Board logo

標題: [多項種類] 暫時取消~(End 25/9) [打印本頁]

作者: Pppk    時間: 2018-9-24 06:24     標題: 暫時取消~(End 25/9)

本帖最後由 Pppk 於 2018-9-24 17:05 編輯

此帖出現不合理提問,會擇日重開,(inno係香港嘢唔洗買水貨,s/n也原整,唔明為何會有此想法,可能有人自己成日放水貨)

[attach]2083438[/attach]
作者: mamamear    時間: 2018-9-24 09:18

will u sell the water blocks together?
作者: Kennn    時間: 2018-9-24 10:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 香煎香腸    時間: 2018-9-24 11:11

本帖最後由 香煎香腸 於 2018-9-24 11:12 編輯

CANECL 唔小心睇錯左
作者: Pppk    時間: 2018-9-24 11:39

點解要放NZXT水冷?係cpu個度
我一向都應為開咗散熱係無保~
所以真係當無保賣可以了,而且我也有私保,也100%正常使用中
作者: Pppk    時間: 2018-9-24 11:44

待機温度比cpu更涼
[attach]2083390[/attach]
個Inno散熱就唔洗講,1080ti熱力很大,一般推薦唔用上水好D
[attach]2083391[/attach]
作者: Pppk    時間: 2018-9-24 11:52

分數方面要我裝回原回散熱器再跑一次嗎?唔會跑唔到個喎?乜影響到的嗎?你就成日買礦卡,我玩卡多過你啦,你哋都唔知係唔係買完都未搞過就賣,好意思走來話我
作者: Pppk    時間: 2018-9-24 12:06

礦卡我係唔係要入番十張八張放係到賣好D,啊,肥花D礦卡個價重貴,我係要提高番D,唔係人哋D礦卡賣唔出
作者: Pppk    時間: 2018-9-24 13:12

加咗料
作者: Kennn    時間: 2018-9-24 17:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Pppk    時間: 2018-9-24 17:38

你係到都好活躍,呢D嘢你又估人張咭係礦卡,你重惡人先告狀,乜嘢道理先
作者: Pppk    時間: 2018-9-24 17:42

新咭出,有人放舊卡就話人係礦
作者: Kennn    時間: 2018-9-24 17:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: A君    時間: 2018-9-24 17:52

樓主請重新發帖





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2