作者: XML 時間: 2019-10-5 17:59 標題: 清洗問題
我想問下用咩黎洗冷頭好
成個冷頭都白哂 微水道見到有d泥咁既野
作者: shimanong 時間: 2019-10-5 19:51
冷頭用m記茄汁擺15分鐘,
過水收工。
作者: XML 時間: 2019-10-5 20:12
咁冷排同水管呢 一齊浸得唔得
作者: NG 時間: 2019-10-5 20:36
銅排可以用白醋浸
之後過水收工
作者: shimanong 時間: 2019-10-5 22:35
白醋好乾淨,但好大陣味
作者: OHiToMiO 時間: 2019-10-7 02:46
就咁用屈人錢水做水冷液咁洗唔洗拆出黎洗?
定半年左右換一次水就得?
作者: qq200367 時間: 2019-10-7 08:18
拆開水冷頭..用牙刷刷...不過小心o-ring裝唔好 漏水..盡量唔好用有色水冷液...特別國內果D...

