Board logo

標題: 放棄卡巴.. [打印本頁]

作者: 窮學生    時間: 2013-9-11 21:53     標題: 放棄卡巴..

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: devilbox    時間: 2013-9-12 16:19

死hd都可以話係卡巴整死?
你如何得知?
作者: 肥肥    時間: 2013-9-12 17:19

卡巴同小紅傘我都用左好幾年,從來未聽過死hdd關antivirus事,我真係孤陋寡聞.
作者: 傻仔明    時間: 2013-9-13 04:45

用左卡巴十年都未死過一個HD ~....~
第一次見!學習學習~
作者: bearng    時間: 2013-9-13 17:34

係咪你個 HD 就快死?
我之前試過一次個 HD 死下死下咁 (果時我仲未知)
見過卡巴掃野掃到勁慢,以為卡巴 hand 左,把心一橫剷左卡巴佢
點知隻 HD 都係怪怪地,之後用 check S.M.A.R.T 就知出事 ......
作者: zeroken    時間: 2013-9-14 22:20

下..會搞死hdd咁激? 會唔會因為成日讀取?? BTW.. 我用過幾年小紅傘都沒試過有事窩(免費版)..
會唔會你成日BT渣...
作者: marco173    時間: 2013-9-16 09:05

樓主可以解釋多D嗎?
作者: XXMICHELLE    時間: 2013-9-16 17:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 窮學生    時間: 2013-9-18 02:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kitkit    時間: 2013-10-5 18:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fu112    時間: 2013-10-10 17:14

樓主既卡巴應該係2142火星版 , 勁到連硬碟都死

我只係用平民版卡巴IS , 用左2年 隻ssd仲好健康
作者: 觀星是答案    時間: 2013-10-10 17:32

我屋企幾架機,分別用卡巴,小紅傘,同埋 mse
全部都用幾年無問題
作者: Badman0316    時間: 2013-10-10 18:59

卡巴幾好用wo
做咩放棄
HDD問題同antivirus無關係掛
作者: lordvalkyrie    時間: 2013-10-11 10:24

我全家人 4 部腦都用緊老正 IS, 先前有部 Notebook 也用左三年, 加埋用左 5 年都未有 HDD 壞過喎... c hing 為咩會賴卡巴 ?
作者: ee9861    時間: 2013-10-11 10:38

公司仲用緊6.0, 6.0都搞到LAG, 唔夠彊再升
作者: YKLihmc    時間: 2013-10-11 15:05

NOD32 is smooth but quite useless. lots of virus cannot be detected
作者: yeah4455    時間: 2013-10-12 18:47

NOD32無咩用架啵
XXMICHELLE 發表於 2013-9-16 17:37

nod我用左6年,未中過蕉
同埋佢幫我當左唔小毒





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2