Board logo

標題: SORRY [打印本頁]

作者: chiman127    時間: 2009-5-17 22:16     標題: SORRY

個 仔攪我部電腦,攪到出左個 POST
SORRY

[ 本帖最後由 chiman127 於 2009-5-17 22:35 編輯 ]
作者: KinChungE    時間: 2009-5-17 22:19

原帖由 chiman127 於 2009-5-17 22:16 發表
,坎夭峽史軛宦疵定化弋戎;犬0心

樓主你在做甚麼?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2