作者: may210999 時間: 2018-12-1 23:16 標題: 有冇師兄用過這個?(二)魚樂無窮
本帖最後由 may210999 於 2018-12-2 11:16 編輯
我要買魚缸玩油冷,失敗再黎過,今次真魚樂無窮

https://youtu.be/R9U-qt5jCmA
作者: may210999 時間: 2018-12-1 23:28
回覆 1# may210999
回答上集師兄問題:
個缸自己整的,用了8件200*300亜加力
4mm厚共80人仔
5升油,今次用50cs的

作者: Yucie 時間: 2018-12-2 11:19
本帖最後由 Yucie 於 2018-12-2 11:31 編輯
幫你整條直連片
[youtube]R9U-qt5jCmA[/youtube]
個缸SIZE 幾大?
你係唔係中間插左塊透明板, 前魚後腦?
個缸做得幾好我唔多見到塊間板
仲有50CS 同10CS 流動性差係唔係好多?
作者: may210999 時間: 2018-12-2 11:23
回覆 3# Yucie
以更新請看可不可以
作者: may210999 時間: 2018-12-2 11:32
回覆 3# Yucie
以更新請看可不可以
先前侵犯版權所以被封(懶醒以為加段片形D)
作者: qq200367 時間: 2018-12-2 11:33
不過 用50CS油 D 金魚會唔會死咖..(小弟都淘緊10cs 5cs沒貨...)
作者: may210999 時間: 2018-12-2 11:38
回覆 3# Yucie
師兄好野,一下就睇穿,50cs真係差啲
潛水泵唔夠力,好彩有個ddc係道
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2096176&k=3a6cea7f98e9d0e108ad3dbd6317190f&t=1782191070&sid=18rbO4OPYA

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2096177&k=0eeae70212a69bb4de23cdccf061e38f&t=1782191070&sid=18rbO4OPYA

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2096178&k=b0daf1711f86adc1bba2136d572eb77f&t=1782191070&sid=18rbO4OPYA

作者: may210999 時間: 2018-12-2 11:46
本帖最後由 may210999 於 2018-12-2 11:50 編輯
回覆 6# qq200367
白絲小腿?5cs同10cs相差好小,不過價錢都係差好小
放啲魚落油就死得
作者: Yucie 時間: 2018-12-2 11:54
唔知係唔係後面放緊甜片, 後面好似個MON 播緊片, 中間仲有人走過
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2096180&k=929c723946c8dc001e0c5155e80d929c&t=1782191070&sid=18rbO4OPYA

作者: Yucie 時間: 2018-12-2 12:23
本帖最後由 Yucie 於 2018-12-2 12:33 編輯
你唔用冷排都無問題?
仲有你個DDC 功率同揚程幾多, 唔係買隻水族用既平好多
https://detail.tmall.com/item.ht ... s=1&abbucket=14
我自己都有想過點做個缸
其實你有無想過頂部加膠邊防漏氣? 咁樣我估D 油無流失得咁快
https://detail.tmall.com/item.ht ... s=1&abbucket=14
作者: may210999 時間: 2018-12-2 12:52
本帖最後由 may210999 於 2018-12-2 19:51 編輯
回覆 10# Yucie
個DDC6M600L不過睇黎都係用番低cs油好啲
呢個唔知會唔會好啲都係用番上次個冷機,但效率就差好遠

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2096192&k=bf8a863a21ce3143a89f2db120865f03&t=1782191070&sid=18rbO4OPYA

作者: may210999 時間: 2018-12-5 20:09
本帖最後由 may210999 於 2018-12-5 20:11 編輯
回覆 6# qq200367
查過資料低過5cs的會易輝發和易燃,都係用10cs最好。
作者: Yucie 時間: 2018-12-5 20:14
師兄用緊既50cs 自然流失大唔大?
作者: louis3412 時間: 2018-12-5 20:17
果個應該唔係mon
係真係有2隻腳響張床上面
你搞到我掛住睇右上角冇睇到d魚
via HKEPC Reader for Android
作者: may210999 時間: 2018-12-5 22:36
收起左啲油,買左10cs等運到,師兄先前講得啱,再用好傷泵
作者: may210999 時間: 2018-12-5 22:37
我囝囝對腳,佢係床道玩手機
作者: qq200367 時間: 2018-12-6 00:02
回覆 15# may210999
作者: Yucie 時間: 2018-12-6 00:25
本帖最後由 Yucie 於 2018-12-6 00:56 編輯
因為我自己收集資料, 想睇下自己做唔做到個平價既水箱
計來計去都要用10-13L 油, 第一次成本花費好高....計唔惦數仲未玩唔起
水黏度係室溫時1cs, 血就約5cs. 其實我估就算10cs 或者50cs, 用油泵會好d
我睇過平價既油泵, 呢個好似唔錯
https://detail.tmall.com/item.ht ... s=1&abbucket=14
如果想平D , 唔知用柴油泵得唔得
柴油泵好平
剛剛搵到資料, 應該用润滑油泵
好似柴油泵都OK
作者: may210999 時間: 2018-12-6 08:10
10cs上次用過無問題啦,效能好好,至於油本身傷唔傷泵就要用落先知。

作者: may210999 時間: 2018-12-6 08:13
本帖最後由 may210999 於 2018-12-6 09:02 編輯
[wmv]https://youtu.be/zjEtnI6Pnng[/wmv]回覆 18# Yucie
而家有幾個泵係到,用落唔掂先再買囉
平泵不如平油,買左呢隻又試嚇掂唔惦
https://youtu.be/zjEtnI6Pnng
先前被封的影片
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2097158&k=635f680d10bf57e383ff72b785c9861b&t=1782191070&sid=18rbO4OPYA

作者: Yucie 時間: 2018-12-6 17:42
條片又被封了, 你加果隻中島歌被YOUTUBE 自動音樂檢測程式自動BAN 左
作者: may210999 時間: 2018-12-6 18:06
咁可唔可以剪咁啲就出到街
作者: Yucie 時間: 2018-12-6 18:26
剪咁D 都唔得, 就算得果幾10秒, 佢個PROGRAM 會對返WAVE PATTERN 自動BAN
我上次試過改PITCH 由女變男聲加入條片UPLOAD 上去都自動BAN, 或者你可以試下用單聲道UPLOAD, 我見D 人UPLOAD 單聲道無BAN. 自己就未試過
作者: may210999 時間: 2018-12-6 19:49
本帖最後由 may210999 於 2018-12-6 20:24 編輯
回覆 23# Yucie
唔該師兄,咁樣就算啦,老翻係唔對
)作者: Yucie 時間: 2018-12-6 20:00
或者你真係好想用既話, 用SPEAKER 播, 然後一路拍一路錄
好多人UPLOAD D 電視節目上去都係搵電視播, 一邊播一邊錄
因為對唔到WAVE PATTERN, 好多都捉唔到
作者: may210999 時間: 2018-12-6 20:26
回覆 25# Yucie
唔該哂師兄,啲油翻黎再試。
作者: may210999 時間: 2018-12-6 22:02
回覆 25# Yucie
師兄,點解我睇到既
作者: Yucie 時間: 2018-12-6 22:09
BAN 左應該有WARNING 字句
只可以比自己睇, 人地睇唔到
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2097345&k=0ce8a8ada6516c415a6f4c085c0e6937&t=1782191070&sid=18rbO4OPYA

作者: may210999 時間: 2018-12-6 22:39
回覆 28# Yucie
明白了,我囝囝部機都係呢個畫面。
作者: may210999 時間: 2018-12-16 20:13
本帖最後由 may210999 於 2018-12-16 20:20 編輯
回覆 28# Yucie https://youtu.be/1GpiE7ZPau8
已更新,今次睇下得唔得
新油返左,100%完成

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2099365&k=28f6c664247f1bd584dfdd8224bebc9f&t=1782191070&sid=18rbO4OPYA

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2099366&k=81367a9ec4dda3a80acd4587aae7d3c9&t=1782191070&sid=18rbO4OPYA

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2099367&k=ab1156fa8451a1c68345cf78af7c08d5&t=1782191070&sid=18rbO4OPYA

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2099368&k=a2572939913a5e478dcdfa0c45ba5e88&t=1782191070&sid=18rbO4OPYA

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2099369&k=1d3e3102ebd9e2ac8c545221b24c60be&t=1782191070&sid=18rbO4OPYA

作者: Yucie 時間: 2018-12-16 20:23
[youtube]1GpiE7ZPau8[/youtube]
今次無BAN 啦, 不過你果缸魚樂無窮, 用來博係TV 度用?
作者: may210999 時間: 2018-12-16 21:31
本帖最後由 may210999 於 2018-12-16 21:41 編輯
回覆 31# Yucie
呢部係要來睇片,打機就串流部主機,我今朝唔駁冷機開左成七八粒鐘都係30幾度,夠哂用。
用翻幾個月睇下效果同易唔易打理先諗部主機上唔上油。
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2099403&k=4165ba632385ccc36aeaaeff98290dca&t=1782191070&sid=18rbO4OPYA

作者: Yucie 時間: 2018-12-16 21:47
但係你個魚樂無窮唔係密封式, 我估一日可能流失10亳升
一個月無300亳升, 一個月消費40蚊左右?
作者: may210999 時間: 2018-12-16 22:07
回覆 33# Yucie
先前原來個冷頭塞左,所以泵唔順,唔洗用冷機50cs都可以,有5升係度再加最初測試嗰1升有排用,要整密封有啲難度,不過都有得諗,需要既材料都有,要抽時間先整到。
作者: Yucie 時間: 2018-12-17 00:30
剛剛再睇返, 即係唔用冷排, 唔用水泵都KEEP 到30度?
作者: awinds 時間: 2018-12-17 01:15
本帖最後由 awinds 於 2018-12-17 01:17 編輯
我都有D興趣試用
不過 係溫度 25度下 水係 0.8926 CS
用10CS油 阻力都高過水10幾倍
水泵要求都幾高下
低過5CS 又屬於易燃易揮發
作者: Yucie 時間: 2018-12-17 02:05
如果你怕有問題, 可以用油泵
呢種實驗室型既油泵300人仔
另外仲有D 車用既油泵仲平, 100人仔都唔洗
不過之前MAY 師兄寫唔開冷凍都KEEP 到30度(我估直頭無開泵)
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2099444&k=5698d9f2301a962692b96057066411a1&t=1782191070&sid=18rbO4OPYA

作者: may210999 時間: 2018-12-17 06:21
本帖最後由 may210999 於 2018-12-17 21:53 編輯
回覆 35# Yucie [/b·'
係冇任何主動散熱,個泵只係開黎睇直接運番去冷頭,開左成七八個鐘cpu同油都唔過35度,cpu係6500同天氣凉咪唔熱。
[youtube]SnY5_CGGMos[/youtube]
作者: Yucie 時間: 2018-12-17 10:18
師兄個缸D 水聲都嘈下, 好似仲嘈過我屋企靜音CASE
另外
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2099472&k=7871d3dd59d1cf484db87abb1c0df042&t=1782191070&sid=18rbO4OPYA

作者: 驚你唔識 時間: 2018-12-17 19:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: may210999 時間: 2018-12-17 22:00
本帖最後由 may210999 於 2018-12-17 22:15 編輯
回覆 39# Yucie
係汽泡燈啲聲,為左加強效果開大左啲,刪番細就無聲。
條片改左,唔該哂師兄
作者: may210999 時間: 2018-12-17 22:13
有啲係好睇,有啲用黎遮醜㗎,自己整既梗有霞
癡,遠睇就似公主,近睇就番薯
作者: chow.cc 時間: 2018-12-30 13:50
ching
你好似唔記得放埋隻牛落去

重有個缸‧如果用( 回 )字型重正
D魚係外面‧塊板係中間
作者: may210999 時間: 2018-12-31 00:21
回覆 43# chow.cc
牛就唔會放落去啦,一來冇位二來危險。
回字想法幾有創意,有得諗
作者: lost1024 時間: 2019-11-4 21:58
其實就算唔用泵, 隔離咁多水散熱應該都夠涼~


