作者: Efsf 時間: 2017-1-26 17:08 標題: 新手入抗,請教一下
小弟新手第一次上水入坑,準備諗住係 EK 度訂曬 d 件,部機係以下配備:
Corsair 400C case
ROG IX Forumla
EVGA 1080 Hydro copper
係 EK 度 customer loop 度初步睇過要咩件,小第想玩硬管,fitting 係咪預每件水冷件 2 粒就夠?45/90 度就另計?同有冇咩野新手特別要注意?如整埋放水位等?
感激!求各大大高抬貴手,小第咩都唔識同諗住揀 EK 好似大牌比較有,有咩講錯野請見諒
作者: jackymaychan 時間: 2017-1-27 08:38
回覆 1# Efsf
接頭最好預多一點!
作者: Efsf 時間: 2017-1-27 09:07
係 EK 官網訂件,要成 100 USD 稅

作者: inori 時間: 2017-1-27 10:10
本帖最後由 inori 於 2017-1-27 10:26 編輯
你申請左account先,然後shpping address 改番hong kong就會出番免稅價
fitting訂多一兩對 incase比較穩陣
plan好水道點走
預鬆啲位,我試過本來果個位plan用硬管彎90度,
但落到手做先發現唔夠位彎頂住左,好彩有買extender & 90度
作者: jackymaychan 時間: 2017-1-27 16:20
線之接頭和水管預多點,後補就麻煩????
作者: Efsf 時間: 2017-1-27 17:21
Thanks 兩位師兄! 咁我訂多小小 90 度, fitting 同 extender 先
400C 個箱有 d 細, 度位都有 d 難度
作者: chris05 時間: 2017-1-27 18:09
400c上水真係空間有限,只能用薄排同考慮水樽,pump位置
作者: Efsf 時間: 2017-1-27 18:27
好頭痕, 單 280 排又驚唔夠, 雖然 EK 寫話夠, 諗緊加唔加多個 120 排係 display 後先入 CPU
作者: anguslam79 時間: 2017-1-27 21:19
真係有排痕,但正如師兄講,一定要預鬆。
我之前用600c,預位,畫水路圖都搞左成個星期,成日厚住面皮攞埋尺去黃金鋪度人display出黎個箱。如果玩全軟管就易諗啲,如玩硬,真係要預長度深度彎位撞管位等。
加油
作者: anguslam79 時間: 2017-1-27 21:22
要諗下,量下個箱夠唔夠厚同深。小心撞到冷頭冷排啲接頭位
作者: 嘩!嘩嘩! 時間: 2017-1-28 01:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Efsf 時間: 2017-1-28 02:17
我唔知,新手第一次上水,師兄介唔介意講解下?
Btw 最後揀左 360 加多隻 120 排,可能有 d overkill
作者: 嘩!嘩嘩! 時間: 2017-1-28 02:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 嘩!嘩嘩! 時間: 2017-1-28 02:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: acer9999 時間: 2017-1-28 09:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Efsf 時間: 2017-1-28 13:08
多謝各師兄袋錢入我袋! 但衝動係魔鬼, 120 排已訂, 算啦超上埋
另想問多樣野, 要 check 水溫係咪要另買 sensor?
作者: hpdeskjet3325 時間: 2017-1-28 13:52
係, 你要買 sensor接頭, 測溫計, EK Y-Splitters或X-Splitters三樣嘢
淘淘套歺給你參考
https://freezemod.taobao.com/cat ... 2%E2%CE%C2%C6%F7#bd
作者: Athlon神64 時間: 2017-1-29 06:45
最梗要夠
冷排多又冇乜所謂
Dont worry
via HKEPC Reader for Android
作者: LEMON_N_TEA 時間: 2017-1-29 20:39
回覆 17# hpdeskjet3325
正野,多謝ching
作者: Efsf 時間: 2017-1-30 12:36
多謝各位師兄指點, 希望等齊件開工順順利利!
作者: anguslam79 時間: 2017-2-2 23:35
回覆 20# Efsf
"擔"定櫈仔睇好嘢﹗
作者: Efsf 時間: 2017-2-3 02:32
件到左, 但發覺買少左粒 6mm M-M extender

作者: mattzxc 時間: 2017-2-3 10:05
記得UPLOAD相呀
我都要學野,諗左成年都仲未上水...
但拎左D錢去UPGRADE部機...=.=
作者: Efsf 時間: 2017-2-4 00:00
睇落一大箱
其實唔係好多野
另外想問下, 係咪所有件都要用 distilled water flush 一次? 我見冷排個盒 EK 寫話唔洗 flush, ready to use
作者: chris05 時間: 2017-2-4 00:55
淨係冷排要洗
作者: anguslam79 時間: 2017-2-5 20:12
回覆 22# Efsf
SO SAD......"某都"好似有。
作者: anguslam79 時間: 2017-2-5 20:13
回覆 24# Efsf
開箱永遠都咁正﹗
作者: Efsf 時間: 2017-2-6 23:14
本帖最後由 Efsf 於 2017-2-6 23:16 編輯
仲等緊塊版, U 同模組線, 未開得工, 唯有 check 下 fitting 先...
見到個 Fill port 笑左, 新手交學費, 完全唔岩用 lol
作者: chris05 時間: 2017-2-6 23:23
佢個fillport好似穿板用
作者: Efsf 時間: 2017-2-6 23:36
係, 買果時冇睇清楚以為係塞住 d 出水口用, 原來 plug 先係 lol
作者: 嘩!嘩嘩! 時間: 2017-2-6 23:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Efsf 時間: 2017-2-6 23:51
https://www.ekwb.com/shop/ek-af-fillport-g1-4-nickel
咁用, 師兄你岩洗可以賣或同你交換 fitting
作者: chris05 時間: 2017-2-6 23:52
洗唔洗8隻咁多。。。
作者: 嘩!嘩嘩! 時間: 2017-2-6 23:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Efsf 時間: 2017-2-6 23:55
唔打緊, 我留佢係度備用
聽日洗埋個排先, 跟住就等運到..
作者: 嘩!嘩嘩! 時間: 2017-2-6 23:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lion97 時間: 2017-2-7 00:02
我都買錯兩隻fill port.

作者: Efsf 時間: 2017-2-7 00:17
好奇怪, 佢明明有寫咩作用, 硬係冇去睇清楚就買, 成 80 蚊呀頂
作者: Efsf 時間: 2017-2-8 22:59
準備作業, 洗排真係要好多好多好多耐性...同浪費好多食水, 當自已係 Bar tender, 係咁 shake shake shake

EK 話佢地 d 排 ready to use 唔洗洗, 我仲專登 email 去 confirm 佢地係咪真係唔洗洗, EK 既回覆係冇需要, 除非你想換水冷液

當然我係信呢度既師兄, 所以冷排真係要洗亁洗淨先好上機, 個 120 排洗左個幾鍾先冇雜質流出黎, 而家繼續洗個 360 排...
P.S. 黑仔, d fins 唔係咁完美, 已經 DIY 復原返

Btw, 洗洗下排有件送黎, 順便係度開埋箱




無論包裝, 同塊板既造功都係一流, 塊板極重磅, 盒內送左好多張貼紙, 唔等洗 lol
作者: anguslam79 時間: 2017-2-11 18:17
回覆 39# Efsf
流哂口水
料真係要自己洗乾淨。
作者: Efsf 時間: 2017-2-17 21:15
本帖最後由 Efsf 於 2017-2-17 21:16 編輯
幾經波折終於完手, 唔係最滿意但盡曬力, 荷包都乾塘, 用耐左要 maintenance 既時候再搞搞佢
上水係好玩既! 但咩都要落手落腳 DIY, 經驗真係好緊要
唔知點解 dropbox d 圖會自己 rotate 左...
作者: 嘩!嘩嘩! 時間: 2017-2-17 21:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chris05 時間: 2017-2-17 22:13
Good job, 第一次整有呢個效果唔錯
作者: Efsf 時間: 2017-2-17 22:17
Res Bump > VGA > CPU > Mb MOSET > RAD > Res Bump
作者: Efsf 時間: 2017-2-17 22:20
甩曬碌啦, 喉又唔夠技術整, 曬左好多喉都係整得唔靚, fitting 好彩都夠用, 最傻既係開頭 Display 行錯水路, 以為 inlet outlet 是但都得, 點知出到黎 d 水直過張卡熱到飛起, 要放曬水再搞過
作者: chris05 時間: 2017-2-17 22:45
Vga block 其實大部份都冇分出入水位的
作者: Efsf 時間: 2017-2-17 22:57
但我用左好似人地 parallel SLI 果隻咁樣出入水, idle 40 度, benchmark 上到 80 度, 我估佢 d 水直過冇流入個 block, 而家轉左就 idle 30 gaming 都係 4x
作者: 嘩!嘩嘩! 時間: 2017-2-17 23:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Efsf 時間: 2017-2-17 23:20
因為開頭我行左 parallel in/outlet 搞到張卡冇水到, 而 d 喉又用得七七八八, 所以唯有咁搞住先 haha, 遲下先再大搞過曬 d 水路佢, 上一次水真係好攰
作者: 嘩!嘩嘩! 時間: 2017-2-17 23:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: inori 時間: 2017-2-18 02:28
第一次
BTW想問下你個水流計係Bitspower定TAOBAO?
底板讀唔讀到轉數?
作者: Efsf 時間: 2017-2-18 11:38
Bitspower 既, 不過係 Tao 度買 lol
讀到, 但要 180 rpm+ 先讀到, 個 bump 要開到好大先有咁既水流, 所以 9 成時間都冇讀唔到
作者: kit9 時間: 2017-3-1 22:46
回覆 41# Efsf
效果幾靚WOR

