Board logo

標題: Asetek Gen 7 pump + 280排 夠唔夠力推全負載的 5950X [打印本頁]

作者: l0001    時間: 2021-5-23 15:19     標題: Asetek Gen 7 pump + 280排 夠唔夠力推全負載的 5950X

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: TIMAXER    時間: 2021-5-23 16:12

唔夠,上360自組水
作者: l0001    時間: 2021-5-23 18:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fkjohnny    時間: 2021-5-23 22:48

我5950都係用緊ek 280aio,超去4.2,平時一般咁大約45度,打機嗰時最高大約不超過70度,不過我唔知應該點樣去叫5950負全載
作者: l0001    時間: 2021-5-24 00:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: crackong    時間: 2021-5-24 10:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fkjohnny    時間: 2021-5-24 16:32

你隻AIO 係咪開100% 轉速 + 風扇先?

如果你keep 住100%, 實夠
如果你目的係長開40% 要靜, 應該唔夠喇 ...
crackong 發表於 2021-5-24 10:53


aio冷頭個轉速要點set架? 風扇我就知,thx
作者: crackong    時間: 2021-5-24 16:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fkjohnny    時間: 2021-5-24 16:59

睇你咩型號
有d 係用4pin 風扇頭控制
有d 係插usb header
crackong 發表於 2021-5-24 16:54


哦,明白,即係如果都係用4pin頭,咁都係一樣喺bios度搞?
作者: crackong    時間: 2021-5-24 19:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: judao92    時間: 2021-5-24 20:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fkjohnny    時間: 2021-5-24 21:10

或者windows 入面用software
crackong 發表於 2021-5-24 19:13


請問有咩software可以呢?唔該師兄
作者: crackong    時間: 2021-5-24 21:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fkjohnny    時間: 2021-5-24 21:36

都話睇你買咩model
你買用4 pin 既咪用番底板自己既風扇software
你買用usb 既, 佢會比埋software 你. ...
crackong 發表於 2021-5-24 21:32


明白,唔該晒師兄
作者: l0001    時間: 2021-5-25 10:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: crackong    時間: 2021-5-26 07:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: l0001    時間: 2021-5-26 16:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2