作者: tompkyou 時間: 2020-3-19 19:32 標題: NZXT Kraken X63 280mm AIO 一體水 開箱
本帖最後由 tompkyou 於 2020-3-19 19:36 編輯
原本只係打算換機箱,將舊機箱所有零件轉移到新case NZXT H510 ELITE上就算。
但係喺裝機過程中,發覺舊水冷 corsair H110i GT 個冷排太長,裝唔到落去 H510 度...
雖然自己仲有個AMD原裝散熱可以頂住檔,但係又覺得個舊水冷都用左5年幾,換個新既都未嘗唔係一件好事。為免又出現冷排太長既情況,所以就揀左同牌子既NZXT X63 280mm AIO。
價錢:$1199
為左更有效散熱,我裝左4個風扇。
config:
cpu:amd r7 2700x @ 4mhz
mb: asus x370-f
測試結果:
燒機 70度左右,效能唔錯
p.s. 我係將所有風扇都降速到under 1000 RPM,所以燒機果陣完全無發出噪音。
因為時間關係,我直接用左本身水冷既散熱膏,遲少少應該會開支 GC extreme換上去,溫度應該可以再降1-2度~~
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2181959&k=12d5fc1cbc0cf3c0a94b50fe7dd3bb5f&t=1782631378&sid=xJQ8Q4wCS6

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2181960&k=2cd2961378fcf11900a911c95e032b26&t=1782631378&sid=xJQ8Q4wCS6

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2181961&k=6c69a309090c6589326e4c657b9fbe26&t=1782631378&sid=xJQ8Q4wCS6

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2181962&k=93e5c51c01617f4d7cf67ca91597ce38&t=1782631378&sid=xJQ8Q4wCS6

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2181963&k=18e5ff0956147b0fd50f829a4fd7a808&t=1782631378&sid=xJQ8Q4wCS6

作者: p106 時間: 2020-3-29 18:11
hi 樓主
點樣裝4把風扇?
附送的螺絲夠長嗎?
謝謝
作者: tompkyou 時間: 2020-3-29 20:05
個冷排風扇可以裝前同裝後,每邊兩把14cm扇。
本身有跟16支螺絲,螺絲夠長~~
作者: p106 時間: 2020-3-29 22:54
回覆 3# tompkyou
謝謝解答
作者: l0001 時間: 2020-4-14 23:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tompkyou 時間: 2020-4-15 00:39
我個 case 局限左個 cooler 表現,前面入風量被機箱限制(nzxt h510 elite),所以full load表現應該冇你咁好
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: l0001 時間: 2020-4-15 00:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: l0001 時間: 2020-4-15 00:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tompkyou 時間: 2020-4-15 00:57
您用咩software 燒機
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: tompkyou 時間: 2020-4-15 01:07
我只有右側有得入風,係輸蝕啲
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: l0001 時間: 2020-4-15 15:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


