Board logo

標題: 近排想換 水冷 (CPU ONLY) [打印本頁]

作者: alanchan2010    時間: 2022-6-2 09:16     標題: 近排想換 水冷 (CPU ONLY)

MSI 240問題 多唔多?
有Display 嘅水冷 多數貴 啲 ?

,留意到msi MAG CoreLiquid C240 EVA e-Project - AIO RGB CPU Liquid Cooler

But 上網 買,又唔ship HK
作者: inori    時間: 2022-6-2 10:29

MSI 240問題 多唔多?
有Display 嘅水冷 多數貴 啲 ?

,留意到msi MAG CoreLiquid C240 EVA e-Project -  ...
alanchan2010 發表於 2022-6-2 09:16 AM


google好難咩....
search "MSI 240問題" 第一個result已經係....
作者: tlshum    時間: 2022-6-2 15:25

指定型號好難答你,我也有用 240一体水冷,但只是淘寶佰幾蚊貨式!效能都好過我用原裝散熱,可降多20度!
作者: Sam0618    時間: 2022-6-6 20:57

其實師兄都已經心有所屬, 點解唔起行去腦場買番一隻黎用
人地講乜都假, 最緊要自己用得爽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2