作者: dulllou 時間: 2009-6-13 23:57 標題: 我試左直接由 TTL --> Serial 啦
咩都唔加, 淨係加左一粒22k ohm (12v --> 5v)
晌 9600bps 下, 係可以運作的, 電腦肯收 +5v 做高電位 0v 做低電位. 只要 make sure 加o岩電阻, 唔好俾 serial 的 +12v 燒左粒 M168 就可以啦
作者: zonebaby 時間: 2009-6-14 00:01
請問係唔係双向呀?
作者: dulllou 時間: 2009-6-14 00:02
當然是雙向了
作者: 燕飛 時間: 2009-6-14 00:14
=.=
RS232?
232 要+-12 V wo
[ 本帖最後由 燕飛 於 2009-6-14 00:14 編輯 ]
作者: dulllou 時間: 2009-6-14 00:41
大概是因為電腦的容錯能力高. 我試了, 只要少於 9600bps, 的確可以用 5/0 v 來做高低電位同 rs232 雙向
作者: oo0t0oo 時間: 2009-6-14 07:30
何謂TTL
作者: edwardfcy 時間: 2009-6-14 07:33 標題: 回覆 6# 的帖子
TTL是晶体管-晶体管逻辑电路的英文缩写(Transister-Transister-Logic ),是数字集成电路的一大门类!
作者: edwardfcy 時間: 2009-6-14 07:38 標題: 回覆 4# 的帖子
Dulllou兄,咁即是說Buad-rate越慢就可以5V或以下電壓做Supply!?
作者: jackli 時間: 2009-6-14 07:48
可能係得你得嫁炸,.,,.,.
唔一定所有主機版都得
作者: funghome 時間: 2009-6-14 11:07
M168可以收.冇燒到係因為佢有internal doide
至於電腦個面可以收我就唔知了
作者: Joe_Black 時間: 2009-6-14 11:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pupil 時間: 2009-6-14 15:28
呢 d 唔正統嘅 level shifting technique (奇實冇 shift 到, 係夾硬 limit 住), 想學好電子嘅都唔好學喇, 唔用 ic 都用番兩粒 transistors 啦.
under 某啲 condition 得唔代表 correct
[ 本帖最後由 pupil 於 2009-6-14 15:32 編輯 ]
作者: sscm 時間: 2009-6-15 10:31
正常,logic 0 係+3 to +15V,
logic 1 -3 to -15V
你用0V 都過都骨.....
作者: jackli 時間: 2009-6-15 10:42
官方較正規做法:
http://www.arduino.cc/en/Main/StandaloneAssembly
作者: sscm 時間: 2009-6-15 11:31
不過TTL logic 1 係+V, 同rs232 logic 1 係-V 相反,
官網有用inverter, 而樓主直駁都work有D 唔明
不過如果用得IC 7404, 不如直接用max232 都方便同正路
[ 本帖最後由 sscm 於 2009-6-15 11:31 編輯 ]
作者: trigger74 時間: 2009-6-15 11:43
都可以用 transistor 做 conversion
作者: jackli 時間: 2009-6-15 11:59
原帖由 sscm 於 2009-6-15 11:31 發表
不過TTL logic 1 係+V, 同rs232 logic 1 係-V 相反,
官網有用inverter, 而樓主直駁都work有D 唔明
不過如果用得IC 7404, 不如直接用max232 都方便同正路

華__有冇??
作者: sscm 時間: 2009-6-15 12:10
有 ,
另外溫馨提示, 如果你想知華__有冇某款IC,
另一個方法可以去佢個網SEARCH下, 但 網有 != 貨架上有,
max232 就應讓有的
作者: jackli 時間: 2009-6-15 12:12
原帖由 sscm 於 2009-6-15 12:10 發表
有 ,
另外溫馨提示, 如果你想知華__有冇某款IC,
另一個方法可以去佢個網SEARCH下, 但 網有 != 貨架上有,
max232 就應讓有的
唔係,.,.,.
我咁問唔係唔知有得search.,,.,.,. 我最唔鐘意人地唔search 就問:
cc: http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ;page=1#pid20085147
不過你講的係倒轉左喇,,
多數的華__ 貨, 網無但係貨架有!
作者: sscm 時間: 2009-6-15 12:52
原帖由 jackli 於 2009-6-15 12:12 發表
唔係,.,.,.
我咁問唔係唔知有得search.,,.,.,. 我最唔鐘意人地唔search 就問:
cc: http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ;page=1#pid20085147
不過你講的係倒轉左喇,,
多數的華__ 貨, 網無但係貨架有!![]()
咁又係, 睇華__D 友仔都唔會點UPDATE 個網,
睇佢門面有D 零件有description 但冇標價錢 ,
又有D 冇哂色睇唔到description , 乜都有...

