Board logo

標題: be quiet! Pure Loop 120mm [打印本頁]

作者: mxc    時間: 2020-10-31 18:28     標題: be quiet! Pure Loop 120mm

新手想玩下一體水

網上睇到be quiet! 有隻一體水可自行加水冷液
有部舊機用緊i5 4440, 沒有獨立顯示卡
由於機箱大小限制, 只能用120mm 冷排

想問問用呢隻一體水嘈唔嘈?? 風扇方面同貓頭鷹比邊隻靜D??
作者: inori    時間: 2020-11-2 10:34

4440唔洗用水冷啦吓化?
作者: mxc    時間: 2020-11-2 11:20

4440唔洗用水冷啦吓化?
inori 發表於 2020-11-2 10:34


其實部機仲行緊win7, 想繼續用部機, 而且會換個有側透既箱
咪想試下玩一體水
作者: Mr.scy    時間: 2020-11-2 18:16

AIO淨係加水冷液而唔換pump同冷頭其實無咩意思
作者: revol519    時間: 2020-11-2 22:03

120排水冷 效能絕對比唔過同價錢風冷
作者: sasuke    時間: 2020-11-3 01:46

新手想玩下一體水

網上睇到be quiet! 有隻一體水可自行加水冷液
有部舊機用緊i5 4440, 沒有獨立顯 ...
mxc 發表於 2020-10-31 18:28



    120衰過你玩風冷,D熱水上左去都未夠時間cooldown就落返黎。 結果D水係咁滾,你部機先唔熱都難。
乖乖地用返風冷。一體水建議起碼240起步。
作者: mxc    時間: 2020-11-3 10:08

回覆 4# Mr.scy
師兄, 點解要換埋pump及冷頭??
作者: mxc    時間: 2020-11-3 10:11

120衰過你玩風冷,D熱水上左去都未夠時間cooldown就落返黎。 結果D水係咁滾,你部機先唔熱都難。
乖 ...
sasuke 發表於 2020-11-3 01:46


本身唔太清楚, 見市場上有大量不同品牌的120mm冷排, 以為效能點都唔會太低
作者: Mr.scy    時間: 2020-11-3 14:51

回覆 7# mxc
唔係要換,係隨住使用個pump會老化同個冷頭嘅微水道會塞,實際上呢兩樣對效能嘅影響一定大過水冷液揮發
只可以講用三年左右水冷個degradation會開始逐漸有feel,所以加水冷液可以話係半gimmick嘢,除非你想攬住套AIO過世,一舨AIO水冷用4,5年都無問題嘅,效能/價錢/外觀先決比較實際
作者: mxc    時間: 2020-11-3 15:22

回覆  mxc
唔係要換,係隨住使用個pump會老化同個冷頭嘅微水道會塞,實際上呢兩樣對效能嘅影響一定大過水冷 ...
Mr.scy 發表於 2020-11-3 14:51

原來係咁...
咁我想問問, 如果用自組水都會有同樣問題出現? (pump老化 + 冷頭嘅微水道會塞)
自組水既話直接換件新定拆出嚟洗??
作者: sasuke    時間: 2020-11-4 01:57

原來係咁...
咁我想問問, 如果用自組水都會有同樣問題出現? (pump老化 + 冷頭嘅微水道會塞)
自組 ...
mxc 發表於 2020-11-3 15:22



    唔建議你一黎就搞自組水...自組水好花時間心機...一係你比錢人地砌...但保養都係要比人搞都幾煩...一年換2-3次水...可以清潔,但隨時搞成日/半日。 AIO 買個5年保的,1000蚊左右 用5年...乜都抵哂。 但唔好買120
作者: sasuke    時間: 2020-11-4 01:59

但係自組水玩起黎,通常都砌幾萬銀......唔會粒CPU咁弱用自組水咁搞笑
作者: mxc    時間: 2020-11-4 09:50

唔建議你一黎就搞自組水...自組水好花時間心機...一係你比錢人地砌...但保養都係要比人搞都幾煩... ...
sasuke 發表於 2020-11-4 01:57


玩水要自己安裝先有樂趣wor, 俾人砌不了,
自己唔介意花D時間學
但聽完師兄你建議就直接改玩240
作者: mxc    時間: 2020-11-4 09:55

但係自組水玩起黎,通常都砌幾萬銀......唔會粒CPU咁弱用自組水咁搞笑
sasuke 發表於 2020-11-4 01:59

網上見有D國貨300蚊人民幣內有齊成套240自組水, 係咪真係網上傳聞咁差, 好短時間就漏水???

另外我都睇過EK有D starter kit, 都唔洗成萬銀, 嗰D點睇??
作者: sasuke    時間: 2020-11-4 16:42

國貨唔知,未用過,但我唔會幾萬銀砌部機貪平用幾百蚊的國貨。 EK/Corsair/Alphacool/Bitspower呢D安心買。
唔知咩野Starter kit,部部機砌起上黎要諗水流線路點走,D線點走,都係要自己慢慢諗邊個O岩用。 其實6000蚊左右都好夠嫁喇,純粹自組水的價錢。但砌自組水一定會卡關...唔卡關你學唔識。 網上好多教學,你睇下人地要做咩功夫先考慮入唔入坑自組水啦。有個叫Design by IFR的外國人有拍過tutorial,可以參考下。
作者: mxc    時間: 2020-11-4 17:56

國貨唔知,未用過,但我唔會幾萬銀砌部機貪平用幾百蚊的國貨。 EK/Corsair/Alphacool/Bitspower呢D安心買。 ...
sasuke 發表於 2020-11-4 16:42

我自己係用緊平機, 想試玩水冷, 買成萬銀水冷嘢當然弱智
所以想平有平玩

EK話呢D係俾新手用:


Design by IFR有時間真係要睇下, 幾堅下





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2