Board logo

標題: 得一個原因令我唔想用水冷 [打印本頁]

作者: eric6a01    時間: 2020-2-23 16:07     標題: 得一個原因令我唔想用水冷

本帖最後由 eric6a01 於 2020-2-23 17:21 編輯

就係驚佢用左一段時間,漏水
如果係風冷,壞左,最多咪過熱熄機
水冷壞左漏水,成部機完蛋了

但係水冷散熱效果大多都比起風冷好,
有時都仲會心思思
作者: Archvictoros    時間: 2020-2-23 21:08

回覆 1# eric6a01


    我4部機都水冷,全部冇事。  Corsair 同Nzxt 水冷系列5年保養,出事賠埋機費比你。
作者: 驚你唔識    時間: 2020-2-24 00:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sport    時間: 2020-2-24 00:26

我就係驚佢用左一段時間「乾水」唔係漏水
成日想佢漏水,佢偏唔漏,就係想成部機完蛋,換過部新平台
2011年 H60 用到而家,仲so far so good,吹脹!
另外一部用咗3年,又好睇又涼快又靜
現在自組水仲更加唔怕漏水
3M不導電水,就算漏到成部機濕哂,仍然運作正常
作者: bejeweledman    時間: 2020-2-24 00:40

我就係驚佢用左一段時間「乾水」唔係漏水
成日想佢漏水,佢偏唔漏,就係想成部機完蛋,換過部新平台
2011年 ...
sport 發表於 24/2/2020 00:26

3M novec一桶有幾貴先得㗎...
作者: sport    時間: 2020-2-24 00:45

3M novec一桶有幾貴先得㗎...
bejeweledman 發表於 2020-2-24 00:40

玩得自組又有幾貴?
作者: judao92    時間: 2020-2-24 03:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ssyipa    時間: 2020-2-25 15:35

本帖最後由 ssyipa 於 2020-2-25 15:50 編輯

我剛剛先拎左cooler master ml240l rgb去維修,因為pump漏水,漏到入PCIE slot 都滲水出,display card 打機時會lag, 除左打機會lag game我真係唔發覺佢漏水,係好彩掛...

一開始打機lag--->換display card爽左一晚,第二日又lag.....心諗??喇....慢慢check先發展PCIE slot入面有水,再望下望下見到個pump滲水出......

之前用MasterLiquid Pro 240玩左兩三年都冇事,呢個就年半多啲就出事

依家暫時買左個濕9風冷頂住先
作者: TIMAXER    時間: 2020-2-25 16:42

回覆 8# ssyipa

所以AIO 有個弊端,個pump漏水通常都一牽髮動全身。

自組水個pump 係同CPU、MB、VGA分隔開 漏水都好少成部機出事
作者: ssyipa    時間: 2020-2-25 23:05

回覆 9# TIMAXER


  未玩過自組水冷,睇落好似好復雜好得人驚....
作者: kimkim    時間: 2020-2-26 00:14

今日買咗個cheap cheap愛國X一體水冷,都ok喎
事緣噚晚玩隻足球game,見cpu上到超過90度
而一直用嘅都只係intel原廠散熱,就算唔打機都過40度
今日裝完開機,嘩...度27度,最底25度
再開隻足球Game玩陣睇下啦,都唔過40度
又唔錯喎,希望唔好漏水啦
作者: Mr.scy    時間: 2020-2-26 01:14

我剛剛先拎左cooler master ml240l rgb去維修,因為pump漏水,漏到入PCIE slot 都滲水出,display card 打 ...
ssyipa 發表於 2020-2-25 15:35

買corsair呢啲有得claim嘅大廠比較穩陣,而家新嘅有NZXT
就算要買細廠,買返asetek同coolit代工嘅都叫無咁易有鑊氣,又或者買啲本身係水冷牌子代工嘅
眼見自煮燃髮嘅enermax同cm都好重鑊氣
btw其實240水冷同高端風冷效能基本無分別,想要RGB都大把選擇
作者: lineage33    時間: 2020-2-26 02:02

買corsair呢啲有得claim嘅大廠比較穩陣,而家新嘅有NZXT
就算要買細廠,買返asetek同coolit代工嘅都叫無咁 ...
Mr.scy 發表於 2020-2-26 01:14



    新NZXT 係咪強過CORSAIR 360排的話
作者: TIMAXER    時間: 2020-2-26 05:17

回復 10 #ssyipa

買個ek classic kit 啲野齊晒,做足說明書的指示。同砌機無分別

via HKEPC Reader for Android
作者: Mr.scy    時間: 2020-2-26 12:48

本帖最後由 Mr.scy 於 2020-2-26 13:00 編輯
新NZXT 係咪強過CORSAIR 360排的話
lineage33 發表於 2020-2-26 02:02

基本上不相伯仲(邊把風扇轉數高啲邊個就贏嘅概念 ,但NZXT低轉/中速表現會好啲啲)


作者: gn01119056    時間: 2020-2-26 13:05

再玩都會轉返風冷
後生想要靚女
老左想要實用XD
作者: lineage33    時間: 2020-2-27 13:47

X62 勁過X73  點解咁勁~!
作者: sam1989    時間: 2020-3-1 22:22

我兩部電腦  都是水冷,  玩左12年都沒有試過漏水,  個pump 電線松左無郁就試過.
作者: tagcola    時間: 2020-3-13 19:41

平平地砌部玩住先
作者: Dcup    時間: 2020-3-14 01:32

今日買咗個cheap cheap愛國X一體水冷,都ok喎
事緣噚晚玩隻足球game,見cpu上到超過90度
而一直用嘅都只係in ...
kimkim 發表於 2020-2-26 00:14



    老老實實,近年intel跟果個連銅心都無埋

要去到買大陸垃圾壓鋁片貨先可能差得過佢....

用佢做標準,無人叫差的
作者: stamp    時間: 2020-3-14 04:17

塔散效果不输
水冷只是夠静
作者: Dcup    時間: 2020-3-14 09:49

本帖最後由 Dcup 於 2020-3-14 09:51 編輯
塔散效果不输
水冷只是夠静
stamp 發表於 2020-3-14 04:17


其實塔散風阻系數一定 細過同等能力既大冷排...

因為冷排設計係更撞風  ,大塔散唔會玩撞風的,因為流量平面面績大...冷排你可以做得幾厚?

越 窄又想同風流量帶更多熱走,就要更扭得多確保撞風面績更大,所以打排用既高壓扇誇張過塔散的
作者: XML    時間: 2020-3-14 10:38

60mm 1080冷排
86mm 480冷排
可能一隻都搞掂你
作者: 內傷    時間: 2020-3-16 08:17

我初頭反而怕維護麻煩唔敢玩
而事實上自己有事無事隔個靚月都會拆機玩下野....
作者: ericauky    時間: 2020-3-26 10:10

但水冷造好,不用太多維修,一次過;風冷就間唔中開機箱吸塵,可能用仲多時間
作者: yiu1    時間: 2020-3-26 10:15

一定要有後備泵, 死泵等於冇機用......
作者: TIMAXER    時間: 2020-3-26 10:35

回覆 26# yiu1


其實有個塔散做後備會好D。成套水拆落黎 擺起一邊, 上個塔散就完事。

我寧願上塔散先, 等泵整好再上。D靚泵又唔平,好難買定個擺起到...
作者: hlchung1879    時間: 2020-3-26 19:51

X99加3titan
全水冷
打戰地全高效都唔過40度
風冷做唔做到?
作者: Dcup    時間: 2020-3-26 20:04

X99加3titan
全水冷
打戰地全高效都唔過40度
風冷做唔做到?
hlchung1879 發表於 2020-3-26 19:51



    why not,你睇你壇水食幾多空間,整翻咁大個超頻架黎做cooler,一定得
作者: Dcup    時間: 2020-3-26 20:04

但水冷造好,不用太多維修,一次過;風冷就間唔中開機箱吸塵,可能用仲多時間 ...
ericauky 發表於 2020-3-26 10:10



    你個排唔洗吸塵既?
作者: hlchung1879    時間: 2020-3-26 21:41

回覆 29# Dcup


    等你表演
作者: TIMAXER    時間: 2020-3-26 21:58

回覆 29# Dcup


我都想睇你表演,咁大規模嘅銅管散熱 應該貴過水冷。
作者: Odda    時間: 2020-3-27 00:05

樓主我撐你
風冷>水冷
風險低 CP值又高
作者: XML    時間: 2020-3-29 20:18

alphacool有快插銅喉
根本唔驚漏水
作者: typhone    時間: 2020-4-9 23:15

不過大塔散會阻ram slot喎
作者: eric6a01    時間: 2020-4-10 12:26

不過大塔散會阻ram slot喎
typhone 發表於 2020-4-9 23:15

睇下咩牌子嘅姐~~~我隻無事
作者: qq200367    時間: 2020-4-10 17:15

初時切完水冷頭三個月 日日都好擔心漏水...幾日睇一次..
已經睇都唔想睇...就算個冷排好多塵~都唔想清...因為..溫度夠低...
作者: 莊神弄鬼    時間: 2020-4-30 15:00

3M novec一桶有幾貴先得㗎...
bejeweledman 發表於 2020-2-24 12:40 AM


師兄, 我又學到野喎..
原來依家有得咁玩散熱
https://www.3m.com.tw/3M/zh_TW/n ... /immersion-cooling/

https://www.youtube.com/watch?v=ohtqiOZarZQ
作者: holyAS    時間: 2020-4-30 21:42

風冷有冇可能直接排出機箱?
作者: siuman512    時間: 2020-5-2 00:21

現在好少漏水
作者: OHiToMiO    時間: 2020-5-2 22:26

漏水好多時都係手工問題....

用歐美大廠既件漏水機會係零
作者: TIMAXER    時間: 2020-5-2 22:31

回覆 41# OHiToMiO


係,fittings, 冷排, 冷頭用返大廠,基本上唔會出事。

同埋唔玩顏色水,亦少左塞block, radiator 。
作者: OHiToMiO    時間: 2020-5-2 22:37

回覆  OHiToMiO


係,fittings, 冷排, 冷頭用返大廠,基本上唔會出事。

同埋唔玩顏色水,亦少左塞block, ...
TIMAXER 發表於 2020-5-2 22:31




我先唔會用閃閃塞渠水
作者: XML    時間: 2020-5-2 23:42

顏色水都分uv同nuv
作者: pomkon    時間: 2020-5-4 18:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sport    時間: 2020-5-5 01:09

得一個原因令我好想用水冷!
:用緊3套AIO用極都唔漏水,隻H60成10年仲用緊,
想佢漏水燒埋成部機,又可以買套280mm砌多部新Ryzen 4代
作者: pomkon    時間: 2020-5-6 16:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: TIMAXER    時間: 2020-5-6 17:50

回覆 47# pomkon


AIO D廠無記錯係賠成部機濕左嘅硬件
作者: pomkon    時間: 2020-5-6 21:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: TIMAXER    時間: 2020-5-6 22:15

回覆 49# pomkon


出事個陣,首要係影相,影晒所有濕左嘅硬件。

其他手續野就唔清楚了
作者: sport    時間: 2020-5-6 23:37

回覆  sport


    how much damages would they pay?
pomkon 發表於 2020-5-6 16:46

我點知,我同家人朋友十幾部AIO 無一部漏水!
作者: pomkon    時間: 2020-5-7 00:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gn01119056    時間: 2020-5-7 09:00

回覆  sport


    a policy not tried and tested, more like a rumour to me
pomkon 發表於 2020-5-7 00:48



    同感, 賠都唔會香港代理賠, 應該係搞大左件事, 總代理知道先會搵人跟進
我用NZXT水冷3年, 搬完屋水泵唔work, chok下條水喉就好返
以後都係玩返風冷廢事煩, 水冷係靜同靚, 各有各好
作者: TIMAXER    時間: 2020-5-7 13:28

回覆 53# gn01119056


一體水向來係比人過手癮,有心玩水嘅基本係入自組水。

自組水係一開始要學多D野,起plan水道個陣 加放水閥、泵加個快插嘴已經一勞永逸。

壞泵有快插斷水,夠期換水用放水閥放 連拆都唔洗拆
作者: gn01119056    時間: 2020-5-7 13:31

回覆  gn01119056


一體水向來係比人過手癮,有心玩水嘅基本係入自組水。

自組水係一開始要學多D野,起p ...
TIMAXER 發表於 2020-5-7 13:28



    一體水都覺得煩, 仲點會玩自組水
每次安迎件又要好煩, 都係風冷好, 自組水比返高手玩
作者: TIMAXER    時間: 2020-5-7 16:51

回覆 55# gn01119056


真心咩? 雙塔安裝仲煩過一體水。

一體水上螺絲就完事,雙塔鎖實後仲要上中間把風扇
作者: gn01119056    時間: 2020-5-8 11:51

回覆  gn01119056


真心咩? 雙塔安裝仲煩過一體水。

一體水上螺絲就完事,雙塔鎖實後仲要上中間把風扇:f ...
TIMAXER 發表於 2020-5-7 16:51



    安裝唔煩,係用既時候煩,主要怕泵壞,水乾
風冷直接好多
作者: TIMAXER    時間: 2020-5-8 12:24

回覆 57# gn01119056


無計,一體水死泵係好常見。

大多數泵設計在CPU旁邊,熱壞都唔奇。
作者: gn01119056    時間: 2020-5-8 14:10

回覆  gn01119056


無計,一體水死泵係好常見。

大多數泵設計在CPU旁邊,熱壞都唔奇。 ...
TIMAXER 發表於 2020-5-8 12:24



    我覺得各有好壞, 有D似歐洲車VS日本車
作者: TIMAXER    時間: 2020-5-8 14:15

回覆 59# gn01119056


EK以前出過一款泵是安裝在冷排的一體水,Predator series。
好似無咩鑊氣,只是已經停產。
作者: kitme    時間: 2020-5-11 23:28

今日買咗個cheap cheap愛國X一體水冷,都ok喎
事緣噚晚玩隻足球game,見cpu上到超過90度
而一直用嘅都只係in ...
kimkim 發表於 2020-2-26 00:14



    90----->40??
可以分享條LINK MA
作者: Miipp    時間: 2020-5-16 00:07

我唔用水冷係當年 (>10年) 用某大牌 AIO 套裝水泵有種特殊噪音, 唔算好大聲, 但耳仔明顯聽到好唔自在, 結果賣左用返貓記最強風冷配最 2 隻 12cm fan 行低 rpm mode 幾乎無聲.
作者: alicechan11    時間: 2020-5-19 18:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chungling723    時間: 2020-5-19 20:53

我部 Antec H20 620 都咗成10年
除咗幾年前換咗p12猫扇一直都冇事
作者: holyAS    時間: 2020-5-20 00:55

我唔用水冷係當年 (>10年) 用某大牌 AIO 套裝水泵有種特殊噪音, 唔算好大聲, 但耳仔明顯聽到好唔自在, 結果 ...
Miipp 發表於 2020-5-16 00:07



    同死風扇一樣
作者: TIMAXER    時間: 2020-5-20 14:12

回覆 63# alicechan11


大陸泵夠平,死左都唔肉痛。
買定幾個backup,裝埋止水快插 一壞就可以即刻換。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2