Board logo

標題: 請問各師兄邊度有1K:8R CT 變壓器仔賣? [打印本頁]

作者: saehiel    時間: 2012-10-19 18:02     標題: 請問各師兄邊度有1K:8R CT 變壓器仔賣?

想砌一個電路要用到1000:8的音頻變壓器, 但係上ELEMENT14/華輝/TAOBAO都唔見有, 最多係600:600 (1:1)音頻變壓, 請問各師兄香港邊度有..?
作者: francislee168    時間: 2012-10-19 18:21

MK 和興無線電行

ST-32 1200:8 ohm
作者: Offer    時間: 2012-10-19 19:09

想砌一個電路要用到1000:8的音頻變壓器, 但係上ELEMENT14/華輝/TAOBAO都唔見有, 最多係600:600 (1:1)音頻變 ...
saehiel 發表於 2012-10-19 18:02


拆舊收音機
作者: hohomok    時間: 2012-10-19 19:36

本帖最後由 hohomok 於 2012-10-19 19:37 編輯

delete
作者: oo0t0oo    時間: 2012-10-19 19:59

回復 1# saehiel


    搵人定做咪得low...........砌膽機???
作者: uganda_martyr    時間: 2012-10-19 22:31

本帖最後由 uganda_martyr 於 2012-10-19 22:32 編輯

一般情況, 胆机阻抗唔会咁低
作者: saehiel    時間: 2012-10-19 23:23

Thx all :)
試做一個DC STEP UP的CIRCUIT





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2