Board logo

標題: 點解卡巴斯基首次安裝後既更新甘鬼死慢 [打印本頁]

作者: hkarmy01    時間: 2013-9-1 19:44     標題: 點解卡巴斯基首次安裝後既更新甘鬼死慢

洗完機新安裝,更新好鬼死耐,無論轉邊個 server 分流一樣好慢
請問有無咩解決方法?
作者: asteea    時間: 2013-9-2 15:35

用手動更新檔應該會快少少, 或下載最新版(=無講野...)
其實你都唔會急得幾多, 手動更新檔主要都係俾D BULK INSTALL用, 家用機放佢一陣, 30~120分鐘乜都更新完.
作者: unblcoktvb    時間: 2014-7-2 16:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2