Board logo

標題: 上上下 Facebook 有毒... [打印本頁]

作者: purinpurin    時間: 2008-12-13 11:48     標題: 上上下 Facebook 有毒...

上上下 facebook 個 nod32 突然間彈出黎話有毒..  detect 到個 file 叫 tineproxy..

會唔會影響到我部電腦架!?
作者: ESET Ben    時間: 2008-12-13 12:45

你o個個檔案應該叫tinyproxy.exe 。
NOD32 幫你測到就冇事。

唔放心既,可以做一次"全系統掃描"。

[ 本帖最後由 ESET Ben 於 2008-12-13 12:48 編輯 ]
作者: ESET David    時間: 2008-12-13 12:54

教你 Check 多樣野..
開 IE..選擇「工具」..按「網際網路選項」..選擇「連線」頁面 ..按「區域網路設定」..不要勾選「Proxy 伺服器」..重啟IE..

完成以上兩個動作之後就應該冇問題的了





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2