作者: netmen 時間: 2017-11-27 20:06 標題: 什麼情況之下會聽到個泵轉緊 , 但D水一點都沒有泵出去 ?
救命 , 攪左成晚 , 出入水位全對 , 同一套用緊沒事 , 因為要拆起一張卡唔玩CF同要清下D頭 ,
拆開睇塞左有一半, 洗清曬順手加多兩個頭FOR 底板 , 點知全部駁過曬之後 , 淨開泵時只有轉動聲 ,
水箱D水一D動靜都冇......以為個DDC壞 , 拆開試轉得好正常夠力 , 裝反入去都係咁 , 睇過曬D 水出入位駁法唔覺有問題 , 但就係水箱D水唔去 , 個水箱CHECK過正常 ..........
作者: seed00 時間: 2017-11-27 20:15
無裝水流計睇水?
作者: netmen 時間: 2017-11-27 21:39
回復 2 #seed00
唔好講水流計先....D標準野我有裝 , 依家係D水停住在水箱度唔泵出去 , 而隻泵單獨拿出來check係正常會轉的
via HKEPC Reader for Android
作者: johnnyson 時間: 2017-11-27 22:34
回覆 3# netmen
泵蓋會唔會裝錯,壓住個泵
藍色個舊作者: pasupasu105 時間: 2017-11-27 23:15
用統蒸餾水定用染色水
我試過落太多染色劑搞到其中一個冷頭塞住左
搞到d水流唔到
作者: netmen 時間: 2017-11-28 13:38
.......又看左一大餐先攪到 , 未知咩原因 , 480同140排全部水放乾曬先得 , 可能一直都每個排用快拆頭獨立連接 , 一直滿水D壓力你頂我頂變左流動唔起
作者: 唐賓南紀念中學 時間: 2017-12-5 16:08
微水道塞左
快d拆loop清block,唔係d水咇出黎就喊都無謂
via HKEPC Reader for Android
作者: SEIKO 時間: 2017-12-5 19:56
拆泵看看~我估傘葉塞左
