Board logo

標題: 有無人最近 yahoo mail 被 hack ? [打印本頁]

作者: TH30    時間: 2013-6-23 08:17     標題: 有無人最近 yahoo mail 被 hack ?

昨日登入 yahoo 話我戶口有不正常活動,叫改密碼(是真的不是釣魚)

又有人話收到我個名出的奇怪 email

檢查 outbox 發現前兩日凌晨時份,兩三分鐘內有至少十幾封奇怪 email 寄過出街,密集到似乎人手好難做到

有無師兄有類似經驗? 你地點處理?

本身舊密碼是八位英數非字典字,依家唯有再加長   遲早自己記唔住
作者: a189252158    時間: 2013-6-23 09:34

改密碼
作者: jasonkw    時間: 2013-6-23 16:12

hack 過的電郵最好都係不要再用
作者: alan11abc    時間: 2013-6-23 19:41

hotmail password 得20char 長渣
滿足唔到我自己個密碼
作者: TH30    時間: 2013-6-23 21:49

改密碼
a189252158 發表於 2013-6-23 09:34 AM


改ed

奇怪對方沒有改我的密碼。
 
作者: TH30    時間: 2013-6-23 21:51

hack 過的電郵最好都係不要再用
jasonkw 發表於 2013-6-23 04:12 PM


好困難。 改email 或者改電話都係好麻煩的一件事。
作者: TH30    時間: 2013-6-23 21:56

hotmail password 得20char 長渣
滿足唔到我自己個密碼
alan11abc 發表於 2013-6-23 07:41 PM


20 個位我覺得夠。 

最弊間間公司的要求同限制都唔同,好難跟。 
 
有的不准用符號,有的分大小階,有的不分大小階…
作者: alan11abc    時間: 2013-6-23 21:59

20 個位我覺得夠。 

最弊間間公司的要求同限制都唔同,好難跟。 
 
有的不准用符號,有的分大小階, ...
TH30 發表於 2013-6-23 21:56



有的不分大小階…
未見過,o甘咪個密碼更容易破解!
作者: TH30    時間: 2013-6-23 22:31

有的不分大小階…
未見過,o甘咪個密碼更容易破解!
alan11abc 發表於 2013-6-23 09:59 PM


相對係易撞,不過兩睇:

如果係白撞,反正你撞四五次已經鎖死,除非你笨到用12345678或者password

如果係中木馬,256 個位一樣被人 cap 到,幾複雜都無用。
 
作者: unblcoktvb    時間: 2014-7-2 16:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2