Board logo

標題: Corsair H110i GT及 H115i 好唔好用 [打印本頁]

作者: calebchik    時間: 2016-12-9 10:43     標題: Corsair H110i GT及 H115i 好唔好用

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: s84292    時間: 2016-12-9 11:19

240/280 一體水暫時最好性價比應該就係呢兩隻

漏水叫Corsair賠成部機比你,我地討論區有實際例子,
不過真係好少見,除非係人為剪條喉
作者: calebchik    時間: 2016-12-9 11:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: s84292    時間: 2016-12-9 11:34

回覆  s84292

多謝ching,咁係咪買H115i 好D,因為好似兩隻價錢差唔多
calebchik 發表於 2016-12-9 11:33


有新就買新,H115係H110改良版,差別唔大~
作者: EyeOfMagic    時間: 2016-12-9 11:52

有新就買新,H115係H110改良版,差別唔大~
s84292 發表於 2016-12-9 11:34



H115i 絕對唔係 H110i 改良版

H115i係Asetek, H110i係CoolIT代工

仲有以前既型號再重新命名
H80i GT -> H80i V2
H100i GTX -> H100i V2
H110i GT -> H110i
H110i GTX -> H115i
作者: s84292    時間: 2016-12-9 11:54

H115i 絕對唔係 H110i 改良版

H115i係Asetek, H110i係CoolIT代工

仲有以前既型號再重新命名
H80i GT - ...
EyeOfMagic 發表於 2016-12-9 11:52


馬甲大法
作者: EyeOfMagic    時間: 2016-12-9 12:00

馬甲大法
s84292 發表於 2016-12-9 11:54



改同唔改D型號都係亂到7彩
最主要都係分兩間代工
兩間好似係有D分別
作者: HeyMen    時間: 2016-12-12 15:31

本帖最後由 HeyMen 於 2016-12-12 15:34 編輯

樓主未買既最好諗諗先, corsair D水冷真係好易壞, 我尋日先壞左隻H110i GT, 重有裝driver好麻煩, 成日認唔到
作者: holyAS    時間: 2016-12-12 20:19

隻隻都好, btw最少240





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2