Board logo

標題: 清洗問題 [打印本頁]

作者: XML    時間: 2019-10-5 17:59     標題: 清洗問題

我想問下用咩黎洗冷頭好
成個冷頭都白哂 微水道見到有d泥咁既野
作者: shimanong    時間: 2019-10-5 19:51

冷頭用m記茄汁擺15分鐘,
過水收工。
作者: XML    時間: 2019-10-5 20:12

咁冷排同水管呢 一齊浸得唔得
作者: NG    時間: 2019-10-5 20:36

銅排可以用白醋浸
之後過水收工
作者: shimanong    時間: 2019-10-5 22:35

銅排可以用白醋浸
之後過水收工
NG 發表於 2019-10-5 20:36


白醋好乾淨,但好大陣味
作者: OHiToMiO    時間: 2019-10-7 02:46

就咁用屈人錢水做水冷液咁洗唔洗拆出黎洗?
定半年左右換一次水就得?
作者: qq200367    時間: 2019-10-7 08:18

拆開水冷頭..用牙刷刷...不過小心o-ring裝唔好 漏水..
盡量唔好用有色水冷液...特別國內果D...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2