標題: 安左nod之後用唔到遠端桌面連線 [打印本頁]
作者: 311906040 時間: 2009-5-27 14:45 標題: 安左nod之後用唔到遠端桌面連線
如題.
之前用norton係成功連到.
作者: ESET David 時間: 2009-5-27 15:55
請問閣下裝的是否 Smart Security?
如果是的話, 請把防火牆改為互動模式.
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ;page=2#pid18450670
作者: farry1024 時間: 2013-5-5 15:02
規則要uncheck "Remote"
作者: unblcoktvb 時間: 2014-7-2 16:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
