作者: adodb 時間: 2019-12-3 15:22 標題: 新水冷件問題..
請問大家買左全新既水冷件返黎,
會唔會清洗一下先上機?
例如CPU BLOCK: 拆開黎洗
作者: kelvin2517 時間: 2019-12-3 20:01
嘩.......又諗住再重磅升級....
我只洗冷排
作者: adodb 時間: 2019-12-4 01:03
我好耐之前都有玩過水冷, 不過係軟管..
以前所有野我都會洗一洗, 上機之前仲會求其起個LOOP 來行一晚...
一來可以試水, 二來可以再沖洗一下所有野....
但今次用硬管, 無得再好似以後咁求其搭起個LOOP...
如果新買返黎既BLOCK 都係乾淨的話, 我直接上機算啦
作者: inori 時間: 2019-12-4 16:08
新radiator會洗, 其他新件基本唔會拆
其他野等上好晒機之後會先用水洗幾次loop,
再用白醋溝水浸洗Loop幾個鐘或者一晚順手當Leak test
最後用大約5-10L既蒸餾水洗番走啲醋水然後加水冷液
作者: adodb 時間: 2019-12-4 17:30
"最後用大約5-10L既蒸餾水洗番走啲醋水然後加水冷液"
最後呢個步驟, 當洗走哂D醋水之後, 你會唔會拆番D件落黎清走留係入面既水, 之後再重新上機, 最後才加水冷液?
作者: ridickidonky 時間: 2019-12-4 18:24
之前買左呢 3 支野試
1 支洗新件 prep
1 支換水時洗 reboot
1 支溝水冷液用 protect.
洗得幾乾淨
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2163202&k=d2848f91e9a6c4dc08e639e29cc553d8&t=1782100026&sid=3sP4U9TKVK

作者: OHiToMiO 時間: 2019-12-4 22:32
回覆 6# ridickidonky
三支野邊到買同幾銀?
作者: ridickidonky 時間: 2019-12-5 10:44
本帖最後由 ridickidonky 於 2019-12-5 10:47 編輯
回覆 7# OHiToMiO
amazon
https://www.amazon.com/PrimoChil ... 75514015&sr=8-4
https://www.amazon.com/PrimoChil ... 75514015&sr=8-5
https://www.amazon.com/PrimoChil ... &qid=1575514015
作者: inori 時間: 2019-12-6 14:39
唔會,拆番D件落黎咁個Leak test咪要重新做過囉
5-10L既水足夠清走晒啲醋水,唔洗拆件出黎倒水
而且我張"電腦枱"比較麻煩,唔可以轉黎轉去倒番晒啲水出黎,所以雖有用5-10L既蒸餾水去沖走洗Loop既醋水
作者: inori 時間: 2019-12-6 15:43
之前買左呢 3 支野試
1 支洗新件 prep
1 支換水時洗 reboot
1 支溝水冷液用 protect.
洗得幾乾淨 ...
ridickidonky 發表於 2019-12-4 06:24 PM
1&2有冇話要洗幾耐?
3係加完水冷液之後再加埋佢?
作者: ridickidonky 時間: 2019-12-9 20:40
回覆 10# inori
1 2 佢話洗 24- 48 小時 我洗左 12
3 yes, mix 落去用, "Bottle Size: 15ml. Dosage: Mix with 1 Gallon of DI or distilled water"


