Board logo

標題: 水冷風扇 [打印本頁]

作者: chakchoi    時間: 2019-2-22 02:23     標題: 水冷風扇

最近買了phanteks p600s case + asus ryujin 360
但想請問一下水冷風扇的方向到底應該好似下圖咁,向下吸入機箱定向上吹出機箱成效比較大?
因為感覺向上會將機箱內熱風吹上上面個散熱器,擔心仲熱左,對流感覺唔知會唔會好D;而如下圖咁吸入機箱, 但後面只係得一個風扇吹出機箱外,熱力散唔切,加上熱力上升,上水冷風扇又吸風向下,打散熱力積係機箱入面.
所以想請問下有經驗師兄覺得應該向上定向下好D?

作者: 驚你唔識    時間: 2019-2-22 02:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chakchoi    時間: 2019-2-22 13:30

最好吹出
1. 連低板箱內熱氣帶走
2 . 吹入就連灰塵都吸入

正面有冇扇?
好果有我會正背面吹入
排吹 ...
驚你唔識 發表於 2019-2-22 02:42


正面都有二把吸入機箱.
作者: cowegg    時間: 2019-2-27 15:45

路過搭單問下,我用緊H100I水冷,之前用ANTEC P280時,因箱頂無隔塵網,所以水冷排係同後面風扇都係吹出,前面兩把風扇就吹入,唔知係咪因為咁令機箱變左負壓,整到係PCI槽側邊果孔有塵抽入去,整到成機箱都係塵,宜家轉左phanteks 614LTG,前,頂,底都係隔塵網,如果係咁,我係咪應該前同頂水冷都係吹入,而後風扇同PCI側邊D孔都負責出風,令機箱變成正壓,咁會無咁多塵呢!?
作者: cactetra    時間: 2019-3-1 15:04

有人youtube試過
單排呢個case, 冷排放前面 會好過放上面
作者: killer699    時間: 2019-3-3 12:35

本帖最後由 killer699 於 2019-3-3 12:37 編輯

放前抽入=cpu較低溫
因為冷排永遠吸最新鮮既室溫空氣

上排 多數抽出
熱氣本身向上升,上排玩抽入即係事倍功半
作者: 驚你唔識    時間: 2019-3-3 18:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: killer699    時間: 2019-3-3 22:41

本帖最後由 killer699 於 2019-3-3 22:43 編輯

塵多會熱
小學雞未上EPC都知

唔係唔知點解
上面正常多塵過前面, 係因為關機時間會有更大面積接住環境漂落D塵
但只計長開機至於前定上多塵, 都係要睇番每個人機箱放咩位, 屋企咩格局
我放地面高度、櫃底,地下多塵,前吸後吹行兩個月係多塵過上吸後吹兩個月(一樣氣壓)

一兩度又好, 五度又好, 十度又好
都係講邊個好D
如果樓主唔中意幾度分別, 自然唔會出現呢個POST, 是但裝左算Q左數

我講野既然冇錯您又可以插一餐, 唔知係咪上次POST您把扇性能差您懷恨在心到宜家定做乜勁
係就不如大家各自donate一隻扇俾第三方EPC師兄做一對一評測
邊把好D睇公平測試, 了結左佢, 咪再煩我
贏又好輸又好, 當俾全部人一個數據做買扇參考
作者: 驚你唔識    時間: 2019-3-4 01:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cowegg    時間: 2019-3-4 02:06

路過,我個冷排用在ANTEC P280,裝頂位,向上吹出,大約半年左右清一次塵都會咁,可能因為個箱係負壓,好多塵係後面無隔塵網位入機
20190202_151319c.jpg

圖片附件: 20190202_151319c.jpg (2019-3-4 02:02, 143.82 KB) / 下載次數 64
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2112993&k=d484c9ed12788c6d058555de0f72169d&t=1782628898&sid=tbD5YBbln


作者: killer699    時間: 2019-3-4 02:33

師兄係問點放比較好
博士就話............................ ( 都係唔知師兄問乜囉 )

    咩係打排你都未 ...
驚你唔識 發表於 2019-3-4 01:05


打排係睇成條performance fan curve(y係風壓x係風量)
睇穿完冷排個restriction後淨幾多風量
唔係單睇SPEC表上果個無限restriction(零風量)時測既mmH2O有幾高
如果您仲未明個concept, 咪繼續單睇一個mmH2O買打排扇囉
冇人阻您

另外, 我冇講GT全方位都係最勁, 一直係您講IPPC3000低轉速下最勁最靜先
我只係講有更多更好選擇, GT只係一例
我已經俾左機會大家公平比較番同性能下邊把靜D, 邊把勁, 差距幾多, 值唔值個價, 測完大家心知土明
一來無需口同鼻拗, 二來方便日後CHING們參考
但如果淆, 就無謂再單方面講體感掉您自己架
作者: 驚你唔識    時間: 2019-3-4 03:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: killer699    時間: 2019-3-4 09:01

本帖最後由 killer699 於 2019-3-4 09:24 編輯

所以咪話,假就自己掉既囉

Airflow through rad = 當機箱風扇用時既風量?
原來英文都唔識多隻,仲問人知唔知咩係打排
連排既英文都未睇得明以為人地既review係測緊unrestricted airflow
算啦,您連拗緊乜都未知

風壓成功將風穿過排後已經完成歷史任務
過完排出黎剩幾大風壓都冇用,只有最終風量既多少會影響散熱效率
人地評測網測打排性能,唔用穿排風量黎測咁用乜測

番去讀多d英文同物理對您有益
作者: 驚你唔識    時間: 2019-3-4 10:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: killer699    時間: 2019-3-4 11:03

本帖最後由 killer699 於 2019-3-4 11:19 編輯
淨係識攞人地做媒嘅review 嚟講
之前有人自已話用科學角度嚟做測試! 點知知衰就改寫 ! 真好笑
到最後點知 ...
驚你唔識 發表於 2019-3-4 10:42



等您講得出max static pressure, max airflow, restriction同airflow through rad四者既關係同計法先再出聲啦
如果您真係搞得清楚,早就唔會反問我打排係咩然後拎LTT條入門到冇得再入門既片黎大我

無知不可憐,可憐既係不知自己無知

另外隔離版個post我過年前就已經講左會買黎測
只係新年淘佬物流停晒先等咁解
而且都係果句,數據我就有,唔服您自己測一次
俾您睇穿排風量,您睇唔明
俾您拎出黎對測,您唔拎
俾您講咩叫fan curve,您講唔出

再見
作者: 驚你唔識    時間: 2019-3-4 11:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 010    時間: 2019-3-4 13:08

路過,我個冷排用在ANTEC P280,裝頂位,向上吹出,大約半年左右清一次塵都會咁,可能因為個箱係負壓,好多塵係後 ...
cowegg 發表於 2019-3-4 02:06



永遠都係機箱風扇總入風量要大過出風量, 如果唔係就會由機箱其他窿位扯風入去
但市面上所賣既風扇好似真係冇乜勁過corsair原裝水冷扇

睇你幅相就算機相正壓都一定好多塵
作者: maxyeung    時間: 2019-3-12 15:06

本帖最後由 maxyeung 於 2019-3-12 15:09 編輯

回覆 17# 010


    我絕對唔係水冷玩家而且係一知半解果隻,我機箱係5入1.5出。上兩把入,正面兩把都係入,箱底亦有一把入風,平均保持過千轉(0 DB),主要係提供俾張公板A卡入鮮風用。出風就只有單排COOLER MASTER最CHEAP 果隻一體成型水冷。同埋A卡個扁長出風位(冇DVI PORT 阻住出風)。

4年來機內幾乎無塵可清,只有各把風扇扇葉邊緣有塵。本人屋企響市區近大馬路,簡直係"塵之國",但機箱入風位一定有個薄網隔廛,2個月內最好清一清D網,用吸塵機吸下都OK。

本人CPU 4690K 長超4.5G,VEGA64卡都有降壓超,最熱時只聽到顥卡風扇呼呼聲,不算太大聲好易習慣,但間歇性有暖風溢出就無可避免的,但一般環境及一般ATX機箱,如果機背唔係貼牆,風扇多入少出,前入後出,情況會應該比較理想囉~
作者: maxyeung    時間: 2019-3-12 16:00

回覆 17# 010


    出風比入風多,會將所有入風既風扇轉速明顯減慢。
作者: w4and14094    時間: 2019-3-18 19:18

本帖最後由 w4and14094 於 2019-3-18 19:25 編輯

其他人我唔知,我個人機箱上下前都有隔塵網,上下共7把GT PWM版打排4年都喺唔覺有太多塵。
作者: anakin826    時間: 2019-5-1 13:23

其實會唔會環境因素多,例如周圍有牀單被舖,或者多衣物
我自己就用500D, 前面三把120mm 抽入,隻115i pro 個冷排就裝頂,兩把140mm 扇抽出,一把120mm 喺機尾抽出,用咗三個幾月都係得一兩粒塵仔,我周邊得張牀

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2