作者: saehiel 時間: 2012-10-19 18:02 標題: 請問各師兄邊度有1K:8R CT 變壓器仔賣?
想砌一個電路要用到1000:8的音頻變壓器, 但係上ELEMENT14/華輝/TAOBAO都唔見有, 最多係600:600 (1:1)音頻變壓, 請問各師兄香港邊度有..?
作者: francislee168 時間: 2012-10-19 18:21
MK 和興無線電行
ST-32 1200:8 ohm
作者: Offer 時間: 2012-10-19 19:09
想砌一個電路要用到1000:8的音頻變壓器, 但係上ELEMENT14/華輝/TAOBAO都唔見有, 最多係600:600 (1:1)音頻變 ...
saehiel 發表於 2012-10-19 18:02
拆舊收音機
作者: hohomok 時間: 2012-10-19 19:36
本帖最後由 hohomok 於 2012-10-19 19:37 編輯
delete
作者: oo0t0oo 時間: 2012-10-19 19:59
回復 1# saehiel
搵人定做咪得low...........砌膽機???
作者: uganda_martyr 時間: 2012-10-19 22:31
本帖最後由 uganda_martyr 於 2012-10-19 22:32 編輯
一般情況, 胆机阻抗唔会咁低
作者: saehiel 時間: 2012-10-19 23:23
Thx all :)
試做一個DC STEP UP的CIRCUIT

