Board logo

標題: 一體式換自組水後出問題 [打印本頁]

作者: sdcoco2006    時間: 2019-12-12 20:25     標題: 一體式換自組水後出問題

自從前幾日由一體式換自組水後,玩遊戲或者煲機跑分一段時間就會黑畫面
螢幕就會顯示沒訊號,CPU GPU溫度都只係維持5X度左右,
未換之前都沒咁情況發生,想問會否我安裝水冷安裝不妥當或者火牛電壓不夠?
cpu:i7 -2700K
主板:技嘉Z68XP-UD9R
Display card: INNO3D Geforce RTX 2060 TWIN X2
RAM:Corsair DDR3 4GB X 4張
火牛:Corsair GS600
硬盤:HDD X1 SSD X2



作者: Pppk    時間: 2019-12-12 20:28

可能係老牛電力不足,而且你套嘢真心舊,可能老化咗供電~
作者: sdcoco2006    時間: 2019-12-12 20:36

可能係老牛電力不足,而且你套嘢真心舊,可能老化咗供電~
Pppk 發表於 2019-12-12 20:28


呢套野都砌咗有7,8年都有
作者: kcto    時間: 2019-12-12 21:32

加顯卡伴侶幫vram/mos 散熱

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: sdcoco2006    時間: 2019-12-12 22:07

加顯卡伴侶幫vram/mos 散熱

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
kcto 發表於 2019-12-12 21:32


我都淘緊把返黎,如果有改善可能有考慮換冷頭
本身見我呢張2060 D電容會阻到,驚裝唔到大款既冷頭,
所以我先至買呢個咁細SIZE冷頭
作者: Athlon神64    時間: 2019-12-13 11:34

甩左GPU頭用番HSF試下仲有冇問題

由得個GPU BLOCK駁住水道
唔好摺左水候就得
作者: sdcoco2006    時間: 2019-12-14 12:38

甩左GPU頭用番HSF試下仲有冇問題

由得個GPU BLOCK駁住水道
唔好摺左水候就得 ...
Athlon神64 發表於 2019-12-13 11:34


試咗係VRAM加返原廠散熱片有改善,
可能gddr6發熱量太勁,而我個冷頭太細覆蓋唔到vram
諗到點解決,唔該曬各位
作者: may210999    時間: 2019-12-14 20:42

買全覆蓋冷頭,陶寶by¥500





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2