Board logo

標題: 我試左直接由 TTL --> Serial 啦 [打印本頁]

作者: dulllou    時間: 2009-6-13 23:57     標題: 我試左直接由 TTL --> Serial 啦

咩都唔加, 淨係加左一粒22k ohm (12v --> 5v)
晌 9600bps 下,  係可以運作的, 電腦肯收 +5v  做高電位 0v 做低電位. 只要 make sure 加o岩電阻, 唔好俾 serial 的 +12v 燒左粒 M168 就可以啦
作者: zonebaby    時間: 2009-6-14 00:01

請問係唔係双向呀?
作者: dulllou    時間: 2009-6-14 00:02

當然是雙向了
作者: 燕飛    時間: 2009-6-14 00:14

=.=
RS232?
232 要+-12 V wo

[ 本帖最後由 燕飛 於 2009-6-14 00:14 編輯 ]
作者: dulllou    時間: 2009-6-14 00:41

原帖由 燕飛 於 2009-6-14 00:14 發表
=.=
RS232?
232 要+-12 V wo


大概是因為電腦的容錯能力高. 我試了, 只要少於 9600bps, 的確可以用 5/0 v 來做高低電位同 rs232 雙向
作者: oo0t0oo    時間: 2009-6-14 07:30

何謂TTL
作者: edwardfcy    時間: 2009-6-14 07:33     標題: 回覆 6# 的帖子

TTL是晶体管-晶体管逻辑电路的英文缩写(Transister-Transister-Logic ),是数字集成电路的一大门类!
作者: edwardfcy    時間: 2009-6-14 07:38     標題: 回覆 4# 的帖子

Dulllou兄,咁即是說Buad-rate越慢就可以5V或以下電壓做Supply!? 咁如果粒RS-232既IC係CMOS類咪可以用3.3V喔?
作者: jackli    時間: 2009-6-14 07:48

可能係得你得嫁炸,.,,.,.
唔一定所有主機版都得
作者: funghome    時間: 2009-6-14 11:07

M168可以收.冇燒到係因為佢有internal doide
至於電腦個面可以收我就唔知了
作者: Joe_Black    時間: 2009-6-14 11:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pupil    時間: 2009-6-14 15:28

呢 d 唔正統嘅 level shifting technique (奇實冇 shift 到, 係夾硬 limit 住), 想學好電子嘅都唔好學喇, 唔用 ic 都用番兩粒 transistors 啦.

under 某啲 condition 得唔代表 correct

[ 本帖最後由 pupil 於 2009-6-14 15:32 編輯 ]
作者: sscm    時間: 2009-6-15 10:31

正常,logic 0 係+3 to +15V,
logic 1  -3 to -15V
你用0V 都過都骨.....
作者: jackli    時間: 2009-6-15 10:42

官方較正規做法:

http://www.arduino.cc/en/Main/StandaloneAssembly
作者: sscm    時間: 2009-6-15 11:31

不過TTL logic 1 係+V, 同rs232 logic 1 係-V 相反,
官網有用inverter, 而樓主直駁都work有D 唔明
不過如果用得IC 7404, 不如直接用max232 都方便同正路

[ 本帖最後由 sscm 於 2009-6-15 11:31 編輯 ]
作者: trigger74    時間: 2009-6-15 11:43

都可以用 transistor 做 conversion
作者: jackli    時間: 2009-6-15 11:59

原帖由 sscm 於 2009-6-15 11:31 發表
不過TTL logic 1 係+V, 同rs232 logic 1 係-V 相反,
官網有用inverter, 而樓主直駁都work有D 唔明
不過如果用得IC 7404, 不如直接用max232 都方便同正路






華__有冇??
作者: sscm    時間: 2009-6-15 12:10

原帖由 jackli 於 2009-6-15 11:59 發表






華__有冇??


有 ,
另外溫馨提示, 如果你想知華__有冇某款IC,
另一個方法可以去佢個網SEARCH下, 但  網有 != 貨架上有,
max232 就應讓有的
作者: jackli    時間: 2009-6-15 12:12

原帖由 sscm 於 2009-6-15 12:10 發表


有 ,
另外溫馨提示, 如果你想知華__有冇某款IC,
另一個方法可以去佢個網SEARCH下, 但  網有 != 貨架上有,
max232 就應讓有的


唔係,.,.,.
我咁問唔係唔知有得search.,,.,.,. 我最唔鐘意人地唔search 就問:
cc: http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ;page=1#pid20085147

不過你講的係倒轉左喇,,
多數的華__ 貨, 網無但係貨架有!
作者: sscm    時間: 2009-6-15 12:52

原帖由 jackli 於 2009-6-15 12:12 發表


唔係,.,.,.
我咁問唔係唔知有得search.,,.,.,. 我最唔鐘意人地唔search 就問:
cc: http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ;page=1#pid20085147

不過你講的係倒轉左喇,,
多數的華__ 貨, 網無但係貨架有!


咁又係, 睇華__D 友仔都唔會點UPDATE 個網,
睇佢門面有D 零件有description 但冇標價錢 ,
又有D 冇哂色睇唔到description , 乜都有...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2