作者: beefung88 時間: 2018-12-15 20:57 標題: 第一次用水冷,分享下冷門野,無數據測試
本帖最後由 beefung88 於 2018-12-15 20:58 編輯
有水流就睇到轉,無轉就加水,,有跟一支水,,箱係inwin301,卡係1070
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2099126&k=70857b90c6f71d12033870d1815cde4f&t=1782125696&sid=n5MWNGlb3L

作者: 測試部 時間: 2018-12-15 23:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lyh1993 時間: 2018-12-17 00:42
入水難唔難??
via HKEPC Reader for Android
作者: 測試部 時間: 2018-12-21 07:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Pppk 時間: 2018-12-21 20:48
可以入水嘅一體式水冷
不過顯卡又唔可以用
作者: K-Cup~ 時間: 2018-12-21 23:16
賣相幾好!
作者: carson429 時間: 2019-1-7 16:01
好逼咁
作者: louis3412 時間: 2019-1-8 22:17
頂置式火牛唔多唔覺就會覺逼...所謂橫梁壓頂
作者: beefung88 時間: 2019-1-10 01:05
要細無偈,實物有個蓋好睇d


