標題: 求抽濕機維修方案 [打印本頁]
作者: louisla 時間: 2012-11-23 07:50 標題: 求抽濕機維修方案
小弟三菱抽濕機, 十年機, 昨天一開風扇無問題, 但無熱風, 且滴水不漏. 所有顯示燈正常. 是不是制冷出問題? 可以自己換嗎? 怎樣換?
作者: bubibubi 時間: 2012-11-23 17:39
試下量功率先如果有功率計或鉗錶的話, 如果佢有制冷的時候會耗電大多少的
有可能袛是壞 relay
作者: louisla 時間: 2012-11-24 21:21
唔識分壓縮機果下"轟"聲, 現在只由抽風, 無熱風.
作者: vtrchan 時間: 2012-11-25 01:07
你意思係換咩?
作者: KSC 時間: 2012-11-25 01:27
如果你部機係大機用壓縮機,應該係壓縮機有問題,一般可能係起動電容出事或控制電路異常
如果你野機係細機行致冷片,請檢查電源部份
如果你看唔明,請你找原廠整

