Board logo

標題: 想買goot雞咀,,, [打印本頁]

作者: ray08    時間: 2012-6-16 13:40     標題: 想買goot雞咀,,,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 人中之龍    時間: 2012-6-16 13:43

乜野model Goot雞咀先??
內熱/外熱式??
用緊乜野Goot辣雞先??
作者: yupikachu    時間: 2012-6-16 13:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 人中之龍    時間: 2012-6-16 13:50

想買6/F果D??
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1780219
作者: ray08    時間: 2012-6-16 13:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 人中之龍    時間: 2012-6-16 14:07

你上網用model no. check下用乜野model雞咀,再去華輝同和興問下啦
作者: ray08    時間: 2012-6-16 14:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 人中之龍    時間: 2012-6-16 14:15

Goot既雞咀,佢地最齊,但再幼真係未必有,同埋Goot既恆温雞雞咀係難配D,Good Luck
作者: ray08    時間: 2012-6-16 14:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 人中之龍    時間: 2012-6-16 15:02

已搵到..
我見輝仔冇咩頭賣咁..同埋...好似想汁笠想汁笠咁..
ray08 發表於 2012-6-16 02:23 PM


其實佢地有好多貨,無display出來,要sales check電腦stock,最好有埋華輝part no.,咁佢地D XX sales就可以好快check到個倉有無貨,你可以上華輝個web site check下part no.,所以先要check左Goot既model先check到

http://www.weclonline.com/tchi/index.asp
作者: ray08    時間: 2012-6-16 16:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vtrchan    時間: 2012-6-16 17:02

回復 1# ray08

鴨記柏力可能有.
作者: 人中之龍    時間: 2012-6-16 17:23

本帖最後由 人中之龍 於 2012-6-16 17:28 編輯
順帶一問....
買錫點樣睇會好焊D(除左價位)?!
因為我手上有幾種... 分別係唔同時間買...
但有D真係 ...
ray08 發表於 2012-6-16 04:15 PM


如果上淘寶買,就上大陸forum check下,例如: 數碼之家、Chinafix、礦石收音機...etc.,EPC有會員話山崎錫線都用得過,如果係鴨記買,AlphaMetals Relia 15,但栢力賣$19X 0.5kg,少野焊,真係一捲用十幾廿年都未用得曬
作者: uganda_martyr    時間: 2012-6-16 20:06

去華輝問...姐係問自己漆頭哥....
我上網搵下先...有冇話邊到會多D/齊D ?
謝謝龍哥,! ...
ray08 發表於 2012-6-16 14:13



   
個人感觉, 儀表部個sales和樓梯边counter 嘅sales就hea左啲,
如果一直行到尾, 有個飾櫃擺hakko/goot雞和焊台的, 嗰附近有個sales較主动兼識推荐雞咀的,
不过, 若要靚價, 師兄須四圍行吓
作者: vtrchan    時間: 2012-6-16 20:08

如果上淘寶買,就上大陸forum check下,例如: 數碼之家、Chinafix、礦石收音機...etc.,EPC有會員話山崎 ...
人中之龍 發表於 2012-6-16 17:23

solder.jpg
我都係用開AlphaMetals Relia 15, 不過快用完了, 當年都只係賣$38.
依o架咁貴啦~

圖片附件: solder.jpg (2012-6-16 20:06, 109.59 KB) / 下載次數 10
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1385638&k=44f687a00b15e199fdcd3e61a7e5e3e0&t=1782591618&sid=2sWGMYV85v


作者: icefire    時間: 2012-6-16 20:11

已搵到..
我見輝仔冇咩頭賣咁..同埋...好似想汁笠想汁笠咁..
ray08 發表於 2012-6-16 14:23


但係我上次去,華輝d Hakko T18(888用) 雞咀齊過栢力
作者: morris    時間: 2012-6-16 20:26

本帖最後由 morris 於 2024-3-22 10:22 編輯

......
作者: 人中之龍    時間: 2012-6-16 20:34

我都係用開AlphaMetals Relia 15, 不過快用完了, 當年都只係賣$38.  
依o架咁貴啦~ ...
vtrchan 發表於 2012-6-16 08:08 PM



錫線都會升值
作者: 人中之龍    時間: 2012-6-16 20:43

我都係用開AlphaMetals Relia 15, 不過快用完了, 當年都只係賣$38.  
依o架咁貴啦~ ...
vtrchan 發表於 2012-6-16 08:08 PM


呢兩卷舊錫線,係我老豆既珍藏箱底揾到俾我

圖片附件: DSCN0162.JPG (2012-6-16 20:43, 224.82 KB) / 下載次數 8
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1385656&k=7adb001351b932f5a7a610aad65142d7&t=1782591618&sid=2sWGMYV85v



圖片附件: DSCN0164.JPG (2012-6-16 20:43, 243.76 KB) / 下載次數 9
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1385658&k=9f9885f16760d020195935eb8722954f&t=1782591618&sid=2sWGMYV85v


作者: vtrchan    時間: 2012-6-16 23:36

咁就過咗十幾廿年~~~
morris 發表於 2012-6-16 20:26

突然間, 覺得自己老了很多.....
作者: vtrchan    時間: 2012-6-16 23:57

本帖最後由 vtrchan 於 2012-6-19 23:40 編輯
呢兩卷舊錫線,係我老豆既珍藏箱底揾到俾我
人中之龍 發表於 2012-6-16 20:43

我都仲有卷存貨, 都未洗捱貴錫線.
solder2.jpg

圖片附件: solder2.jpg (2012-6-16 23:55, 130.92 KB) / 下載次數 11
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1385783&k=ed7fd05a102f52a316f3673e1dcb3bdd&t=1782591618&sid=2sWGMYV85v


作者: fatcat2600    時間: 2012-6-19 22:17

我都仲有卷存貨, 都未洗涯貴錫線.
vtrchan 發表於 2012-6-16 23:57



    哈
  我要捱貴線=[
作者: ray08    時間: 2012-6-21 11:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2