Board logo

標題: 第一次裝水冷,想問咁裝有無錯... [打印本頁]

作者: kingli1234    時間: 2017-10-11 19:41     標題: 第一次裝水冷,想問咁裝有無錯...

本帖最後由 kingli1234 於 2017-10-11 19:53 編輯

機頭抽入 機頂機尾 抽出,以前玩塔散都係咁
定係應該倒番轉?機頂機尾抽入 機頭抽出?
20171011_164421.jpg
構想圖...畫得差 唔好意思
應該邊張先係岩....?
20171011_194953.jpg
20171011_194956.jpg

圖片附件: 20171011_164421.jpg (2017-10-11 19:38, 137.38 KB) / 下載次數 42
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2017116&k=e5d6615ede542255c37a56373a5eb94f&t=1782191063&sid=1t42cGlvjo



圖片附件: 20171011_194953.jpg (2017-10-11 19:52, 146.33 KB) / 下載次數 54
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2017117&k=e3b1905218d7ede47e231c1bc627aa4c&t=1782191063&sid=1t42cGlvjo



圖片附件: 20171011_194956.jpg (2017-10-11 19:52, 132.61 KB) / 下載次數 48
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2017118&k=0f5a0ef9891e980b137dd839c9fee098&t=1782191063&sid=1t42cGlvjo


作者: jpjpjp202    時間: 2017-10-11 20:20

第二張岩
作者: ikuto22    時間: 2017-10-11 20:56

其實無所謂
作者: 鋼練    時間: 2017-10-11 22:09

清潔起黎應該有分別,一般機箱前面都有隔塵網

你做前抽入,上+後抽出機箱會無咁多塵,因為前面隔塵網,會食哂係隔塵網

相反你做後+上抽入,前抽出,因為機箱後,上"有機會"無隔塵網,抽入就會多左塵

(除非你後+上都裝埋隔塵網,如果唔係我覺得圖2正路啲)
作者: kingli1234    時間: 2017-10-12 01:53

明喇,唔該幾位師兄
會開POST問 主要係因為呢度見到有幾個POST都係 後加上抽入 前面抽出
所以先有個疑問
作者: gseungs    時間: 2017-10-16 23:17

本帖最後由 gseungs 於 2017-10-16 23:18 編輯

240冷排裝返上機頂 , 果兩把12CM 裝返機箱前

前面兩把12CM抽冷空氣入機箱 , 240冷排同後面把12CM 做抽出
作者: amdxp    時間: 2017-10-16 23:39

淨係尾個把抽出就夠了
作者: amdxp    時間: 2017-10-16 23:39

不喜勿插.........
作者: kenter2911    時間: 2017-10-17 09:39

你前面係咪2風扇抽排?
作者: 鋼練    時間: 2017-10-17 15:09

係喎...成日以為自己部機冷排放上邊

等其他師兄答...
(繼續做前抽入,上+後抽出,不過前既風扇同冷排前後對互)唔肯定咁得唔得
作者: hpdeskjet3325    時間: 2017-10-17 16:08

本帖最後由 hpdeskjet3325 於 2017-10-17 16:09 編輯

圖1. 要加個濾網在尾120风扇。
圖2. 機箱負壓,风扇吹出多過吸入,空气會從尾槽鐵片吸入機箱。改機頂240风扇吸入 + 原本240冷排吸入,只用尾120风扇吹出。
作者: kingli1234    時間: 2017-10-17 16:14

240冷排裝返上機頂 , 果兩把12CM 裝返機箱前

前面兩把12CM抽冷空氣入機箱 , 240冷排同後面把12CM 做抽出 ...
gseungs 發表於 2017-10-16 23:17


本身想咁擺,但係頂RAM 擺唔到
作者: kingli1234    時間: 2017-10-17 16:19

你前面係咪2風扇抽排?
kenter2911 發表於 2017-10-17 09:39



    係呀
作者: gseungs    時間: 2017-10-17 16:54

本身想咁擺,但係頂RAM 擺唔到
kingli1234 發表於 2017-10-17 16:14



    AB350M Pro4  + ANTEC P8 Window 玻璃側板黑色 + Antec Mercury 240


作者: kingli1234    時間: 2017-10-17 16:55

AB350M Pro4  + ANTEC P8 Window 玻璃側板黑色 + Antec Mercury 240
gseungs 發表於 2017-10-17 16:54


係呀,但係佢真係頂左
作者: 鋼練    時間: 2017-10-17 17:15

佢官網係咪玩人 頂部: 最大240mm

風扇正常都25mm,AIO既冷排又25mm,裝得冷排就裝唔到風扇...

好多機箱其實都有類似問題,唔通個設計無考慮比人裝風扇/RAM
作者: kenter2911    時間: 2017-10-17 17:33

係呀
kingli1234 發表於 2017-10-17 16:19


如非必要, 會先選擇推排
作者: pasupasu105    時間: 2017-10-25 20:44

好有問題,點解唔係自組水
作者: progamelm    時間: 2017-10-26 20:02

無話一個標準,,第1第2張圖都可以,,風向岩就得
作者: keith5    時間: 2017-10-26 22:12

抽入量大過抽出會好啲 所以圖1唔一定完全放棄 但圖2係大多數人會咁放,因為熱空氣上升+前面師兄們所講
作者: 008325    時間: 2017-10-27 17:55

我反而裝左前入後入得頂出...
因為我後面係牆兼有頂版 , 如果後出會困左D 熱氣係後面





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2