標題: SORRY [打印本頁]
作者: chiman127 時間: 2009-5-17 22:16 標題: SORRY
個 仔攪我部電腦,攪到出左個 POST
SORRY
[ 本帖最後由 chiman127 於 2009-5-17 22:35 編輯 ]
作者: KinChungE 時間: 2009-5-17 22:19
樓主你在做甚麼?

| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |