Board logo

標題: 換一個冷排出了事! [打印本頁]

作者: tlshum    時間: 2022-5-24 15:15     標題: 換一個冷排出了事!

本身用緊240冷排,想再降溫轉一個360冷排!
但買回來用了半個月開始有深綠沉澱物在水塔底和喉管!還越來越多!直至上星期水泵停了!原來這個沉澱物黐住摩打轉唔到
之後發覺已太遲了,這些深綠色的好像油漆一樣入浸各處!
有冇辨法清理所?
作者: inori    時間: 2022-5-24 16:06

新排? 咩牌子? 買番黎無洗過就上機?
無嫁啦所有嘢拆晒出黎大洗一次, 保險啲就買過隻新360
唔想洗錢就試下用滾水,白醋浸洗個排一日半日搏下
作者: m_m    時間: 2022-5-24 16:06

新裝時,一定無先清洗o個排
要清潔同重新組合無分別,大工程
作者: dan_dan    時間: 2022-5-24 16:45

拆晒成套水冷大清潔
作者: tlshum    時間: 2022-5-24 16:59

新排? 咩牌子? 買番黎無洗過就上機?
無嫁啦所有嘢拆晒出黎大洗一次, 保險啲就買過隻新360
唔想洗錢就試下用 ...
inori 發表於 2022-5-24 04:06 PM

是新排!淘寶嘢,我都是新手玩!240新返來都是上機即用!用了半年都不異樣!淘個360排就出事了!
作者: inori    時間: 2022-5-24 17:11

本帖最後由 inori 於 2022-5-24 17:13 編輯
是新排!淘寶嘢,我都是新手玩!240新返來都是上機即用!用了半年都不異樣!淘個360排就出事了! ...
tlshum 發表於 2022-5-24 04:59 PM


唔奇啦, 係出廠/商家倉/運輸其間有D蟲仔走左入去住/留底咗D污糟嘢都有可能
240唔洗就上機無事係你好彩者唔好當老鳳正常
作者: tlshum    時間: 2022-5-24 17:12

新裝時,一定無先清洗o個排
要清潔同重新組合無分別,大工程
m_m 發表於 2022-5-24 04:06 PM

水泵和喉應該救唔到,但360排唔知出晒汚漕嘢未!我都是再洗一次先,等新水泵回來再試!真是大敎訓了!
作者: tlshum    時間: 2022-5-24 17:18

唔奇啦, 係出廠/商家倉/運輸其間有D蟲仔走左入去住/留底咗D污糟嘢都有可能
240唔洗就上機無事係你好彩者 ...
inori 發表於 2022-5-24 05:11 PM

我懷疑這些綠色物是焊接劑殘留在排內!但真是好多!
作者: timso    時間: 2022-5-24 19:11

水泵和喉應該救唔到,但360排唔知出晒汚漕嘢未!我都是再洗一次先,等新水泵回來再試!真是大敎訓了!:hit ...
tlshum 發表於 2022-5-24 17:12


用高壓水打入注水口沖30秒啦
作者: wann    時間: 2022-5-28 11:07

Ching呢種情況會唔會係物料混用,例如銅排、鋁排、銅fitting、block混用,在水媒介下時間一長會起化學反應。
可以試下去五金鋪睇下搵唔搵到轉駁頭,將自來水透過軟喉駁入去,一入一出去沖佢,希望救得返。
作者: tlshum    時間: 2022-5-28 16:56

本帖最後由 tlshum 於 2022-5-28 16:57 編輯
Ching呢種情況會唔會係物料混用,例如銅排、鋁排、銅fitting、block混用,在水媒介下時間一長會起化學反應 ...
wann 發表於 2022-5-28 11:07 AM

應該冇咁複雜,我只是用一個銅排由 240 轉360 ,240用半年都冇事!
而360排再洗已洗不出什麼出來!試過拆開壞了的水泵黐滿漿,用力過度斷咗軸心,真是可以報廢!另有一條軟喉用白電油浸咗半日,深綠色的漿會溶咗洗得乾淨可用返!不過用太多白電油太貴了,其他的放埋邊遲些處理!
作者: timso    時間: 2022-5-28 19:40

應該冇咁複雜,我只是用一個銅排由 240 轉360 ,240用半年都冇事!
而360排再洗已洗不出什麼出來!試過 ...
tlshum 發表於 2022-5-28 16:56


水冷液都係透明比較安全?
作者: netmen    時間: 2022-5-28 22:51

焊接劑 ? 邊有可能咁多丫 , 你個排係用過就真 , 上一手用綠色水冷液 , 去水又洗唔清 , 到你手你又直接上機用 , d水一熱咪慢慢洗曬出來囉
作者: tlshum    時間: 2022-5-28 23:12

焊接劑 ? 邊有可能咁多丫 , 你個排係用過就真 , 上一手用綠色水冷液 , 去水又洗唔清 , 到你手你又直接上機 ...
netmen 發表於 2022-5-28 10:51 PM

焊接劑我都是估的,這些漿唔溶入水所以冇可能是冷排液!
作者: tlshum    時間: 2022-5-28 23:14

水冷液都係透明比較安全?
timso 發表於 2022-5-28 07:40 PM

唔關事,水冷液有颜色是方便清理!
作者: netmen    時間: 2022-5-28 23:53

焊接劑我都是估的,這些漿唔溶入水所以冇可能是冷排液!
tlshum 發表於 2022-5-28 23:12

專用水冷液嘛 , 而且係用耐左變質的渣 , 當然溶唔返入水啦 , 以前有款白色的牛奶液 , 用完想換第隻色 , D渣洗到我怕....所以先有咁見解

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: tlshum    時間: 2022-5-28 23:58

專用水冷液嘛 , 而且係用耐左變質的渣 , 當然溶唔返入水啦 , 以前有款白色的牛奶液 , 用完想換第隻色 , D ...
netmen 發表於 2022-5-28 11:53 PM

我第一次玩唔知有這些野!真是淘寶嘢有些怕怕!
作者: arfatt    時間: 2022-5-29 13:51

本帖最後由 arfatt 於 2022-5-29 13:54 編輯
應該冇咁複雜,我只是用一個銅排由 240 轉360 ,240用半年都冇事!
而360排再洗已洗不出什麼出來!試過 ...
tlshum 發表於 2022-5-28 16:56


軟喉都唔貴,有色的話換過條全新,冷排內有色/銅鏽用淨白醋浸一晚後再沖水。用過120人仔淘佬360銅排全部清洗完上機用,都未試過水變色
作者: tlshum    時間: 2022-5-29 17:16

軟喉都唔貴,有色的話換過條全新,冷排內有色/銅鏽用淨白醋浸一晚後再沖水。用過120人仔淘佬360銅排全部 ...
arfatt 發表於 2022-5-29 01:51 PM

不是水變色,我用紅色的,深綠色的是人異物是跟360冷排來的,綠色漿是油性好似油漆一樣!
作者: gab    時間: 2022-5-29 21:11

不是水變色,我用紅色的,深綠色的是人異物是跟360冷排來的,綠色漿是油性好似油漆一樣! ...
tlshum 發表於 2022-5-29 17:16



    銅銹?
作者: tlshum    時間: 2022-5-30 00:14

銅銹?
gab 發表於 2022-5-29 09:11 PM

唔會啦!銅銹是固體有可能是微粒沉澱在水塔底!
作者: netmen    時間: 2022-5-30 21:34

總之就係 , 新排一定要洗乾淨先上機 , 剛好到手一幾隻排等上機 , 洗完

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(95a39).jpg
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(1ecf4).jpg
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(d109a).jpg

幾多污糟嘢 , 你話唔洗清就行泵會點 ?

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(95a39).jpg (2022-5-30 21:33, 135.16 KB) / 下載次數 74
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2322788&k=8ad1c20ba2c28af5f8ed19d8ef5cd6b6&t=1782553452&sid=57Xrgcqa19



圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(1ecf4).jpg (2022-5-30 21:33, 141.92 KB) / 下載次數 84
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2322789&k=3c57fb8083733234547fd631599e1687&t=1782553452&sid=57Xrgcqa19



圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(d109a).jpg (2022-5-30 21:33, 141.89 KB) / 下載次數 62
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2322790&k=378aaed4abbfd32e98a7be8b3cdb2574&t=1782553452&sid=57Xrgcqa19


作者: tlshum    時間: 2022-5-31 08:38

真是很污糟!CHing 有冇洗到油油屎出來?
作者: netmen    時間: 2022-5-31 14:22

真是很污糟!CHing 有冇洗到油油屎出來?
tlshum 發表於 2022-5-31 08:38

真係未用過的新排的話 , 你的情況特別

都係果句 , 都運作到整個水路都係的話 , 只能全部分開洗一次

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2