作者: chrism 時間: 2020-7-24 06:52 標題: CPU一體水+GPU一體水
有無人好似我咁CPU+GPU都係玩一體水
唔好問我點解唔用分水 因為懶同簡單唔洗煩
9900K+2080TI
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2207041&k=f9fba90f4ce5ad499a3db6835f9b9bb3&t=1782194102&sid=1t42g6JixB

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2207042&k=d415b328552473eb9a9bed2b38e54794&t=1782194102&sid=1t42g6JixB

作者: Kennn 時間: 2020-7-24 18:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 風風 時間: 2020-7-24 19:19
8700K + 1080Ti
2 x 360mm AIO
GPU 超盡點糟質都唔夠45度,係爽嘅
作者: chrism 時間: 2020-7-24 19:58
回覆 2# Kennn
係啊 新野alphacool eiswolf 2
作者: andykmccc 時間: 2020-7-24 21:48
慳左洗排 駁水管 入水
都係自組水滿足感大D
作者: arabatur 時間: 2020-7-25 00:48
型wor,d 水都7彩
作者: Kennn 時間: 2020-7-26 23:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kcthomlau 時間: 2020-7-27 00:17
其實點解AlphaCool要自己接喉
唔通可以一個泵接兩個排?
作者: chrism 時間: 2020-7-27 02:12
回覆 7# Kennn
最近二月先出 不過你果仲好 靈活性大D 個CPU水冷又可以隨時走到 我個就一定要跟張顯卡
作者: chrism 時間: 2020-7-27 02:13
回覆 8# kcthomlau
都唔洗自己接 一買返黎就好似CPU水冷咁直接上 不過我見到佢有快擰頭可以接其他野
作者: marcochl 時間: 2020-7-27 09:23
用2 set 一體水明顯係開心既
打機果陣個箱明顯冇咁熱
作者: gn01119056 時間: 2020-7-27 11:04
本帖最後由 gn01119056 於 2020-7-27 19:38 編輯
好耐之前已經用兩套一體水
如果要換野搬拆, 係會方便好多
用緊NZXT G12, 佢同alphacool eiswolf 2 分別大唔大?
唸住玩3080TI既時候都買新的
作者: kofz 時間: 2020-7-27 14:14
本帖最後由 kofz 於 2020-7-27 14:18 編輯
你張2080TI乜型號?
對應邊 d顯卡?
重點。。。幾錢
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: kljlkjxcv 時間: 2020-7-27 21:52
好耐之前已經用兩套一體水
如果要換野搬拆, 係會方便好多
用緊NZXT G12, 佢同alphacool eiswolf 2 分別大唔 ...
gn01119056 發表於 2020-7-27 11:04
駁280MM AIO G12唔會點輸
作者: gn01119056 時間: 2020-7-27 22:06
G12駁360都可以, 唔明你意思, G12唔包水冷的
作者: chrism 時間: 2020-7-28 05:37
回覆 12# gn01119056
未用過G12 但G12唔係用CPU一體水咩? 我本來ROG2080TI 7X度左右 而家55度左右
作者: chrism 時間: 2020-7-28 05:38
回覆 13# kofz
本身係ROG RTX2080TI A11G 佢可以有型號對返 我見公卡同好多牌子卡都有
我係1300左右入手
作者: chrism 時間: 2020-7-28 05:41
回覆 14# kljlkjxcv
咁我換360冷排都可以 alphacool優勢係有快擰頭比你換 我心血來潮加個水箱都仲得
作者: gn01119056 時間: 2020-7-28 06:01
G12只係個GPU水冷接頭, 要自己再買一個AIO裝落去
照計alphacool eiswolf 2應該熱容高一些
作者: sandalshk 時間: 2020-7-28 13:26
其實G12 使唔使一定要夾返NZXT自家既一體水?
作者: unfairness 時間: 2020-7-28 13:32
下部新機正想玩CPU AIO + GPU AIO
物色緊放得落雙240嘅matx 箱
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: gn01119056 時間: 2020-7-28 14:38
本帖最後由 gn01119056 於 2020-7-28 15:00 編輯
唔使, 但唔係隻隻AIO頭都岩用, 有些頭岩用但又好難FIT入去
仲有水冷頭太大機箱亦未必夠位
作者: 觀星是答案 時間: 2020-7-28 15:50
好多水冷都係 asetek oem 的
你買其他 asetek oem 既水冷如 Corsair , Tt ,大部份都可以用到 G12
作者: sandalshk 時間: 2020-7-28 16:04
Thx 兩位師兄
作者: tompkyou 時間: 2020-7-28 23:05
回覆 24# sandalshk
nzxt 個網有寫咩AIO岩用。
我自己就用X63
作者: sandalshk 時間: 2020-7-29 15:49 標題: RE: CPU一體水+GPU一體水
本帖最後由 sandalshk 於 2020-7-29 15:51 編輯
多謝咁多位ching解答先
睇過部份review話G12 ram散熱果part唔係咁好
最後上淘佬特價買左alphacool eiswolf 2比張5700xt用
拎埋卷人仔 1300有找
作者: chrism 時間: 2020-7-29 22:31
回覆 21# unfairness
聯力準備出MINI O11 可以留意下 個人覺得幾令
作者: gn01119056 時間: 2020-7-29 23:49
多謝咁多位ching解答先
睇過部份review話G12 ram散熱果part唔係咁好
最後上淘佬特價買左alphacool eiswo ...
sandalshk 發表於 2020-7-29 15:49
RAM想散熱好, 要自己再加散熱片
RAM散熱又唔太影響效能既
作者: sandalshk 時間: 2020-8-9 02:18
師兄好介紹
我張5700XT公板由長期9X度跌到59-61度
作者: gn01119056 時間: 2020-8-9 12:26
過左熱容量之後幾多度? (即係full load 10分鍾後)
作者: sandalshk 時間: 2020-8-9 18:50
本帖最後由 sandalshk 於 2020-8-9 19:00 編輯
無開冷氣
室溫28左右
閒置31-33
打機時GPU 98% 19xx mhz
開頭50左右
煲到暫時最高61
作者: gn01119056 時間: 2020-8-9 19:56
最高先61... 超級正
作者: 1chi 時間: 2020-8-9 22:06
Gpu冷頭係咪設計都可以分離
即係無條膠管可以拆
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: sandalshk 時間: 2020-8-9 23:23
我裝果時又無留意喎......
不過佢冷排同水冷頭可以拆開
比你入水/駁埋CPU
作者: 1chi 時間: 2020-8-10 23:50
thx解答…
不過 最後睇睇下變左 搞左全套分體水黎玩
等收貨又無幾千
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: sandalshk 時間: 2020-8-11 16:30
有新野玩應該開心先係XD
作者: 1chi 時間: 2020-8-11 20:35
But…最後 ,見今朝仲未發貨 臨捱立馬. "按了退款"
諗諗下等埋新卡浦頭先一次搞
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: ceo_lkh0921 時間: 2020-8-13 12:30
想問下本身係嘛唔包水冷液要另外買??
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: kuisa 時間: 2020-8-13 14:46
師兄,加多只散熱器仲爽啊,不過要留意pump揚程。
BTW,師兄,你果個係core的溫度?其他溫度可否share埋俾我知,唔該!
作者: sandalshk 時間: 2020-8-13 18:15
點check
我依家係用MSI afterburner 黎睇FPS + GPU 溫度 + mhz + 使用率咋
pump揚程我又唔識check
因為個pump基本上無聲
我都係睇水流先知佢行緊-.-
作者: chrism 時間: 2020-8-14 20:15
回覆 38# ceo_lkh0921
佢本身已經有水冷液 你當佢好似CPU水冷咁直接上就用到 不過拆卡原裝個風冷煩D
作者: ceo_lkh0921 時間: 2020-8-20 17:40
但我見我張卡唔support esiwolf 2
我張係 ASUS ROG STRIX RTX2080TI O11G GAMING.
係嘛要自組水先得? 佢給左 11741 同 11744 我
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: chrism 時間: 2020-8-20 18:19
回覆 42# ceo_lkh0921
唔會啊 我張卡同你一樣 但一定要問清楚佢比個型號 因為公卡同ROG個孔唔同
作者: ceo_lkh0921 時間: 2020-8-21 19:06
但我問過佢話無我依個版本的一體水冷
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2213039&k=ddf433f651c15a87660f61e0c7cdc261&t=1782194102&sid=1t42g6JixB

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2213040&k=8736b22d6fd7ee39bffc1e1e74a06bb4&t=1782194102&sid=1t42g6JixB

作者: chrism 時間: 2020-8-23 00:33
回覆 44# ceo_lkh0921
你直接問官就唔知 我都係淘返黎
作者: ceo_lkh0921 時間: 2020-8-23 18:03
噢,等我上淘睇下先。謝謝
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: freeyin 時間: 2020-9-14 18:49
GPU好型


