作者: shining 時間: 2009-7-23 15:18 標題: Led燈怎樣用USB取電?
我有一些Led燈..想幫部電腦裝飾一下^^"
然後使用USB從電腦取電
因為本來led燈是用電池餅的
應該如何改造才能使用usb?
如果有圖的教學就更好了,THX!
作者: jefferychan 時間: 2009-7-23 15:23
自己計下數要用幾多v去推led...幾多電隨你~...... 加粒電阻咪得囉
[ 本帖最後由 jefferychan 於 2009-7-23 15:24 編輯 ]
作者: shining 時間: 2009-7-23 15:31
sorry呀!因為其實我一d電子都唔識=w="
所以想問下有冇朋友可以教下我啫,thx!
作者: conanhkg 時間: 2009-7-23 15:34
每種顏色的 led current 同 voltage 都不同,
尤其是超光 led,如果你唔識,都係買現成啦
作者: wingyat92 時間: 2009-7-23 20:59
裝飾電腦 反而用返USB
駁多幾粒係火牛拎5V/12V味仲快
作者: poonpoon098 時間: 2009-7-24 09:39
不如買個cell set 駁仲快
作者: jackli 時間: 2009-7-24 09:48
我覺得做人真係要search 下先囉....
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D3
作者: 右魚河 時間: 2009-7-24 14:48
個電池餅係幾多volt, 或者係幾多粒電, 4 粒電o既話, 就咁o係USB攞5V就得o刺
作者: shining 時間: 2009-7-27 10:29
原帖由 jackli 於 2009-7-24 09:48 發表
我覺得做人真係要search 下先囉....![]()
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D3
喔..真係唔該曬呀
因為我去開d 論壇多數close左個search function..
下次我會search 下先嫁啦=W="
作者: 普羅 時間: 2009-7-27 11:21
http://ledcalc.com/#calc
用呢個計用幾多ohm

