標題: 水冷喉內徑問題 [打印本頁]
作者: NH69 時間: 2020-4-28 19:05 標題: 水冷喉內徑問題
我而家用緊 內8外12mm 軟喉
如果條喉轉更加粗 , 水流會唔會有大提升??
現時係 360+240 , 泵係大陸SC-750
作者: KamSing 時間: 2020-4-28 23:02
唔會, 冷頭同冷排已經消耗大部份水壓
作者: wann 時間: 2020-4-30 11:34
水泵功率固定不變的情況下,加大喉管會令水流速下降。所以換大喉未必有效果。
