Board logo

標題: 求救裝完水冷開到機冇畫面 [打印本頁]

作者: B'Z    時間: 2019-10-3 16:21     標題: 求救裝完水冷開到機冇畫面

本帖最後由 B'Z 於 2019-10-3 16:39 編輯

求救開機冇畫面,請各師兄幫忙
我剛剛安裝完隻gamdias chione m1a 240r 開到機黑畫面, 全部風扇著曬
底板msi b150m bazooka
感謝
作者: SEIKO    時間: 2019-10-8 22:33

CPU冷頭壓得超緊都會出現此問題
作者: davidlam007    時間: 2019-10-19 14:41

回覆 1# B'Z 是否因底板感應不到cpu風扇而著不到機
作者: lost1024    時間: 2019-11-4 07:40

有無試過reset bios?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2