Board logo

標題: 求抽濕機維修方案 [打印本頁]

作者: louisla    時間: 2012-11-23 07:50     標題: 求抽濕機維修方案

小弟三菱抽濕機, 十年機, 昨天一開風扇無問題, 但無熱風, 且滴水不漏. 所有顯示燈正常. 是不是制冷出問題? 可以自己換嗎? 怎樣換?
作者: bubibubi    時間: 2012-11-23 17:39

試下量功率先如果有功率計或鉗錶的話, 如果佢有制冷的時候會耗電大多少的
有可能袛是壞 relay
作者: louisla    時間: 2012-11-24 21:21

唔識分壓縮機果下"轟"聲, 現在只由抽風, 無熱風.
作者: vtrchan    時間: 2012-11-25 01:07

是不是制冷出問題? 可以自己換嗎? 怎樣換?  ...
louisla 發表於 2012-11-23 07:50

你意思係換咩?
作者: KSC    時間: 2012-11-25 01:27

如果你部機係大機用壓縮機,應該係壓縮機有問題,一般可能係起動電容出事或控制電路異常
如果你野機係細機行致冷片,請檢查電源部份

如果你看唔明,請你找原廠整





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2