標題: 中左毒.. [打印本頁]
作者: rcbananahk 時間: 2015-4-15 00:49 標題: 中左毒..
日日都會自動DOWNLOAD D大陸野入我部機
QQ 管家... 乜乜輸入法
KASPERSKY, AVEST, AVIRA 都掃唔到有野
但就每晚都會有D奇怪野自己裝上黎
點算 唔想洗機
作者: iis002 時間: 2015-4-15 09:34
可能唔係virus係trojan or malware
作者: rcbananahk 時間: 2015-4-15 16:45
點算.....
琴日試完FORTICLIENT...
作者: TH30 時間: 2015-4-16 00:16
回覆 1# rcbananahk
唔熟殺毒維修既話
洗機是 1.最徹底 2.最快的方法
作者: rcbananahk 時間: 2015-4-16 09:45
唔忿氣麻...搵唔到佢出黎
剛試左ADWCLEANER 好似OK
今晚睇下有沒再出奇怪野
作者: iamterryterry 時間: 2015-4-19 19:22
大陸D軟件係咁....一裝就一大堆野迫你裝
作者: rcbananahk 時間: 2015-4-21 16:10
最後用ADWCLEANER 清完
再FORMAT 左好返晒
