Small).JPG (2013-1-1 15:51, 39.3 KB) / 下載次數 99
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1475278&k=b4282933fe7ee9be663d67a70439f8c8&t=1782439169&sid=12G6Gd2R4Op



圖片附件: IMG_7379 (Small).JPG (2013-1-1 15:51, 32.2 KB) / 下載次數 71
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1475279&k=01b1f436a23b8bf2efc65bdbcf751d22&t=1782439169&sid=12G6Gd2R4Op



圖片附件: IMG_7380 (Small).JPG (2013-1-1 15:51, 39.73 KB) / 下載次數 65
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1475280&k=20a093ad00f6152cf37312deba64906a&t=1782439169&sid=12G6Gd2R4Op



圖片附件: IMG_7383 (Small).JPG (2013-1-1 15:51, 35.66 KB) / 下載次數 88
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1475281&k=db586a27d845b1d4c21a35e13fb0e5dd&t=1782439169&sid=12G6Gd2R4Op


作者: meguro_    時間: 2013-1-1 16:29

咁弱o既第一關都過唔到,點玩落去呀?  
Post你o既米奇頭電線出黎睇下點~   ...
funfunhk 發表於 2013-1-1 14:04



研究到了..... 望住插座: 左L右N上E
作者: meguro_    時間: 2013-1-1 16:34

我手上有粒好舊嘅 Rubycon 220uF 400V 又係"快巴"底,
N 年前喺公公婆婆檔口買,那些年大概仲未流行強國 ...
logoff 發表於 2013-1-1 16:01



    其實我當初都覺得個fiber底有D怪怪地.... 遲D整好左個LC meter先再研究啦
PS: 上電後一切正常, 希望正式上load後唔會出事~
作者: funghome    時間: 2013-1-1 19:47

火牛幾靚,但個人覺得貴左D
作者: meguro_    時間: 2013-1-1 19:56

回復 23# funghome


無計啦, 人工鋪租燈油火蠟打單膠袋樣樣都係錢, 貴小小我都接受到
重點係....#1寫左, 蝸居限制火牛(及輸出)大小, 一定要度住黎買, 無得TB
作者: logoff    時間: 2013-1-1 20:05

回復  funghome


無計啦, 人工鋪租燈油火蠟打單膠袋樣樣都係錢, 貴小小我都接受到
重點係....#1寫左, 蝸 ...
meguro_ 發表於 2013-1-1 19:56


要塞埋隻牛落去?
作者: meguro_    時間: 2013-1-1 20:35

回復 25# logoff


    無錯~ 扮手提式白菜白光(不過要AC電....)
作者: funfunhk    時間: 2013-1-1 22:01

研究到了..... 望住插座: 左L右N上E
meguro_ 發表於 2013-1-1 16:29



    唔    
作者: elbahk    時間: 2013-1-2 15:39

回復 26# meguro_


    可以加個DC JACK 落去
AC AND DC
作者: meguro_    時間: 2013-1-2 22:42

回復 28# elbahk


    一邊AC IN, 另一邊DC OUT?
作者: funfunhk    時間: 2013-1-2 23:29

回復  elbahk


    一邊AC IN, 另一邊DC OUT?
meguro_ 發表於 2013-1-2 22:42



    我諗係 DC IN  
作者: elbahk    時間: 2013-1-3 07:53

Yes, DC in
作者: Charcoal99    時間: 2013-1-3 15:34

板邊灰黑色果粒餅仔並不是電容(當然更不會是Y CAP) 而是Inrush current limiter,
一般是NTC (Negative Temperature Coefficient) Thermistor. 負係數熱敏電阻.
常溫下你用它表度它會有幾ohm 至 十幾ohm, 但當有大電流流過升溫後,
內阻便會趺至零點幾ohm 或更低. 保護其它零件不會在開機時有瞬間超大電流流過。

它總是串接電源的, 你用它表一度便知。
作者: meguro_    時間: 2013-1-3 16:22

回復 31# elbahk


    how to DC in?
作者: meguro_    時間: 2013-1-3 16:27

回復 32# Charcoal99


的確無錯.... 真係得幾ohm....唔該曬~
另外Y caps已經搵到~
Y-cap.jpg

圖片附件: Y-cap.jpg (2013-1-3 16:26, 98.74 KB) / 下載次數 87
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1476056&k=9518a7aea2f9d2e6eada1f1bdbdee079&t=1782439169&sid=12G6Gd2R4Op






歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2