Board logo

標題: 第一次用水冷,分享下冷門野,無數據測試 [打印本頁]

作者: beefung88    時間: 2018-12-15 20:57     標題: 第一次用水冷,分享下冷門野,無數據測試

本帖最後由 beefung88 於 2018-12-15 20:58 編輯

有水流就睇到轉,無轉就加水,,有跟一支水,,箱係inwin301,卡係1070
IMG_20181215_204813-min.jpg

圖片附件: IMG_20181215_204813-min.jpg (2018-12-15 20:55, 136.44 KB) / 下載次數 72
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2099126&k=70857b90c6f71d12033870d1815cde4f&t=1782125696&sid=n5MWNGlb3L


作者: 測試部    時間: 2018-12-15 23:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lyh1993    時間: 2018-12-17 00:42

有水流就睇到轉,無轉就加水,,有跟一支水,,箱係inwin301,卡係1070
beefung88 發表於 2018-12-15 08:57 PM

入水難唔難??

via HKEPC Reader for Android
作者: 測試部    時間: 2018-12-21 07:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Pppk    時間: 2018-12-21 20:48

可以入水嘅一體式水冷
不過顯卡又唔可以用
作者: K-Cup~    時間: 2018-12-21 23:16

賣相幾好!
作者: carson429    時間: 2019-1-7 16:01

好逼咁
作者: louis3412    時間: 2019-1-8 22:17

好逼咁
carson429 發表於 2019-1-7 16:01



    頂置式火牛唔多唔覺就會覺逼...所謂橫梁壓頂
作者: beefung88    時間: 2019-1-10 01:05

要細無偈,實物有個蓋好睇d





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2