作者: AndyWilliams 時間: 2005-8-1 03:57 標題: 【請善用交易廣場資源】相同物品五天內重覆出帖每帖扣50分另24小時內衹可推兩次
屢犯更會禁言一段時間
[ 本帖最後由 AndyWilliams 於 2005-8-1 18:23 編輯 ]
作者: Ching 時間: 2005-8-1 04:02
交易無法完成重貼怎麼辦?
作者: gas3000 時間: 2005-8-1 04:06
原帖由 Ching 於 2005-8-1 04:02 發表
交易無法完成重貼怎麼辦?
我都想問...
作者: 思覺閉失~KV1902 時間: 2005-8-1 04:10
不如改做.......無故"灌水式"出文扣50分la.......
作者: salaryman 時間: 2005-8-1 04:12
可唔可以唔俾d人係咁自己推?
作者: gas3000 時間: 2005-8-1 04:20
原帖由 salaryman 於 2005-8-1 04:12 發表
可唔可以唔俾d人係咁自己推?
唔俾自己推點賣?
會石沉大海, 唔係太好, 特別是旺的時候...
作者: AndyWilliams 時間: 2005-8-1 04:29
原帖由 Ching 於 2005-8-1 04:02 發表
交易無法完成重貼怎麼辦?
標題要寫清楚原因
有冇可能同一樣野次次交易無法完成
依樣好明顯係自己問題啦
作者: AndyWilliams 時間: 2005-8-1 04:30
原帖由 gas3000 於 2005-8-1 04:20 發表
唔俾自己推點賣?
會石沉大海, 唔係太好, 特別是旺的時候...
一日(24小時內)推兩次冇問題
三次就過份
作者: AndyWilliams 時間: 2005-8-1 04:48
原帖由 AndyWilliams 於 2005-8-1 04:29 發表
標題要寫清楚原因
有冇可能同一樣野次次交易無法完成
依樣好明顯係自己問題啦
仲有可pm版主由交易完成區移回交易廣場繼續買賣
作者: Ching 時間: 2005-8-1 05:15
原帖由 AndyWilliams 於 2005-8-1 04:48 發表
仲有可pm版主由交易完成區移回交易廣場繼續買賣
明白晒, 唔該!!!
