作者: ~光~ 時間: 2024-4-14 00:40 標題: KIS 到期, 想問想轉第二隻防毒用邊隻好?
KIS 就快到期, 見佢官網轉左 STANDARD / PLUS
KASPERSKY 由周杰倫時代用到依家,
想請教有無第二個牌子防毒好用?
作者: mgun 時間: 2024-4-14 17:40
得n同k,你唔要k,咪得n囉,n起碼有vpn包
作者: ~光~ 時間: 2024-4-14 21:25
N 係咩...?
Bitdefender 係咪都好?
作者: ozz8179515 時間: 2024-4-15 09:37
用緊 Bitdefender Free,
夠用了~
作者: 樓主 時間: 2024-4-15 17:13
用其他free不如用返MS defender
作者: ~光~ 時間: 2024-4-16 22:44
諗住用付費版 但唔知咩牌子好,好似用FREE 野都係有少少缺憾
KAPERSKY 用左咁多年係唔錯, 但依家國際形勢咁, 怕俄仔發難用用家部電腦去發動攻擊
作者: 樓主 時間: 2024-4-17 09:37
咁就Norton , 防毒無得你揀. 唔係Kas 就 Norton
作者: 1punchman 時間: 2024-4-17 15:32
Norton同旗下3個A都唔建議用,呢幾個牌子各自都出現過侵犯用家私隱行為,尤其Avast個名已臭晒。
作者: ~光~ 時間: 2024-4-19 19:23
咁樣係咪得Bitdefender
作者: jk1399 時間: 2024-4-20 02:45
eset internet security
一個月入一次"一個月試用碼"
唔洗比錢, 亦唔係用老翻
作者: jk1399 時間: 2024-4-20 02:49
avira antivirus pro
一年HKD$8.99

作者: ~光~ 時間: 2024-4-21 01:02
點可以平到咁
作者: jk1399 時間: 2024-4-21 18:53
有時官網會97% off
作者: TH30 時間: 2024-4-21 19:27
可以無限續咩?
作者: TH30 時間: 2024-4-21 19:29
你講我先知原來N買左A
作者: jk1399 時間: 2024-4-21 19:38
本帖最後由 jk1399 於 2024-4-21 19:40 編輯
用緊第二年
你第一年夠期, 佢就會SEND EMAIL不斷提你, 繼續97% OFF再續
另外可以同時手機都用
電腦版, 手機版也是PRO版
抵用

作者: TH30 時間: 2024-4-21 19:57
唔係AVIRA,我問ESET一個月試用可以不停續?
作者: jk1399 時間: 2024-4-22 02:14
可以
https://www.eset.com/hk/home/free-trial-download-1/
"選擇安裝程序文件中的免費試用選項,並使用有效的電子郵件地址將其激活"
作者: nicka 時間: 2024-6-4 16:23
卡巴個新版,防火牆,好煩…
成日遇到,D 網絡野,問你:比唔比佢執行…
BT時, 勁彈出來…問你野… 煩到嘔
作者: hkjake 時間: 2024-6-4 16:44
回覆 19# nicka
KIS太耐冇用唔記得,但我記得ESET同佢一樣可以SET靜默模式,預設執行默認選項。
同埋同一條網絡問題唔可以記住上次選擇?還是因為BT連接多個IP,佢每個種子的IP問一次?
作者: nicka 時間: 2024-6-5 23:50
以前舊版唔會咁,新版好似無得較… = = (超唔好用)
作者: daemongmong 時間: 2024-6-6 00:51
現在第一次買要HK$184.99一年。
作者: jetdone 時間: 2024-6-6 23:33
防毒的功能就係要防止被入侵, 佢出警告你都唔理佢, 咁裝防毒要來做甚麼?
作者: siu_ma 時間: 2024-6-8 23:05
印度亞媽信
Bitdefender 3 devices 3 years 859MRP
Kaspersky 1 device 1 year 299MRP
Avast Premium Security 1 device 1 year 289 MRP
Norton Antivirus Plus 1 user 3 years 879MRP
用 vpn 去 阿差國 activate
作者: wolfhell0204 時間: 2024-6-28 17:17
今時唔同往日,以前D防毒軟件可能都會覺得好貴,
但依家家用防毒軟件都就黎冇市場咁濟,1百蚊或2百蚊就買到,仲要防足1年或2年,
平均計返條數都係每日俾0.5或1至2蚊,同埋D防毒功能個個都差唔多嫁啦!
除非你用國產防毒軟件既姐,唔係嘅話隨便邊款都分別唔大,做乜仲要左選擇右選擇呢!
作者: DennisTan 時間: 2024-6-30 21:04
期實點解仲用房毒?
作者: jetdone 時間: 2024-6-30 23:20
咁點解日日都仲有咁多不同IP的彊屍電腦攻擊網絡, 同啲喪屍片無乜分別.
作者: jk1399 時間: 2024-7-14 11:47
用, 有乜問題?
作者: jk1399 時間: 2024-7-14 11:48
一年會有超特價
作者: rcbananahk 時間: 2024-8-19 16:40
無人提A同S
作者: jacktsui 時間: 2024-8-21 09:42
eset
食得少資源, 以前部垃圾spec pc, 佢係最佳選擇
hktv mall見到3年package $29x , 不過我續左無幾耐, 無試過
作者: jacktsui 時間: 2024-8-21 09:43
隨時自己做緊彊屍都唔知
作者: w0er1 時間: 2024-8-23 00:05
安裝後電腦好慢
作者: cykwok 時間: 2024-8-24 19:18
我用 Windows 11 內置的 + Norton Power Eraser (免費)
作者: jk1399 時間: 2024-8-25 05:52
eset
食得少資源, 以前部垃圾spec pc, 佢係最佳選擇
hktv mall見到3年package $29x , 不過我續左無 ...
jacktsui 發表於 2024-8-21 09:42
我都想講, ESET應該是最好選擇, 功能又齊
作者: alan216hk 時間: 2024-8-25 15:11
本帖最後由 alan216hk 於 2024-8-25 15:18 編輯
回覆 8# 1punchman
用開Avast都冇咩問題.
想知Avast而家仲有冇賣資料?因為嚟緊續嘅話都見佢加咗價.
之前因為見佢平, Mobile又有同埋可以Exclude某啲Folder Path先用佢(因為有啲開心嘢想用吓).
作者: alan216hk 時間: 2024-8-25 15:16
回覆 31# jacktsui
Eset無得Exlude某啲File嘅Path
作者: alan216hk 時間: 2024-8-25 15:17
回覆 35# jk1399
Eset無得Exlude某啲File嘅Path
作者: killyoulater 時間: 2024-8-26 10:11
windows內置,或者 bitdefender 都幾好用
作者: jetdone 時間: 2024-8-28 20:01
新版的卡巴斯基都有啲人性化功能, 好似會檢查視訊鏡頭, 或者錄音咪有沒有背後開著, 我試過一些小程式(如OBS)會無通知下開啟 (明明無開啟), 可以強行不容許開啟. 這些都是人性化功能.
作者: s84292 時間: 2024-9-2 11:26
本帖最後由 s84292 於 2024-9-2 03:31 編輯
呢D 洗乜裝個防毒check
windows 10/11 同MACOS 都會在工作列顯示有人調用緊
咩軟件使用緊同使用過,同可以再單獨BLOCK
作者: jetdone 時間: 2024-9-2 19:02
我WINDOWS沒有顯示用錄音咪, 仲要私隱設定關閉晒錄音功能, 但是防毒話有, 咁邊個誤判?
作者: s84292 時間: 2024-9-3 00:47
本帖最後由 s84292 於 2024-9-2 16:52 編輯
你提醒我WINDOWS 有D軟件係唔受私隱設定影響,
可以無視WINDOWS OS的任何權限設定
而防毒如果要識別到呢D,即係話佢全面監控所有驅動程式同API 出入
佢讀取權限仲大過ADMIN同WINDOWS 核心,
有冇上傳比佢地公司做分析就好睇佢地公司道德操守了,又或者本身防毒有冇漏洞可以被人利用
不過我自己WINDOWS NOTEBOOK 同桌機都係硬件MIC開關同硬件指示燈,硬件開關真係最安全
作者: takeoto 時間: 2024-9-4 22:32
新notebook,買左3年eset.....
作者: jk1399 時間: 2024-9-5 07:22
今次重裝電腦就用WINDOWS DEFAULT算
作者: latali 時間: 2024-9-8 02:06
火絨安全,主要係功能單一,無D唔三唔買既野同廣告。
作者: 42mbps 時間: 2024-9-8 17:04
defender 已夠做了
作者: n123 時間: 2024-9-12 08:05
Window 內置defender 唔香嗎?
作者: CMZ 時間: 2024-12-25 19:20
請問手機平板 (IOS/安災)用邊隻最好?
要用銀行APP
作者: jetdone 時間: 2024-12-25 22:51
啲人話唔洗裝, APP STORE幫你擋晒, 唔好亂裝APK已好安全.
作者: 64067197 時間: 2025-1-29 23:07
沒有之一
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2462655&k=17690fdf8ba3b52a1951e46888712282&t=1782544518&sid=NOrW0FIi4

作者: TH30 時間: 2025-1-29 23:28
唔明,二奶權力點樣大過大婆?
作者: s84292 時間: 2025-1-30 10:11
本帖最後由 s84292 於 2025-1-30 02:16 編輯
回覆 52# TH30
因為十幾年前一項歐盟法令
WINDOWS 需要在內核開放內核權限給第三方的防毒軟件
擁有最底層的內核驅動讀取權限(內存等等,因為你要掃瞄包括windows自己的核心讀寫),
反而WINDOWS 依家大部分都改行USER 權限而非內核權限
導致出現防毒比WINDOWS 大部分功能還擁有最底層的最高讀取權
上年CrowdStrike全球死機事件就係咁,
新「感應器」功能,CSagent驅動程序記憶體讀取越界,造成系統崩潰。
在此之前Crowdstrike 這個功能也導致了linux的死機, 也因為掌握最核心的內存直接讀寫權限
作者: gn01119056 時間: 2025-2-16 07:55
Windows defender
bitdefender free
KIS free
唔好用Norton或子公司avast avg之類
作者: CMZ 時間: 2025-2-18 19:30
手機平板唔駛裝防毒嘅話,VPN有冇需要?咩情況下要?
付費版本電腦防毒跟嘅手機平板VPN得唔得?
作者: jetdone 時間: 2025-3-23 21:16
其實好多vpn都被人block咗, 特別係出名那些vpn, 好似mytvsuper, 網頁係檢測到用緊vpn.
作者: vibu 時間: 2025-4-9 13:11
以前norton都幾食資源, 呢排又幫襯番佢好似唔多覺
作者: GPW 時間: 2025-4-26 22:37
用左免費AVG幾年
已經好耐冇再留意防毒評測
作者: markk333 時間: 2025-4-29 16:56
nod32 .
作者: wahwearchanel 時間: 2025-10-9 17:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


