作者: seikowatch 時間: 2015-6-19 16:38 標題: Windows太舊續唔到卡巴
開心版Win XP SP2
最到卡巴到期, Sales話新版唔支援xp SP2
唔通迫住要換機

作者: q_p 時間: 2015-6-19 17:54
回覆 1# seikowatch
Install XP SP3 la...
SP3 is minimum requirement
作者: seikowatch 時間: 2015-6-19 23:11
開心版升到咩
同埋升左好似driver要重裝
作者: q_p 時間: 2015-6-19 23:32
回覆 3# seikowatch
咁你夠唔夠薑裸跑啊? 咁就"乜都唔洗做"
揾過隻碟重裝吧啦. 上網down. 反正都要升級架啦, 重裝driver都在所難免.
Windows XP SP3 VL 唔洗入key都裝得. (乜你SP2 都裝到windows update咩?)
個人建議上Windows 7 Pro, 除非舊機行唔到. 上網揾一舊叫 Windows Loader嘅野, 繼續開心版.
作者: seikowatch 時間: 2015-6-19 23:45
本帖最後由 seikowatch 於 2015-6-19 23:46 編輯
部機行XP仲好順好快, 用黎上網, BT, 睇1080P
懶得搞咁多野
GB 965P DS3P
E6300 超2.8Ghz
4GB ram
7900S
死雞250 GB 7200rpm + 2隻BT
夠唔夠做win7
作者: q_p 時間: 2015-6-20 00:10
回覆 5# seikowatch
應該得 但不能保證.. 我之前裝過W7嘅config:
asus p5q-em, e7400, 4GB 800Mhz CL5, Seagate 400GB SATA 1
速度一般, 但可能因為harddisk舊(SATA 1 用左4年+...)
換左Seagate 1TB SATA3 係XP 開機快左33% (部機dualboot XP+W7)
作者: ways 時間: 2015-6-26 00:53
所有既防毒軟件最舊都要用xp sp3啦
作者: wlmak 時間: 2015-6-26 02:45
XP SP2仲裝咩鬼防毒,大把毒係xp 連防毒自己都俾人破埋
作者: ChocoLait 時間: 2015-7-2 19:14
唔更新 本身Windows D安全漏洞都容易被人入侵了
作者: naxingxiao 時間: 2015-7-2 19:42
仲諗乜嘢吖,換機喇!
作者: jk2019 時間: 2015-7-2 19:53
百毒不侵
作者: bongbong3481 時間: 2015-7-2 22:39
回覆 5# seikowatch
或者轉用LINUX E.G.UBUNTU, 我之前都用緊XP, 而家主要用UBUNTU, 都系上網,聽歌,睇戲, 普通文書及打下機 (舊GAME或用模擬器玩),基本需要完全滿足到,都有一段好長時間沒用XP, 不用都有裝系HD 以備不時之需。
作者: t1174-3 時間: 2015-7-16 12:53
本帖最後由 t1174-3 於 2015-7-16 12:55 編輯
部機行XP仲好順好快, 用黎上網, BT, 睇1080P
懶得搞咁多野
GB 965P DS3P
E6300 超2.8Ghz
4GB ram
7900S
...
seikowatch 發表於 2015-6-19 23:45
行 win10 也夠啦。
我台機 4g ram 加 e6700 也行 win7u 正版,也過到win10 test. 不過 p35 64bit 那個 command 問題未知點。
作者: C_Law 時間: 2015-7-16 16:09
本帖最後由 C_Law 於 2015-7-16 16:10 編輯
部機行XP仲好順好快, 用黎上網, BT, 睇1080P
懶得搞咁多野
GB 965P DS3P
E6300 超2.8Ghz
4GB ram
7900S
...
seikowatch 發表於 2015/6/19 23:45
我屋企用緊 Intel E2180 cpu、Intel G31 chipset 底板,2GB DDR2-800 Ram,Nvidia GT610 display card,個 XP SP3 32bit 裝落個死雞 SATA2 500GB HDD, 個 Win7 32bit 裝落個陳年 IBM 250GB IDE HDD(本來諗住搵個舊 HDD 試試先,但用落又 OK 就懶得再搞),兩個 Windows 都係用 KIS201x(不太記得版本),用起來個 Win7 重順過 XP。不過,都公平小小去講,個 XP SP3 用了 N 年(應該是一出 SP3 就裝),一直無清垃圾,可能因此係越用越慢,而個 Win7 只係近兩年裝,當然係順。
作者: 井蛙 時間: 2015-7-27 06:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

