作者: sdcoco2006 時間: 2019-12-12 20:25 標題: 一體式換自組水後出問題
自從前幾日由一體式換自組水後,玩遊戲或者煲機跑分一段時間就會黑畫面
螢幕就會顯示沒訊號,CPU GPU溫度都只係維持5X度左右,
未換之前都沒咁情況發生,想問會否我安裝水冷安裝不妥當或者火牛電壓不夠?
cpu:i7 -2700K
主板:技嘉Z68XP-UD9R
Display card: INNO3D Geforce RTX 2060 TWIN X2
RAM:Corsair DDR3 4GB X 4張
火牛:Corsair GS600
硬盤:HDD X1 SSD X2


作者: Pppk 時間: 2019-12-12 20:28
可能係老牛電力不足,而且你套嘢真心舊,可能老化咗供電~
作者: sdcoco2006 時間: 2019-12-12 20:36
呢套野都砌咗有7,8年都有
作者: kcto 時間: 2019-12-12 21:32
加顯卡伴侶幫vram/mos 散熱
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: sdcoco2006 時間: 2019-12-12 22:07
我都淘緊把返黎,如果有改善可能有考慮換冷頭
本身見我呢張2060 D電容會阻到,驚裝唔到大款既冷頭,
所以我先至買呢個咁細SIZE冷頭
作者: Athlon神64 時間: 2019-12-13 11:34
甩左GPU頭用番HSF試下仲有冇問題
由得個GPU BLOCK駁住水道
唔好摺左水候就得
作者: sdcoco2006 時間: 2019-12-14 12:38
試咗係VRAM加返原廠散熱片有改善,
可能gddr6發熱量太勁,而我個冷頭太細覆蓋唔到vram
諗到點解決,唔該曬各位
作者: may210999 時間: 2019-12-14 20:42
買全覆蓋冷頭,陶寶by¥500

