Board logo

標題: 新手想轉水冷 [打印本頁]

作者: goee0004    時間: 2022-9-7 15:20     標題: 新手想轉水冷

請問利民 AQUA ELITE 360 WHITE 哩隻水冷質量好嗎, 大慨幾耐到要替換 ?
作者: goee0004    時間: 2022-9-7 15:24

見師兄話, 一體式水冷都要先清潔後使用 , 怕折爛唔洗就用會唔會快壞?
作者: t19922006    時間: 2022-9-7 16:07

回覆 1# goee0004

要平一係買VK C360 /GL360, 一係Arctic Liquid Freezer II 360
AIO 可以直接用, VK5年保 Arctic 6年
作者: goee0004    時間: 2022-9-8 13:57

多謝C兄介紹隻好水冷VK C360 ,睇完測試係效能係勁





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2