Board logo

標題: 水冷有無可能正氣壓? [打印本頁]

作者: aa1320    時間: 2017-9-12 21:44     標題: 水冷有無可能正氣壓?

見好多人都係Fan --> rad --> 機箱出面 (負氣壓)
無咩人會Fan --> rad -->機箱入面(正氣壓)
如果要 positive pressure 係咪要用d 有分隔開rad 同main area 既case?
作者: Pppk    時間: 2017-9-12 22:49

分開到更係好D,所以有D係裸機玩
作者: kenter2911    時間: 2017-9-13 10:10

水冷一向都建議用正氣壓, 無見過人玩負氣壓吸塵機wo...
作者: inori    時間: 2017-9-13 12:06

我係正壓, 7入1出
不過我24*7個case摸落都幾熱下

作者: ten123456789    時間: 2017-9-13 13:37

我係前240入後120出
不過個頂蓋都係好易積熱
唔用個玻璃側板 full load都係40幾度
用左就上到55左右

依家拎左個頂蓋比人開兩個12cm風扇位

作者: andykmccc    時間: 2017-9-13 14:09

唔理係咪玩水冷都係正壓多 好少見人負壓
作者: ineedu    時間: 2017-9-13 18:17

機箱AIR 540
前360 入
上240 出
後 出
算唔算負壓?
作者: aa1320    時間: 2017-9-13 18:57

其實我咁問有原因
因為如果正壓的話, 咁個排d熱風咪抽入個箱?
作者: s84292    時間: 2017-9-14 13:19

本帖最後由 s84292 於 2017-9-14 13:25 編輯
唔理係咪玩水冷都係正壓多 好少見人負壓
andykmccc 發表於 2017-9-13 14:09


我2 14CM入, 3 14CM 出(2個14係水排)

簡報1.jpg

黃色兩個自然進氣位,成日要洗隔塵

圖片附件: 簡報1.jpg (2017-9-14 13:24, 125.34 KB) / 下載次數 49
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2011435&k=c85b8c39f551aa144598a7681babf92b&t=1782197295&sid=38cgiR66AH


作者: andykmccc    時間: 2017-9-14 13:52

我2 14CM入, 3 14CM 出(2個14係水排)



黃色兩個自然進氣位,成日要洗隔塵 ...
s84292 發表於 2017-9-14 13:19

三入兩出會唔會好D?
作者: H.M.LAM    時間: 2017-9-14 16:11

本帖最後由 H.M.LAM 於 2017-9-14 16:49 編輯

回覆 9# s84292


    你cpu水冷排會唔會吸太多來自顯示卡既熱
點解後140唔轉做吸入比多d新鮮空氣cpu之餘吸塵都冇咁金
作者: weathergirl    時間: 2017-9-22 17:41

我只是用一個480冷排! 散熱cpu and dual display card.
加上14把靜音風扇! 機箱最多4個480冷排!
作者: kalokb    時間: 2017-10-10 10:29

全正壓 ,抽走曬
作者: pasupasu105    時間: 2017-10-10 17:44

未完工,但我預
左右360排入,前360位出,後240出
作者: 文文0v0    時間: 2018-4-24 23:09

回覆 3# kenter2911


    師兄
想問下啲風扇點解 唔用吹冷排
要用吸?
作者: kenter2911    時間: 2018-4-25 14:17

個人從來唔建議用抽, 除非無選擇.
外國已經有達人測試過, 係正常情況下, 吹排比抽排效益大.
作者: andykmccc    時間: 2018-4-25 16:19

正常都係正壓 同係咪水冷冇咩關係





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2