作者: aa1320 時間: 2017-9-12 21:44 標題: 水冷有無可能正氣壓?
見好多人都係Fan --> rad --> 機箱出面 (負氣壓)
無咩人會Fan --> rad -->機箱入面(正氣壓)
如果要 positive pressure 係咪要用d 有分隔開rad 同main area 既case?
作者: Pppk 時間: 2017-9-12 22:49
分開到更係好D,所以有D係裸機玩
作者: kenter2911 時間: 2017-9-13 10:10
水冷一向都建議用正氣壓, 無見過人玩負氣壓吸塵機wo...
作者: inori 時間: 2017-9-13 12:06
我係正壓, 7入1出
不過我24*7個case摸落都幾熱下

作者: ten123456789 時間: 2017-9-13 13:37
我係前240入後120出
不過個頂蓋都係好易積熱
唔用個玻璃側板 full load都係40幾度
用左就上到55左右
依家拎左個頂蓋比人開兩個12cm風扇位

作者: andykmccc 時間: 2017-9-13 14:09
唔理係咪玩水冷都係正壓多 好少見人負壓
作者: ineedu 時間: 2017-9-13 18:17
機箱AIR 540
前360 入
上240 出
後 出
算唔算負壓?
作者: aa1320 時間: 2017-9-13 18:57
其實我咁問有原因
因為如果正壓的話, 咁個排d熱風咪抽入個箱?
作者: s84292 時間: 2017-9-14 13:19
本帖最後由 s84292 於 2017-9-14 13:25 編輯
我2 14CM入, 3 14CM 出(2個14係水排)
黃色兩個自然進氣位,成日要洗隔塵
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2011435&k=c85b8c39f551aa144598a7681babf92b&t=1782197295&sid=38cgiR66AH

作者: andykmccc 時間: 2017-9-14 13:52
三入兩出會唔會好D?
作者: H.M.LAM 時間: 2017-9-14 16:11
本帖最後由 H.M.LAM 於 2017-9-14 16:49 編輯
回覆 9# s84292
你cpu水冷排會唔會吸太多來自顯示卡既熱
點解後140唔轉做吸入比多d新鮮空氣cpu之餘吸塵都冇咁金
作者: weathergirl 時間: 2017-9-22 17:41
我只是用一個480冷排! 散熱cpu and dual display card.
加上14把靜音風扇! 機箱最多4個480冷排!
作者: kalokb 時間: 2017-10-10 10:29
全正壓 ,抽走曬
作者: pasupasu105 時間: 2017-10-10 17:44
未完工,但我預
左右360排入,前360位出,後240出
作者: 文文0v0 時間: 2018-4-24 23:09
回覆 3# kenter2911
師兄
想問下啲風扇點解 唔用吹冷排
要用吸?
作者: kenter2911 時間: 2018-4-25 14:17
個人從來唔建議用抽, 除非無選擇.
外國已經有達人測試過, 係正常情況下, 吹排比抽排效益大.
作者: andykmccc 時間: 2018-4-25 16:19
正常都係正壓 同係咪水冷冇咩關係


