作者: maxer 時間: 2017-6-21 07:41 標題: 請教4GPU上水
我一直玩開風冷,而家想自己DIY水冷,我其中一部用緊系4張1070 ,另一部系2X1080Ti + 1X1070 (唔系玩遊戲,系做3D rendering野用)。Full load時確實好嘈同好熱。想兩部都轉曬水冷。我想去EK官網訂齊所有水冷用件,是否可行?定系去EK訂D重要配件,其他去淘寶?
我要求系水冷件要夠可靠,(我都預咗要1-2年換野),所有fancy野(LED)個D我完全唔需要,目的只系想降溫同無甘嘈。
請問有無一D推薦(教學又好,買件推介又好)。
唔該曬先!
作者: fing17173 時間: 2017-6-21 11:20
如果你係去EK訂野就一次過訂哂佢啦, 來佬野有保障, 至於教學其實同風冷一樣簡單你買岩喉駁埋一齊上水就ok啦! 唔明呢到有好多師兄都可以幫到你
作者: s84292 時間: 2017-6-21 11:54
本帖最後由 s84292 於 2017-6-21 11:55 編輯
如果你單純係降溫唔想搞咁多野,驚又要試野,又怕壞,又唔想以後要換水
去買幾套一體140水, 換一個大機箱裝曬佢就算數
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=127&tid=2051720
作者: inori 時間: 2017-6-21 12:18
EK訂哂佢+1
買件推介<<<<
要知道你用咩MB咩CPU咩箱咩brand & model既1070/1080先介紹到
不如你講講你config
作者: bibilubi 時間: 2017-6-21 18:49
每兩張一個Rad
Cpu一個rad/另一個loop
via HKEPC Reader for Android
作者: franky7080 時間: 2017-6-21 20:00
EK is only good with water blocks. Everything else is just mediocre.
作者: mxc 時間: 2017-6-21 22:17
未用過水冷, 而家D水冷泵會唔會好嘈??
作者: 嘩!嘩嘩! 時間: 2017-6-21 23:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mxc 時間: 2017-6-22 17:42
即泵加水箱combo反而會靜?
作者: maxer 時間: 2017-6-22 18:20
唔該曬大家,我而家做緊功課,等我有個list出黎再問大家意見
作者: maxer 時間: 2017-6-22 18:27
回覆 5# bibilubi
想行兩套, 一套比CPU,一套比GPU,4個GPU唔少熱量,加上我可能會換卡,所以想兩套。
作者: 嘩!嘩嘩! 時間: 2017-6-22 19:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 嘩!嘩嘩! 時間: 2017-6-22 20:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mxc 時間: 2017-6-22 21:16
眼殘睇錯,
咁即係用D5泵加埋貓扇可做到靜音水冷???
作者: 嘩!嘩嘩! 時間: 2017-6-23 07:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mxc 時間: 2017-6-23 23:31
回覆 15# 嘩!嘩嘩!
size唔清楚, 但唔係noctua D風扇出名又靜又勁咩??

因為幾年前開始學人砌機, 想砌部靜D既機, 嗰陣聽人講要靜就咪用水冷,
所以而家想知D水泵仲係咪咁嘈
作者: 嘩!嘩嘩! 時間: 2017-6-24 06:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: maxer 時間: 2017-7-5 15:00
本帖最後由 maxer 於 2017-7-5 15:01 編輯
之前有請教過大家,而家我將部機嘅config列出來供大家參考。現在我首要解決的問題系:如果我想要將4塊1080Ti 長時間full load的情況下壓到40度-50度我GPU個loop應該用單個D5定系兩個D5? 主要用途系GPU 3d rendering. 可以參考我之前的貼。
前提系我會行Dual loop。我現在打算是:
- Dual D5 pump for 4 X 1080 Ti loop
- Single D5 pump for CPU loop
CHASSIS: Be Quiet! Dark Base 900 Pro -- (將會改成: Caselabs SMA8)
CPU: Intel i7-6700K
GPU: Nvidia 1080Ti X2 + MSI 1070 Founder's Edition X 1 -- (將會改成: 4X 1080 Ti FE)
MB: Asus z170-WS
PSU: EVGA 1000W -- (將會改成: Corsair AX1500i)
RAM: Corsair RAM Corsair Vengeance LPX 32G
SSD: 256GB SSD
作者: franky7080 時間: 2017-7-5 16:42
sma8行到3隻480, 你reverse即底排橫向風道留比cpu, single係足夠
前頂480四入四出並聯4gpu加上pump放箱底(水樽底), 水路圍繞full tower行一圈, dual d5係需要
反而覺得你揾食機, pump有得揀我會揀番定速, 始終多只香爐多只鬼
作者: 嘩!嘩嘩! 時間: 2017-7-5 17:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: maxer 時間: 2017-7-5 17:55
唔該晒兩位。遲D放張水道設計圖再討論下。
作者: franky7080 時間: 2017-7-5 21:38
Ching 反而我唔會行3X480
而我會用2×480 1×360留位裝Fan Controal
前360 上480 並聯4 GPU, pump ...
嘩!嘩嘩! 發表於 2017-7-5 17:27
倒吊一隻d5未必夠位喎, 以我所知maxer兄用緊薄蓋
作者: 嘩!嘩嘩! 時間: 2017-7-5 22:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: franky7080 時間: 2017-7-6 00:11
回覆 23# 嘩!嘩嘩!
咁底行一隻ddc得啦
作者: 嘩!嘩嘩! 時間: 2017-7-6 13:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

