Board logo

標題: Antec Kühler H20 K120 安裝問題 [打印本頁]

作者: 小子    時間: 2018-7-3 01:07     標題: Antec Kühler H20 K120 安裝問題

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sport    時間: 2018-7-3 20:46

你個係舊款機箱!
作者: 小子    時間: 2018-7-4 02:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sport    時間: 2018-7-4 02:45

雖然舊姐, 但唔係好似Intel Socket咁完全唔相容呀? atx機箱, 咁多年咁多款板一樣放得落, 風扇12cm 1 ...
小子 發表於 2018-7-4 02:36

舊款機箱,先只有2粒凸出果2粒野頂住!
2011年我都試過裝H60比呢2粒野頂住。
作者: hkce    時間: 2018-7-4 12:43

回覆 3# 小子

以前D舊款case,經常都有兩水管出口,係比個冷掛外掛機箱外的,所以內置位只會有足夠位置上12cm扇。
要避開個兩粒背板釘,可以用背板+扇+冷排 取代常見的 背板+冷排+扇的裝法。
作者: BlackBird    時間: 2018-7-4 18:42

把風扇裝後面, 完
作者: 小子    時間: 2018-7-5 00:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sandalshk    時間: 2018-7-11 20:23

師兄套k120 幾錢入手?
今日係高登見到299好吸引....
用緊INWIN 805 唔上水真係焗爐一樣.....
作者: hkce    時間: 2018-7-12 09:11

回覆 8# sandalshk

唔建議用antec K系列 (好快有pump噪音、整體效能及噪音都比同級對手略差)。
Inwin 805 可前置120, 240, 280 冷排, 要平玩一體水,可以考慮
Antec Mercury-120 , Thermaltake 3.0 Water Peformer,Cooler Master MasterLiquid Lite ,新高登見過cooler master 冰神 $3XX
作者: sandalshk    時間: 2018-7-18 00:30

回覆  sandalshk

唔建議用antec K系列 (好快有pump噪音、整體效能及噪音都比同級對手略差)。
Inwin 805  ...
hkce 發表於 2018-7-12 09:11


真係咁差?
作者: hkce    時間: 2018-7-18 08:48

回覆 10# sandalshk

Review都唔少。可以自己參考
https://www.nikktech.com/main/ar ... howall=&start=5

K120 Raidator 比連自家舊版本H600 Pro 略大,但都係跑輸(Full Load 1度,IDLE時更差約3度)
作者: sandalshk    時間: 2018-7-19 22:31

回覆  sandalshk

Review都唔少。可以自己參考


K120 Raidator 比連自家舊版本H600 Pro 略大,但都係跑 ...
hkce 發表於 2018-7-18 08:48


Thx Bro

唔怪得299咁平啦
作者: seed00    時間: 2018-7-19 23:23

我都入左隻k120壓i3 4130, 其實還好既...
dl server+nas用, 聲唔算話好大
係個冷頭夠薄感覺幾爽
雖然已經手痕想轉自組水
作者: sandalshk    時間: 2018-7-20 00:59

I3 都要水冷?
作者: sport    時間: 2018-7-20 08:04

I3 都要水冷?
sandalshk 發表於 2018-7-20 00:59

有咩問題?
自己鐘意想點都得,洗唔洗Permit呀?
作者: seed00    時間: 2018-7-20 12:29

回覆 14# sandalshk


    7*24,涼啲好
都係手痕啫
作者: ts_bum    時間: 2018-7-23 00:17

之前中X田做特價H2O 1200 pro $299
裝係AMD 1800X 幾涼爽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2