作者: funghome 時間: 2009-9-19 23:54 標題: 曝光用紫外光管
記得好耐之前呢度有人介紹過..但好似幾貴下
想問下有冇d好似冷光管sizes既紫外線管??
作者: nothingzd 時間: 2009-9-20 00:36
去鴨記鐵皮檔唔貴
作者: hknightlife 時間: 2009-9-20 01:50
用Black Light UV管最好, 波長最match. (UV-A region)
千奇唔好用黑色管身既殺菌UV管, 因為佢係UV-C region, 完全不合用.
推薦日立Black Light UV光管, 10W, 有好清楚既spec, 大約30至35蚊一枝.
日立Black Light UV光管, 上海街521 廣惠新科技有賣.
如果搵唔到, 用UV滅蚊管代替都可以.
[ 本帖最後由 hknightlife 於 2009-9-20 15:26 編輯 ]
作者: funghome 時間: 2009-9-20 02:05

咁呢支野ok ng ok?
作者: hknightlife 時間: 2009-9-20 15:27
唔知係咪黎?
最簡單用UV滅蚊管就可以.
作者: funghome 時間: 2009-9-20 16:31
佢話用黎美甲wor
問佢幾多wavelength未應
係咪大約320-420nm都ok架??
作者: nothingzd 時間: 2009-9-20 18:10
水草用紫外線光管都得
殺菌唔岩用之餘又危險
作者: hknightlife 時間: 2009-9-20 18:39
最好搵sharp peak at 365nm. 我之前介紹既日立Black Light UV管最好.
美甲都勉強ok. 我係深圳見過條女整指甲就係用UV(UV-A波段)固化既膠水.
作者: funghome 時間: 2009-9-20 19:54
原帖由 hknightlife 於 2009-9-20 18:39 發表
最好搵sharp peak at 365nm. 我之前介紹既日立Black Light UV管最好.
美甲都勉強ok. 我係深圳見過條女整指甲就係用UV(UV-A波段)固化既膠水.
咁如果用牛油紙大約要曝光幾耐??
[ 本帖最後由 funghome 於 2009-9-20 19:54 編輯 ]
作者: hknightlife 時間: 2009-9-20 22:22
透明膠片90s to 120s. Never try 牛油紙 before.

