Board logo

標題: 曝光用紫外光管 [打印本頁]

作者: funghome    時間: 2009-9-19 23:54     標題: 曝光用紫外光管

記得好耐之前呢度有人介紹過..但好似幾貴下
想問下有冇d好似冷光管sizes既紫外線管??
作者: nothingzd    時間: 2009-9-20 00:36

去鴨記鐵皮檔唔貴
作者: hknightlife    時間: 2009-9-20 01:50

用Black Light UV管最好, 波長最match. (UV-A region)
千奇唔好用黑色管身既殺菌UV管, 因為佢係UV-C region, 完全不合用.

推薦日立Black Light UV光管, 10W, 有好清楚既spec, 大約30至35蚊一枝.
日立Black Light UV光管, 上海街521 廣惠新科技有賣.

如果搵唔到, 用UV滅蚊管代替都可以.

[ 本帖最後由 hknightlife 於 2009-9-20 15:26 編輯 ]
作者: funghome    時間: 2009-9-20 02:05


咁呢支野ok ng ok?
作者: hknightlife    時間: 2009-9-20 15:27

唔知係咪黎?
最簡單用UV滅蚊管就可以.

原帖由 funghome 於 2009-9-20 02:05 發表

咁呢支野ok ng ok?

作者: funghome    時間: 2009-9-20 16:31

原帖由 hknightlife 於 2009-9-20 15:27 發表
唔知係咪黎?
最簡單用UV滅蚊管就可以.


佢話用黎美甲wor
問佢幾多wavelength未應

係咪大約320-420nm都ok架??
作者: nothingzd    時間: 2009-9-20 18:10

水草用紫外線光管都得
殺菌唔岩用之餘又危險
作者: hknightlife    時間: 2009-9-20 18:39

最好搵sharp peak at 365nm. 我之前介紹既日立Black Light UV管最好.

美甲都勉強ok. 我係深圳見過條女整指甲就係用UV(UV-A波段)固化既膠水.

原帖由 funghome 於 2009-9-20 16:31 發表

佢話用黎美甲wor
問佢幾多wavelength未應

係咪大約320-420nm都ok架??

作者: funghome    時間: 2009-9-20 19:54

原帖由 hknightlife 於 2009-9-20 18:39 發表
最好搵sharp peak at 365nm. 我之前介紹既日立Black Light UV管最好.

美甲都勉強ok. 我係深圳見過條女整指甲就係用UV(UV-A波段)固化既膠水.


咁如果用牛油紙大約要曝光幾耐??

[ 本帖最後由 funghome 於 2009-9-20 19:54 編輯 ]
作者: hknightlife    時間: 2009-9-20 22:22

透明膠片90s to 120s.  Never try 牛油紙 before.

原帖由 funghome 於 2009-9-20 19:54 發表

咁如果用牛油紙大約要曝光幾耐??





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2